REDAKTSIOON:
Tvk m 24.03.2005 nr 20 jõust.
31.03.2005
TALLINNA LINNAVOLIKOGU
|
|
MÄÄRUS
|
|
|
Tallinn
|
19.
juuni 2003 nr 39
|
|
|
|
|
Ametiasutuste
hallatavate asutuste asutamise, haldamise, ümberkorraldamise ja lõpetamise
kord
|
|
|
|
Juhindudes Kohaliku omavalitsuse
korralduse seaduse § 35 lg 1 ja lg 2, § 22 lg 1 p 34 ja tulenevalt
linnavalitsuse ettepanekust, Tallinna
Linnavolikogu määrab:
|
|
|
|
|
|
|
1. Kinnitada juurdelisatud
Ametiasutuste hallatavate asutuste asutamise, haldamise, ümberkorraldamise ja
lõpetamise kord.
2. [Käesolevast tekstist välja jäetud]
3. Määrus jõustub 1. oktoobril 2003.
|
|
|
|
Maret
Maripuu
|
Tallinna
Linnavolikogu esimees
|
KINNITATUD
Tallinna Linnavolikogu 19. juuni 2003
määrusega nr 39
Ametiasutuste
hallatavate asutuste asutamise,
haldamise, ümberkorraldamise ja lõpetamise
kord
1.
Üldsätted
1.1 Käesolevat korda (edaspidi kord) rakendatakse Tallinna
linna ametiasutuse hallatava asutuse asutamisel, haldamisel, põhimääruse kinnitamisel
ja muutmisel, ümberkorraldamisel ja selle tegevuse lõpetamisel, kui seadusega
ja Tallinna Linnavolikogu (edaspidi linnavolikogu) õigusaktidega ei ole
sätestatud teisiti.
1.2 Ametiasutuse hallatav asutus (edaspidi asutus) on
Tallinna linna omanduses olev ja ametiasutuse haldusalas tegutsev
organisatsiooniliselt iseseisev institutsioon, mille ülesandeks on Tallinnale
kui omavalitsusüksusele vajalike teenuste osutamine.
1.3 Asutus ei ole juriidiline isik.
1.4 Asutusel on oma nimi, pitsat ning dokumendiplangid, tal
võib olla pangaarve ja oma sümboolika.
1.5 Asutuse asutamise, ümberkorraldamise ning tegevuse
lõpetamise otsustab linnavolikogu Tallinna Linnavalitsuse (edaspidi
linnavalitsus) ettepanekul.
2.
Asutuse asutamine ja põhimäärus
2.1 Asutus asutatakse Tallinna linna kui omavalitsusüksuse
ülesannete täitmiseks haridus-, kultuuri-, sotsiaal- või teistes valdkondades.
2.2 Asutust ei asutata üldjuhul, kui:
2.2.1 jooksval eelarveaastal puudub eelarves asutuse
asutamiseks ja tegevuseks vajalik raha;
2.2.2 asutuse täidetavad ülesanded ei tulene seadusest või
seaduse alusel antud linnavolikogu määrusest või otsusest;
2.2.3 puudub vajadus osutada teenuseid asutuse kaudu.
2.3 Asutuse asutamiseks esitab linnavalitsus linnavolikogule
otsuse eelnõu, millele lisatakse seletuskiri ja asutuse põhimääruse projekt.
2.4 Linnavolikogu otsuse eelnõu peab sisaldama:
2.4.1 asutust haldava ametiasutuse nime;
2.4.2 asutuse nime;
2.4.3 asutuse asutamise kuupäeva;
2.4.4 kohustust linnavalitsusel kinnitada põhimäärus.
2.5 Eelnõule lisatud seletuskiri peab sisaldama:
2.5.1 asutamise põhjendust (tegevusvaldkonnad, vajadus
osutada teenuseid asutuse kaudu, võimalikud muudatused linnavalitsuse
ametiasutuste struktuuris);
2.5.2 asutamise majanduslikke kaalutlusi (asutamiseks ja tegevuse
finantseerimiseks vajalik raha linnaeelarves, ning tegevuseks vajalik vara);
2.5.3 asutuse aadressi, andmed asutuse töötajate arvu ja
koosseisu ning kvalifikatsiooninõuete kohta;
2.5.4 asutamisest tingitud muudatusi õigusaktides.
