Tallinna
Linnavalitsuse 20. juuni 2012
korralduse nr 941-k
LISA 1
|
|
Tallinna linna 2013. aasta eelarve projekti koostamise
tingimused
|
|
|
1. Ametiasutuste
ja nende hallatavate asutuste eelarve projekti koostamise üldsätted
1.1 Tallinna
linna (edaspidi linn) ametiasutuse ja tema hallatavate asutuste 2013.
aasta eelarve projektis (edaspidi ametiasutuse haldusala eelarve projekt)
kajastatakse kõik ametiasutusele ja tema hallatavale asutusele pandud
ülesannete ja vastavaks eelarveaastaks püstitatavate eesmärkide
täitmiseks kavandatavad tulud, kulud, investeeringud ja
finantseerimistehingud.
1.2 Tulude
planeerimisel arvestatakse osutatavate tasuliste teenuste mahu, struktuuri ja
hinna muutusi. Vajadusel esitatakse ettepanekud tasuliste teenuste ja kaupade
hindade muutmiseks.
1.3 Kulud
tuleb kavandada eelkõige asutuste tavapäraseks ülalpidamiseks
ning seadustest, muudest kehtivatest õigusaktidest ja sõlmitud
lepingutest tulenevate kohustuste täitmiseks.
1.4 Ametiasutuse
haldusala eelarve projekti koostamisel planeeritakse tegevuskulud lähtudes
2013. aasta piirsummadest.
1.5 Kütte-
ja elektrikulud planeeritakse 2012. aasta hindadest lähtuvalt, tuues
seletuskirjas välja konkreetsed planeerimisalused kulukomponentide
lõikes (kogus, hind).
1.6 Kulusid võib üle piirsumma planeerida
üksnes täiendavate tuluallikate (v.a linnakassa tulu) olemasolul,
teavitades sellest eelnevalt finantsteenistust.
2. Ametiasutuste
eelarve projekti koostamine vormidel
2.1 Eelarve
vormide täitmisel juhinduda käesolevatest tingimustest ja vormidele
lisatud märkustest ning selgitustest.
2.2 Ametiasutus
esitab finantsteenistusele ametiasutuse haldusala eelarve projekti järgmiste
vormide kohaselt:
2.2.1
Vorm 1 „Ametiasutuse haldusala 2013. aasta eelarve projekti koond asutuste
lõikes“ (lisa 2);
2.2.2
Vorm 2 „Investeerimistegevuse projektid“ (lisa 3);
2.2.3
Vorm 3a „Investeeringuobjekti infokaart“ (lisa 4);
2.2.4
Vorm 3b „Investeeringuobjekti alamjaotus objektide lõikes“ (lisa 4);
2.2.5
Vorm 4a „Välisprojektid ja programmid“ (lisa 5);
2.2.6
Vorm 4b „Välisprojekti infokaart“ (lisa 5);
2.2.7
Vorm 5 „Linna nimel võetavad pikaajalised lepingulised kohustused
asutuste lõikes“ (lisa 6);
2.2.8
Vorm 6 „Lasteaedade, koolide ja teiste haridusasutuste kontingent 2013. aastal“
(lisa 7);
2.2.9
Vorm 7 „Kopli Ametikooli kontingent 2013. aastal“ (lisa 8);
2.2.10
Vorm 8a „Ametiasutuse koosseisunimestik 2013. aastal“ (lisa 9);
2.2.11
Vorm 8b „Ametiasutuse töötasu, koolituskulu ja
töötervishoiukulu planeerimine 2013. aasta eelarves“ (lisa 9);
2.2.12
Vorm 8c „Hallatava asutuse koosseisunimestik 2013. aastal“ (lisa 9);
2.2.13
Vorm 8d „Hallatava asutuse töötasu, koolituskulu ja
töötervishoiukulu planeerimine 2013. aasta eelarves“ (lisa 9);
2.2.14
Vorm 9a „Toote püsiandmed“ (lisa 10);
2.2.15
Vorm 9b „Toote operatiivandmed“ (lisa 10);
2.2.16
Vorm 10a „Ameti haldusala 2013. aasta eelarve projekti seletuskiri“ (lisa 11);
2.2.17
Vorm 10b „Linnaosa valitsuse haldusala 2013. aasta eelarve projekti seletuskiri“
(lisa 11).
2.3 Ametiasutus
sisestab ametiasutuse haldusala eelarve projekti andmed linna ühtsesse finantsjuhtimise
infosüsteemi SAP (edaspidi FIS) punktis 6 kirjeldatud korras.