2.6 Asutuse põhimääruse kinnitab linnavalitsus. Põhimäärus
peab sisaldama järgmisi andmeid:
2.6.1 asutuse nimi ja asukoht;
2.6.2 ametiasutuse nimi, kelle haldusalas asutus tegutseb;
2.6.3 asutuse tegevusvaldkonnad ja osutatavad teenused;
2.6.4 asutuse juhtimise ja tegevuse kontrollimise kord;
2.6.5 asutuse juhi pädevus ja tema asendamise kord;
2.6.6 teenuste osutamisest asutusele laekuvate vahendite
kasutamise põhimõtted;
2.6.7 asutuse õigus omada pangaarvet.
2.7 Asutuse põhimääruses võib ette näha ka
struktuuriüksuste moodustamise (tema ülesanded, juhtimise erisused) ja teisi
tingimusi, mis ei ole vastuolus seaduse või korraga. Kui põhimääruse säte on
vastuolus seaduses või korras sätestatuga, kohaldatakse seaduses või korras
sätestatut.
2.8 Asutuse nimi peab asutust eristama teistest asutustest.
Kui asutuse tegevuse iseloom tingib, võib anda asutuse nime ametliku tõlke
võõrkeeles. Asutuse nime võib muuta, kui asutuse tegevusvaldkonnad või
osutatavad teenused on muutunud võrreldes asutuse asutamise ajaga, asutus
korraldatakse ümber või ei iseloomusta asutuse nimi muul põhjusel asutuse
osutatavaid teenuseid. Asutuse nime muudab linnavolikogu.
3. Asutuse
tegevuse alused (haldamine)
3.1 Asutus juhindub oma tegevuses riigi ja Tallinna
õigusaktidest.
3.2 Asutust juhib asutuse juht (direktor, juhataja), kellega
sõlmib ja lõpetab töölepingu vastava ametiasutuse juht linnavalitsuse
korralduse alusel.
3.3 Asutuse juht täidab järgmiseid ülesandeid:
3.3.1 juhib asutust, tagades põhimääruses ettenähtud
ülesannete täitmise ja kannab isiklikku vastutust asutuse üldseisundi, varade
säilimise, arengu ja rahaliste vahendite õiguspärase kasutamise üle;
3.3.2 tegutseb asutuse nimel ja esindab asutust ilma
täiendavate volitusteta kõigis riigi- ja omavalitsusorganites ja -asutustes
ning suhetes teiste juriidiliste ja füüsiliste isikutega;
3.3.3 teostab tehinguid põhimääruses sätestatud ülesannete
täitmiseks linnaeelarves selleks ettenähtud vahendite piires;
3.3.4 kinnitab töötajate ametijuhendid ning sõlmib, peatab,
muudab ja lõpetab töötajatega töölepinguid;
3.3.5 esitab asutuse eelarve projekti;
3.3.6 annab oma pädevuse piires asutuse töö sisemiseks
korraldamiseks käskkirju ja kontrollib nende täitmist;
3.3.7 täidab muid ülesandeid.
3.4 Lisaks punktis 3.3 toodud ülesannetele võib asutuse
põhimääruses ette näha ka teisi asutuse juhi ülesandeid.
3.5 Töötamine asutuses toimub töölepingu alusel ja
töösuhteid reguleerivates õigusaktides sätestatud korras.
3.6 Asutuse struktuuri, töötajate koosseisu ja töö
tasustamise alused (palgajuhendi) kinnitab asutuse juht kooskõlastatult
ametiasutusega (va munitsipaalharidusasutused), kelle haldusalas asutus
tegutseb. Lisatasu, preemia ja ühekordse toetuse maksmise asutuse juhile
otsustab asutuse juhiga töölepingu sõlminud isik.
(Tvk m 24.03.2005 nr 20 jõust.
31.03.2005)
3.7 Asutuse raamatupidamisarvestust ja aruandlust
korraldatakse vastavalt Raamatupidamise seadusele, raamatupidamistoimkonna
juhenditele ning rahandusministri poolt kehtestatud juhenditele ja Tallinna
õigusaktidele.
3.8 Asutuse valduses olevat linnavara kasutab asutus
sihtotstarbeliselt oma ülesannete täitmiseks. Asutuse valduses oleva
linnavaraga võib tehinguid sooritada üksnes linnavolikogu õigusaktidega
sätestatud juhtudel ja korras.
3.9 Asutuse valduses oleva linnavara kohta peetakse
arvestust linnavalitsuse õigusaktides kehtestatud korras.
3.10 Asutuse tegevust finantseeritakse linnaeelarvest.
3.11 Asutus võib vastu võtta eraldisi sihtasutustelt ja
annetusi äriühingutelt, mittetulundusühingutelt ja üksikisikutelt, mis tuleb
arvele võtta õigusaktidega ja raamatupidamise sise-eeskirjadega kehtestatud
korras. Eraldatud või annetatud vahendite kasutamisel tuleb järgida annetaja
soovi. Asutuse juht peab teavitama eraldisest või annetusest asutust haldavat
ametiasutust ning tagama nimetatud vahendite kasutamise arvestuse.
3.12 Asutuse põhimääruses ettenähtud tasuliste teenuste
hinnad kehtestatakse riigi- ja Tallinna õigusaktidega sätestatud korras.
4.
Asutuse ümberkorraldamine
4.1 Asutus korraldatakse ümber järgmiselt:
4.1.1 asutused ühendatakse üheks asutuseks, kusjuures
ühendatavad asutused lõpetavad tegevuse ja nende baasil moodustatakse uus
asutus;
4.1.2 asutus liidetakse teise asutusega ja liidetav asutus
lõpetab tegevuse;
4.1.3 asutus jaotatakse vähemalt kaheks asutuseks ja
jaotatav asutus lõpetab tegevuse;
4.1.4 asutus jaotatakse, kusjuures jaotatav asutus lõpetab
tegevuse ning selle baasil asutatakse vähemalt üks uus asutus ja vähemalt ühele
olemasolevale asutusele antakse üle osa jaotatava asutuse ülesandeid ja/või
vara;
4.1.5 asutus eraldatakse teisest asutusest, mille tulemusena
asutatakse uus asutus ja säilib esialgne asutus;
4.1.6 teatud ülesanded ja/või vara eraldatakse asutusest ja
antakse üle vähemalt ühele olemasolevale asutusele, samas säilib esialgne
asutus;
4.1.7 linnavolikogu otsusega võib asutuse ümber korraldada
muul viisil.
4.2 Asutuse ümberkorraldamisel võidakse õigusaktidega
ettenähtud korras osa ülesandeid või vara üle anda asutust haldavale
ametiasutusele, sihtasutusele või äriühingule.
4.3 Asutuse ümberkorraldamiseks esitab linnavalitsus
linnavolikogule otsuse eelnõu, mille valmistab ette asutust haldav ametiasutus.
4.4 Linnavolikogu otsuse eelnõu peab sisaldama:
4.4.1 otsustust asutuse ümberkorraldamise kohta;
4.4.2 ümberkorraldatava
asutuse nime;
4.4.3 asutuse
ümberkorraldamise viisi viitega ühele käesoleva korra punkti 4.1 sätestatud
alustest;
4.4.4 asutuse
ümberkorraldamise põhjendust;
4.4.5 kui
ümberkorraldamisega kaasneb asutuse lõpetamine, siis lõpetatava asutuse nime;
4.4.6 asutuse
ümberkorraldamise päeva;
4.5 Otsuse eelnõule lisatud seletuskiri peab sisaldama
järgmisi andmeid:
4.5.1 asutuse ümberkorraldamise põhjendus;
4.5.2 majanduslikud kaalutlused;
4.5.3 ümberkorraldamisest tingitud võimalikud muudatused õigusaktides;
4.5.4 muu vajalik informatsioon.
4.6 Asutuse ümberkorraldamist viib läbi käesoleva korra
punktis 6 nimetatud komisjon.
5.
Asutuse tegevuse lõpetamine
5.1 Asutuse tegevus lõpetatakse, kui
5.1.1 asutuse täidetavate ülesannete äralangemisel puudub
vajadus tegevust jätkata;
5.1.2 puudub vajadus osutada teenuseid asutusena;
5.1.3 see tuleneb seadusest, linnavolikogu määrusest või
otsusest.
5.2 Asutuse tegevuse lõpetamiseks esitab linnavalitsus
linnavolikogule otsuse eelnõu, mille valmistab ette asutust haldav ametiasutus.