2.4 Juhul
kui ametiasutus on oma eelarve projektis planeerinud kulutusi osalemiseks
koostööprojektides, millega kaasneb linnapoolne oma- või
kaasfinantseerimise vajadus, tuleb projekti kavandatud kulutused kajastada
vormidel 1, 4a ja 4b.
2.5 Haridusamet
täidab täiendavalt vormid 6 ja 7.
2.6 Ametiasutused
täidavad oma haldusala toodete kohta tootekaardid vastavalt vormidele 9 a
ja 9 b. Olemasolevate toodete puhul tuleb toote püsiandmete
infokaardi (vorm 9 a) täitmisel lähtuda veebilehel http://finants.tallinnlv.ee/ea/tooted.html
esitatud püsiandmetest, neid vajadusel täpsustades.
2.7 Linnaosa
valitsus esitab toodete kohta täidetud tootekaardid (vormid 9a ja 9b)
vastava tootevaldkonna eest vastutavale ametile punktis 7.4 nimetatud
tähtajal ja korras. Amet kontrollib vormidel 9a ja 9b esitatud andmete
korrektsust, õigsust ja vastavust toote standarditele ning tagastab
kontrollitud ja kooskõlastatud tootekaardid linnaosade valitsustele punktis
7.4 nimetatud tähtajaks.
2.8 Ametiasutus
lisab eelarve projektile seletuskirja lähtudes vormist 10a või 10b.
3. Ametiasutuste
ja hallatavate asutuste personalikulude planeerimine
Ametiasutuste
teenistujate ja ametiasutuste hallatavate asutuste töötajate
palgamuudatusi 2013. aastaks ei planeerita.
3.1 Ametiasutus
lähtub personalikulude planeerimisel järgnevast:
3.1.1
Teenistuja töötasust moodustab põhilise osa ametipalk, mis
määratakse vastavalt Tallinna Linnavolikogu 2. detsembri 2010
määrusele nr 57 „Tallinna linna ametiasutuste teenistujate
töö tasustamise kord“ ning linnavalitsuse korraldusega
(v.a linnavolikogu kantselei) kinnitatud ametiasutuse koosseisunimestikule koos
ametikohtade palgaastmetega.
3.1.2
Uute ametikohtade loomise ning ametipalkade muutmise vajadusel ja/või
oluliste struktuuri- ja personalimuudatuste planeerimisel tuleb muudatused
põhjendada eelarve projekti seletuskirjas. Vormil 8a kajastatakse
ametiasutuse teenistujate kinnitatud koosseis koos ametikohtade palgaastmete ja
ametipalkadega ning vormil 8b järgmiseks aastaks planeeritud teenistujate
koosseis koos ametikohtade palgaastmete ja ametipalkadega.
3.1.3
Koosseisuväliste teenistujate teenistusse võtmise või
teenistussuhte pikendamise vajadusel tuleb seletuskirjas näidata, milliste
ajutise iseloomuga tööde täitmiseks ja milliseks perioodiks see
on vajalik. Koosseisuväliste teenistujate personalikulud (sh
välisrahastusega projektide eelarvest finantseeritavad ametikohad)
planeeritakse järgmise aasta eelarves ning kajastatakse vormidel 8a ja 8b
analoogiliselt koosseisuliste teenistujate ametikohtadega.
3.1.4
Teenistujate tulemuslikuma töö motiveerimiseks ja erakorralisteks sündmusteks
(sh Tallinna põhimäärusest tulenevate sotsiaalsete
garantiidega seotud erakorralisteks sündmusteks) planeerib ametiasutus 2013.
aastaks 2% teenistujate aasta ametipalkade summast.
3.1.5
Ajutiste lepinguliste töötajate töötasu planeerimisel
põhjendab ametiasutus eelarve projekti seletuskirjas ajutiste
lepinguliste töötajate kasutamise vajalikkust ja otstarbekust, tuues
ära ajutiste lepinguliste tööde loetelu koos planeeritava
töötasuga. Ajutiste lepinguliste töötajate
töötasu 2013. aastal ei või võrreldes 2012. aastaga
suureneda.
3.1.6
Linnaosa valitsus esitab Tallinna Linnavolikogu 4. märtsi 2004
määrusega nr 6 „Linnavolikogu tööst osavõtu eest
makstava tasu suuruse ja maksmise korra kinnitamine“ kinnitatud
korra alusel koos oma eelarve projektiga andmed ka linnaosa halduskogu liikmete
arvu, komisjonide ja komisjonide liikmete arvu, halduskogu esimehe, komisjonide
esimeeste, komisjonide liikmete ning halduskogu liikmete töötundide
arvu kohta kuus. Tasu on lubatud planeerida kuni 11 kuu arvestuses, kusjuures
planeeritavad kulud ei või olla suuremad kui 2012. aastal.
3.1.7
Ametiasutuste töötajate töötervishoiukulud planeeritakse
järgmiselt:
3.1.7.1
Lähtudes sotsiaalministri 24. aprilli 2003 määrusest nr 74 “Töötajate
tervisekontrolli kord“ ja tulenevalt aasta jooksul kohustusliku
tervisekontrolli läbivate teenistujate arvust ning teenuse pakkuja
hinnakirjast planeeritakse ametiasutuste teenistujate tervisekontrolli
läbiviimise kuludeks 25 eurot tervisekontrolli läbiva teenistuja
kohta. Infosaalide teenistujate ning hooldustöötajate vaktsineerimise
kuludeks planeeritakse täiendavalt sellele 10 eurot teenistuja kohta.
3.1.7.2
Arvestades ametiasutuse töökeskkonna riskianalüüsi ja selle
alusel koostatud tegevuskava planeeritakse vahendid töötervishoiuarsti
otsuse alusel tehtavate kulude hüvitamiseks järgmiselt:
3.1.7.2.1
prillide või muude nägemisteravust korrigeerivate abivahendite
kulude hüvitamiseks kuvariga töötavatele teenistujatele on
makstava hüvitise arvestuslikuks summaks 85 eurot iga neljanda
vähemalt pool oma tööaega kuvariga töötava teenistuja
kohta aastas;
3.1.7.2.2
massaaži, ravivõimlemise või muu sellise kuuri kulude
hüvitamiseks sundasendis töötavale teenistujale on makstava
hüvitise arvestuslikuks summaks 50 eurot iga kolmanda sundasendis
töötava teenistuja kohta aastas.
3.1.8
Ametiasutuste teenistujate tööalaseks koolitamiseks (sh
koolituslähetus) planeerivad ametiasutused 2013. aastaks 15% teenistuja
ametipalgast.
3.1.9
Ametiasutuste teenistujate tsentraliseeritud koolituskulud planeerib
linnakantselei vastavalt koolitusprioriteetidele ja ametiasutuste
koolitusvajadustele.
3.1.10
Ametiasutus planeerib kulud teenistus- ja töölähetusteks
(lähetuskulud, v.a koolituslähetus) eelarve projekti
tegevuskuludes.
3.2 Ametiasutuse
hallatav asutus lähtub personalikulude planeerimisel järgnevast:
3.2.1
Vormil 8 c kajastatakse asutuse struktuur ja töötajate koosseis
lähtudes ettenähtud korras kinnitatud asutuse struktuurist ja
töötajate koosseisunimestikust ning vormil 8 d planeeritakse
töötajate töötasu lähtudes asutuse palgajuhendis
sätestatud ametikohtade kuupalgamääradest. Uute
töökohtade ja/või oluliste struktuuri- ja personalimuudatuste
planeerimisel tuleb seda põhjendada eelarve projekti seletuskirjas.
Tulemuslikuma töö motiveerimiseks (preemiad, lisatasud) ning
erakorralisteks sündmusteks planeerib asutus eelarveaastal kuni 2%
töötajate aasta põhipalkade summast.
3.2.2
Ajutiste lepinguliste töötajate töötasu planeerimisel
põhjendab asutus eelarve projekti seletuskirjas ajutiste lepinguliste
töötajate kasutamise vajalikkust ja otstarbekust, tuues ära
ajutiste lepinguliste tööde loetelu koos planeeritava
töötasuga. Ajutiste lepinguliste töötajate
töötasu 2013. aastal ei või võrreldes 2012. aastaga
suureneda.
3.2.3
Asutuste töötajate töötervishoiukulud planeeritakse
analoogiliselt ametiasutuste nimetatud kuludega, arvestades töökeskkonna
riskianalüüsi, selle alusel koostatud tegevuskava ning asutuse
tegevuse eripära ja -tingimusi.
3.2.4
Töötajate koolitamiseks (sh koolituslähetus) planeerivad
asutused 2013. aastaks kuni 15% töötaja kuupalgamäärast.