Linnavolikogu otsuse eelnõu peab sisaldama:
5.2.1 otsustust asutuse lõpetamise kohta;
5.2.2 lõpetatava asutuse nimi;
5.2.3 asutuse lõpetamise põhjendust;
5.2.4 võimalusel asutuse lõpetamise aega;
5.2.5 korraldust linnavalitsusele asutuse tegevuse
lõpetamise alustamiseks ja vastava komisjoni moodustamiseks.
5.3 Otsuse eelnõule lisatud seletuskiri peab sisaldama
järgmisi andmeid:
5.3.1 asutuse tegevuse lõpetamise põhjenduse ühel käesoleva
korra punktis 5.1 nimetatud alusel;
5.3.2 majanduslikud kaalutlused, sealhulgas ettepanekud
asutuse valduses oleva linnavara ning asutuse tegevuse finantseerimiseks
ettenähtud eelarveassigneeringute edasise kasutamise kohta;
5.3.3 ülevaade asutuse varaliste kohustuste täitmise
võimalustest;
5.3.4 asutuse tegevuse lõpetamisest tingitud võimalikud
muudatused õigusaktides.
5.4 Asutuse
tegevuse lõpetamise viib läbi käesoleva korra punktis 6 ette nähtud komisjon.
5.5 Asutuse
haldava ametiasutuse muutumisel tuleb:
5.5.1
muuta vastavat linnavolikogu õigusakti, kus on
sätestatud haldava ametiasutuse nimi;
5.5.2
muuta hallatava asutuse põhimäärust;
5.5.3
vara üleandmine ühelt ametiasutuselt teisele
ametiasutusele vormistada linnavalitsuse korraldusega.
6.1 Asutuse ümberkorraldamiseks või tegevuse lõpetamiseks
moodustatakse ümberkorraldamis- või likvideerimiskomisjon (edaspidi komisjon).
Komisjoni koosseisu, töö alustamise ja lõpetamise aja, töökorra ja kohustused
kinnitab linnavalitsus korraldusega. Korralduse eelnõu valmistab ette asutust
haldav ametiasutus.
6.2 Komisjoni kuuluvad üldjuhul ümberkorraldatava või
lõpetatava asutuse juht või tema poolt määratud töötaja, vähemalt kaks asutuse
töötajat sealhulgas raamatupidamise eest vastutav isik ja asjaajamise eest
vastutav isik, üldjuhul asutust haldava ametiasutuse juht või tema poolt
määratud ametiisik(ud), finantsspetsialist ja
arhivaar.
6.3 Kui samaaegselt korraldatakse ümber erinevate
ametiasutuste hallatavaid asutusi, kuuluvad üldjuhul ümberkorraldamiseks
moodustatud komisjoni kõigi ametiasutuste juhid, kelle haldamisel olevaid
asutusi ümber korraldatakse.
6.4 Kui asutus korraldatakse ümber seoses asutuse ülesannete
üleminekuga ametiasutusele, juhib ümberkorraldamiseks moodustatud komisjoni
üldjuhul ametiasutuse juht, kellele tulevad üle vastavad funktsioonid.
6.5 Komisjoni moodustamise korraldus peab muuhulgas
sisaldama:
6.5.1 komisjoni esimehe, aseesimehe ning liikmete nimed ja
ametikohad;
6.5.2 komisjoni liikmele makstava tasu määra ja tasu
maksmise korra linnavalitsuse reservfondist;
6.5.3 asutuse ümberkorraldamis- või likvideerimismenetluse
tegevuse alustamise ja lõpetamise tähtaja ning linnavalitsusele lõpparuande
esitamise tähtaja;
6.5.4 vajaduse korral suunised ümberkorraldamis- või
likvideerimismenetluse läbiviimiseks.
6.6 Komisjoni töökorraldus:
6.6.1 komisjon teeb asutuse ümberkorraldamist või tegevuse
lõpetamist puudutavad otsused komisjoni koosolekul. Komisjoni koosolekute
kokkukutsumise ja täpsema töökorra otsustab komisjon esimesel koosolekul.
6.6.2 koosolekuid juhatab komisjoni esimees või esimehe
puudumisel tema poolt määratud komisjoni liige. Komisjoni koosolek on
otsustusvõimeline, kui kohal on vähemalt pool komisjoni liikmetest. Otsus on
vastu võetud, kui selle poolt oli üle poole koosolekul osalenud liikmetest.