3.2.5
Asutuste töötajate tsentraliseeritud koolituskulud planeerib
linnakantselei vastavalt linnakantselei ja asutuste vahelisele kokkuleppele
2013. aastaks arvestades asutuste tegevuse eripära ja -tingimusi,
koolitusprioriteete ning töötajate koolitusvajadusi.
3.2.6
Asutus planeerib kulud teenistus- ja töölähetusteks
(lähetuskulud, v.a koolituslähetus) eelarve projekti tegevuskuludes.
4. Infotehnoloogia
kulude planeerimine
4.1 Linna eelarves
planeeritakse infotehnoloogia kulusid (edaspidi IT kulud) kolmel
tasandil alljärgnevalt:
4.1.1 linna
tsentraalsed (s.o ametiasutuste ülese otstarbega) IT kulud (toode „IT
teenused“), mis planeeritakse eraldi linnakantselei eelarve projektis. Linna
tsentraalsete IT kulude eelarve projekti koostab linnakantselei infotehnoloogia
teenistus (edaspidi IT teenistus), esitades kulud seletuskirjas
prioriteetsuse järjekorras. Linna tsentraalsetesse IT kuludesse arvatud
kulusid ametiasutused oma eelarve projektis ei kajasta. Ametiasutused esitavad
taotlused linna tsentraalsete IT tegevuskulude ja arendusprojektide kohta
elektrooniliselt hiljemalt 15. juuliks 2012 aadressile ITpost@tallinnlv.ee.
4.1.2 ametiasutuse
haldusala tsentraalsed IT kulud (s.o kulud mis hõlmavad ametiasutuse
hallatavate asutuste üheliigilisi IT kulusid), mis planeeritakse
ametiasutuse eelarve projektis eraldi eelarvepositsioonina;
4.1.2.1 ametiasutused
teavitavad oma hallatavaid asutusi IT kuludest, mis planeeritakse ametiasutuse
eelarve projektis kui haldusala tsentraalsed IT kulud (näiteks:
haridusamet teeb ühishanke riist- ja tarkvara (sh arvutite) soetamiseks
põhikoolidele ja gümnaasiumidele, milleks vajalikud vahendid planeeritakse
haridusameti eelarve projektis kui ameti haldusala tsentraalne IT kulu),
4.1.2.2 tsentraalsete
kuludena võib planeerida kulusid, mille teostamine tsentraalselt on
otstarbekam (näiteks: arvutite soetamiseks ühishanke
läbiviimine, mis võimaldab hoida kokku hanke teostamise kulusid,
annab võimaluse soetada arvutid soodsama hinnaga, tagab kontrolli
hallatavatele asutustele soetatava riist- ja tarkvara üle jms).
4.1.3 Asutuste
korralised IT kulud, mis planeeritakse iga asutuse eelarve projekti
majandamiskulude koosseisus infotehnoloogia kuludena.
4.2 Asutused
planeerivad hiiremattide, arvutikottide, andmekandjate jmt soetamiseks
vajalikud kulud oma majandamiskulude koosseisus infotehnoloogia riistvara ja
tarvikutena, tahmakassettide kulu paljundus- ja printimiskuludena.
5. Ametiasutuste
investeerimistegevuse projektide koondi koostamine
5.1 Ametiasutus
koostab oma tegevusvaldkonna investeerimistegevuse projektide koondi vormi 2
kohaselt.
5.2 Linnaosade
valitsused esitavad oma investeeringute taotlused valdkondade lõikes
vormide 2 ja 3 a kohaselt vastavate valdkondade eest vastutavatele ametitele
punktis 8.1 nimetatud tähtajal. Perekonnaseisuameti, linnaarhiivi ja
linnaosade valitsuste administratiivhoonete investeeringutaotlused esitatakse
linnasekretärile.
5.3 Investeerimistegevuse
projektide koond kajastab:
5.3.1 investeeringuprojekte,
s.o ühe objekti või enamate üheliigiliste objektide (kinnistu
või selle osad ja vallasasjad) ehitamine, rekonstrueerimine (sh
renoveerimine) või soetamine. Projektiks võib olla ka
eraldiseisev planeering, uuring või muu arendustöö. Projekti
maksumusse arvatakse projekti eesmärgi saavutamiseks planeeritavate
kõigi kulutuste summa, sh kulutused uuringuteks, projekteerimiseks,
ehitamiseks, järelevalveks, seadmete ostmiseks ja montaažiks jm
projekti teostamiseks vajalikud kulutused, sh käibemaksu kulu;
5.3.2 investeeringuid
ameti tegevusvaldkonna üheliigilistest projektidest koosneva programmina.