Koosolekud protokollitakse ning protokollile kirjutab alla koosoleku juhataja
hiljemalt koosoleku toimumise päevale järgneval tööpäeval. Koosoleku
protokollid numereeritakse ja lisatakse komisjoni töö lõppedes asjaajamise
üleandmise-vastuvõtmise aktile.
6.7 Komisjon:
6.7.1 kooskõlastab asutuse tegevuse lõpetamisel varalised
tehingud;
6.7.2 korraldab linnavara üleandmise-vastuvõtmise akti
koostamise sealhulgas arhiveeritud dokumentide üleandmise Linnaarhiivile
vastavalt Arhiiviseadusele;
6.7.3 korraldab asjaajamise
üleandmise-vastuvõtmise akti koostamise;
6.7.4 lahendab muid asutuse tegevuse lõpetamiseks vajalikke
toiminguid.
6.8 Komisjon esitab linnavalitsusele lõpparuande, mis
sisaldab järgmisi andmeid:
6.8 1 asutuse valduses oleva linnavara jaotusplaan;
6.8.2 andmeid asutuse asjaajamise üleandmise kohta;
6.8.3 ülevaade raamatupidamisega seonduvast;
6.8.4 ülevaade personaliga seonduvast;
6.8.5 ettepanekud linna õigusaktide muutmiseks.
6.9 Linnavalitsusele esitatud lõpparuandele lisatakse
asutuse lõppbilanss ja muud vajalikud raamatupidamisdokumendid.
7.1 Ümberkorraldatava asutuse juht viib läbi asutuse
valduses oleva linnavara inventuuri ümberkorraldamise kuupäeva seisuga ning
esitab ümberkorraldamiskomisjonile inventeerimisakti üldjuhul 15 tööpäeva
jooksul komisjoni tegevuse alustamisest arvates.
7.2 Nii ümberkorraldatav asutus kui ka ümberkorraldamise
tulemusel moodustatud asutus kooskõlastavad varalised tehingud
ümberkorraldamiskomisjoniga komisjoni tegevuse alustamise päevast kuni
komisjoni töö lõpetamiseni.
7.3 Töö lõpetamisel koostab ümberkorraldamiskomisjon
ümberkorraldatava asutuse valduses oleva linnavara üleandmise-vastuvõtmise akti
ning ümberkorraldatava asutuse asjaajamise üleandmise-vastuvõtmise akti.
7.4 Kinnisvara
üleandmine otsustatakse vastavalt linnavolikogu poolt kehtestatud linnavara
valitsemise korrale.
7.5 Linnavara üleandmise-vastuvõtmise akt peab sisaldama
järgmisi andmeid:
7.5.1 vara üleandja ja vastuvõtja, vara üleandmise aeg ning
vara koosseis ja bilansiline väärtus;
7.5.2 kinnisvara üleandmise korral lisaks käesoleva korra
punktis 7.5.1 loetletud andmetele ka andmed vara päraldiste, seisukorra,
kasutamisviisi ja puuduste kohta ning vajadus märke tegemiseks
kinnistusraamatusse;
7.5.3 vallasvara üleandmise korral lisaks käesoleva korra
punktis 7.5.1 loetletud andmetele ka punktis 7.5.2 loetletud andmed, kui seda
nõuab tegevuse lõpetanud või ümberkorraldatava asutuse või teda haldava ametiasutuse
esindaja komisjonis.
7.6 Asjaajamise üleandmise-vastuvõtmise akt peab sisaldama
järgmisi andmeid:
7.6.1 asutuse täitmisel olevate ülesannete loetelu:
7.6.2 üleantavate dokumentide loetelu;
7.6.3 asutuse juhi allakirjutatud viimase dokumendi nimetus,
registreerimisnumber ja kuupäev;
7.6.4 asutuse eelarve täitmise aruanne tegevuse lõpetamise
kuupäeva seisuga, samuti kasutamata eelarveassigneeringute suurus;
7.6.5 asutuse koosseisunimestik ja koosseisus olevate
isikute arv;
7.6.6 asutuse pitsatite arv ja liigid ning nende hoidmise
eest vastutavate isikute nimed;
7.6.7 asutuse sõlmitud jõusolevate lepingute loetelu;
7.6.8 muud olulised andmed asutuse asjaajamise kohta.
7.7 Linnavara üleandmise-vastuvõtmise aktis võetakse aluseks
linnavara bilansiline väärtus ümberkorraldamise päeval.
7.8 Linnavara üleandmise-vastuvõtmise aktile ja asjaajamise
üleandmise-vastuvõtmise aktile kirjutavad alla:
7.8.1 selle asutuse juht, kellele on ümberkorraldamise
tulemusel läinud täielikult või osaliselt üle ümberkorraldatud asutuse valduses
olnud linnavara ja tema ülesanded;
7.8.2 ümberkorraldatava asutuse haldava ametiasutuse juht
või tema asendaja;
7.8.3 ümberkorraldamiskomisjoni esimees ja liikmed.
7.9 Linnavara üleandmise-vastuvõtmise akt ja asjaajamise
üleandmise-vastuvõtmise akt koostatakse nii mitmes eksemplaris, kui mitmele
ametiasutusele ja asutusele aktid säilitamiseks esitatakse. Aktid esitatakse:
7.9.1 ümberkorraldatud asutusele, kui see jätkab tegevust;
7.9.2 ümberkorraldatud asutuse haldavale ametiasutusele;
7.9.3 asutusele, kellele ümberkorraldamise tulemusena läksid
osaliselt või täielikult üle ümberkorraldatud asutuse ülesanded ja vara.
7.10 Tegevuse lõpetava asutuse juht viib asutuses läbi
asutuse valduses oleva linnavara inventuuri asutuse tegevuse lõpetamise
kuupäeva seisuga ning esitab likvideerimiskomisjonile inventeerimisakti 15
tööpäeva jooksul tegevuse lõpetamise kuupäevast arvates.
7.11 Tegevuse lõpetav asutus kooskõlastab
likvideerimiskomisjoniga varalised tehingud alates tegevuse lõpetamiseks
väljaantud õigusakti jõustumisest kuni tegevuse lõpetamiseni. Edasilükkamatu
vajaduse korral võib tegevust lõpetav asutus vastava õigusakti vastuvõtmise
kuupäevast kuni komisjoni tegevuse alustamiseni teha varalisi tehinguid
hallatava ametiasutuse juhi loal. Niisugustest tehingutest teavitatakse
likvideerimiskomisjoni selle esimesel koosolekul.
7.12 Töö lõpetamisel koostab likvideerimiskomisjon tegevust
lõpetava asutuse valduses oleva linnavara üleandmise-vastuvõtmise akti, mis
sisaldab käesoleva korra punktis 7.5 nõutud andmeid, ning asjaajamise
üleandmise-vastuvõtmise akti, mis sisaldab käesoleva korra punktis 7.6 nõutud
andmeid.
7.13 Linnavara üleandmise-vastuvõtmise aktile ja asjaajamise
üleandmise-vastuvõtmise aktile kirjutavad alla:
7.13.1 tegevuse lõpetava asutuse haldava ametiasutuse juht
või tema asendaja;
7.13.2 likvideerimiskomisjoni esimees ja komisjoni
liikmed.
7.14 Asutuse tegevuse lõpetamise korral säilitatakse
linnavara üleandmise-vastuvõtmise akt ja asjaajamise üleandmise-vastuvõtmise
akt asutuse haldavas ametiasutuses.
7.15 Kui asutuse tegevuse lõpetamise või ümberkorraldamisega
kaasneb töölepingute kollektiivne lõpetamine, informeerib ja konsulteerib
tegevuse lõpetava või ümberkorraldava asutuse juht töötajate esindajat, taotleb
töölepingute kollektiivseks lõpetamiseks oma asukohajärgse tööinspektsiooni
kooskõlastuse ja esitab andmed vabanevate töötajate kohta töötaja
elukohajärgsele tööhõiveametile Töölepingu seaduses sätestatud tingimustel ja
korras.
8.1 Asutus loetakse moodustatuks, ümberkorraldatuks või tema
tegevus lõppenuks sellekohase otsuse tegemise õigusaktis märgitud kuupäevast.
8.2 Käesoleva korra nõudeid järgides moodustatud asutus
registreeritakse Riigi- ja kohaliku omavalitsuse asutuste riiklikus registris
vastavalt selle registri pidamise põhimääruses kehtestatud korrale. Asutuse
andmed, kelle tegevus on lõpetatud käesoleva korra nõudeid järgides, kantakse
Riigi- ja kohaliku omavalitsuse asutuste riikliku registri arhiivi vastavalt
selle registri pidamise põhimääruses kehtestatud korrale.