Programmi maksumusse arvatakse kõikide programmi kuuluvate
üheliigiliste projektide summaarne maksumus.
5.4 Ametiasutus
esitab investeerimistegevuse projektide koondis andmed kõigi
kavandatavate ja jätkatavate investeeringute maksumuse ja nende
finantseerimise kohta aastate ning projektide ja programmide lõikes.
5.5 Amet
koondab oma tegevusvaldkonna investeerimistegevuse projektide koondis (vormil
2) enda, oma hallatavate asutuste ning linnaosade valitsuste poolt taotletavad
projektid, järjestades need prioriteetsuse järjekorras, teavitades
linnaosade valitsusi ameti koondkavasse arvatud investeeringuobjektidest.
5.6 Ameti
tegevusvaldkonna investeerimistegevuse projektide koondis tuleb projektide
prioriteetsuse määramisel eelistada:
5.6.1 jätkuprojekte,
s.o eelnevatel eelarveaastatel alustatud projekte, mis on kajastatud ka linna
2012. aasta investeerimistegevuse eelarves;
5.6.2 projekte, mille
teostamise esmavajalikkus tuleneb otseselt riigi või linna
õigusaktidest;
5.6.3 projekte, mille
teostamise vajalikkus tuleneb linna poolt juba sõlmitud lepingutest vm
juriidiliselt siduvatest dokumentidest;
5.6.4 ühisprojekte,
mille finantseerimine toimub riigieelarve, välisrahastuse ja muude
sihtotstarbeliste eraldiste arvelt (kaas- ja omafinantseeritavad projektid).
5.7 Investeerimistegevuse
projektide koondis liigendatakse projektid lähtudes kulutuste liigist (uusehitus,
rekonstrueerimine, soetused), tuues eraldi välja projekti kogumaksumuse ja
maksumuse eelarveaastate lõikes.
5.8 Projekti
ja programmi finantseerimine liigendatakse finantseerimisallikate
lõikes. Võimalikud on järgmised allikad: linnaeelarve tulud,
sihtotstarbeline eraldis riigieelarvest, välisrahastus (nii eraldised mitteresidentidelt
kui ka välisraha vahendamine kodumaiste sihtasutuste kaudu).
5.9 Iga
investeerimistegevuse projektide koondis esitatud objekti, projekti või
programmi kohta koostatakse investeeringuprojekti infokaart vastavalt
vormile 3 a. Kui eelarvesse taotletav investeeringuprojekt koosneb mitmest
objektist, siis täidetakse lisaks vormile 3 a investeerimisprojekti
alamjaotus objektide lõikes vormi 3 b kohaselt, kus loetletakse
investeeringuprojekti kõik objektid koos põhiandmetega.
5.10 Amet
esitab oma tegevusvaldkonna investeerimistegevuse projektide koondi vormil 2
ning andmed investeeringuobjektide kohta vormil 3 a ja 3 b elektrooniliselt finantsteenistusele
koos oma haldusala eelarve projektiga punktis 8.2 nimetatud tähtajaks.
6. Eelarve
projekti andmete sisestamine FIS-i
6.1 Ametiasutus
sisestab oma haldusala 2013. aastaks prognoositavad tekkepõhised tulud
(sh linnakassa tulud), kulud (sh amortisatsioonikulu) ning finantseerimistehingud
FIS-i hiljemalt 1. septembriks 2012, kasutades andmete sisestamiseks
„eelarvestamise töölaua“ funktsiooni (transaktsioon FMBB) ning
eelarve tüüpi „4000“. FIS-i kasutamise juhend on avaldatud veebilehel
http://finants.tallinnlv.ee/ea/sap.html.
6.2 Tulude,
kulude ja finantseerimistehingute sisestamisel tuleb lähtuda ühtsetest
majandusinfo tunnustest, mis on avaldatud veebilehel http://finants.tallinnlv.ee/ea/tunnused.html.
6.3 Ametiasutus
sisestab FIS-i andmed enda ja oma hallatavate asutuste 2013. aastal kogutavate
tulude kohta asutuste kaupa tululiikide (fondide ja kohustusühikute)
lõikes.
6.4 Ametiasutus
sisestab FIS-i andmed kavandatavate tegevuskulude kohta ametiasutuse haldusala
tegevuskulude piirsumma piires asutuste kaupa toodete ja muude eelarvepositsioonide
(fondide) ning kululiikide (kohustusühikute) lõikes.
6.5 Täiendavate
omatulude või toetuste kavandamisel teavitab ametiasutus sellest piirsumma
suurendamiseks finantsteenistust e-posti teel aadressil finantsplaneerimine@tallinnlv.ee.
7. Ametiasutuse
haldusala eelarve projekti kooskõlastamine
7.1 Eelarve
projekti kooskõlastaja annab projektile oma digitaalse allkirja.
7.2 Linnavolikogu
kantselei kooskõlastab oma eelarve projekti linnavolikogu esimehega.
7.3 Ametid
ja linnakantselei kooskõlastavad eelarve projekti ning tegevusvaldkonna
investeeringute koondkava neid kureeriva linnavalitsuse liikmega. Perekonnaseisuamet
ja Linnaarhiiv kooskõlastavad oma eelarve projekti ning investeeringute
koondkava eelnevalt linnasekretäriga.
7.4 Linnaosa
valitsus esitab täidetud tootekaardid oma toodete kohta vormide 9 a ja 9 b
kohaselt kooskõlastamiseks vastava tootevaldkonna eest vastutavale
ametile elektrooniliselt hiljemalt 10. augustiks 2012. Amet
tagastab kontrollitud ja kooskõlastatud vormid linnaosa valitsusele
elektrooniliselt viseerituna hiljemalt 17. augustiks 2012.
8. Ametiasutuse
haldusala eelarve projekti esitamine ja menetlemine
8.1 Linnaosa
valitsus esitab oma investeeringute taotlused valdkondade lõikes vormi 2
kohaselt koos infokaartidega (vormil 3) vastava valdkonna eest vastutavale
ametile hiljemalt 10. augustiks 2012.
8.2 Ametiasutus
esitab oma haldusala 2013. aasta eelarve projekti ning amet oma
tegevusvaldkonna investeeringute koondkava finantsteenistusele elektrooniliselt
hiljemalt 1. septembriks 2012 alljärgnevalt:
8.2.1 Linnavolikogu
kantselei esitab linnavolikogu esimehe poolt elektrooniliselt
kooskõlastatud eelarve projekti koondi vormidel 1, 8a, 8b ja 10 a. Vormid
2, 3, 4a, 4b, ja 5 esitatakse üksnes vastavate andmete olemasolul;
8.2.2 Linnaarhiiv ja
perekonnaseisuamet esitavad linnasekretäri poolt elektrooniliselt
kooskõlastatud eelarve projekti koondi vormidel 1, 8a, 8b ja 10a. Vormid
2, 3, 4a, 4b ja 5 esitatakse üksnes vastavate andmete olemasolul;
8.2.3 Amet esitab
vastavat ametit kureeriva linnavalitsuse liikme poolt elektrooniliselt
kooskõlastatud ameti haldusala eelarve projekti koondi vormil 1 koos
seletuskirjaga vormil 10 a, ameti tegevusvaldkonna investeeringute koondkava
vormil 2 ja vormid 9a ja 9b kõikide oma toodete kohta ning vormid 8a,
8b, 8d. Vormid 2, 3, 4a, 4b ja 5 esitatakse üksnes vastavate andmete
olemasolul. Lisaks esitab haridusamet vormid 6 ja 7.
8.2.4 Linnaosa valitsus
esitab eelarve projekti koondi vormil 1 koos linnaosa valitsuse haldusala
seletuskirjaga (vormil 10 b), ametite poolt elektrooniliselt kooskõlastatud
vormid 9 a ja 9 b kõikide oma toodete kohta ning vormid 8a, 8b, 8d.
Vormid 4a, 4 b ja 5 esitatakse üksnes vastavate andmete olemasolul.
8.3 2013.
aasta eelarve vormid esitatakse aadressile finantsplaneerimine@tallinnlv.ee,
koondades exceli töölehed üheks dokumendiks.
8.4 Küsimuste
tekkimisel pöörduda finantsteenistuse finantsplaneerimise osakonna vastavat
valdkonda kureeriva teenistuja poole. Personalikulude või
infotehnoloogia kulude planeerimise korral pöörduda vastavalt
personaliteenistuse või infotehnoloogia teenistuse poole.
|
|
|
Toomas Sepp
|
Linnasekretär
|