AKTI TUNNISTAB KEHTETUKS:
Tlv m 13.06.2018 nr 27 [RT IV, 20.06.2018, 2 - jõust. 23.06.2018]
TALLINNA LINNAVALITSUS
MÄÄRUS
Tallinn 21. oktoober 2015
nr 38
Tallinna linna asutuste ühtne asjaajamiskord
Määrus kehtestatakse kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse
§ 30 lg 1 p 2, Vabariigi Valitsuse 26. veebruari 2001 määruse nr 80
„Asjaajamiskorra ühtsed alused“ § 53 lg 4 ning Tallinna Linnavolikogu 7. veebruari
2008 määruse nr 4 „Tallinna
linna asutuste ühtse asjaajamiskorra kehtestamise delegeerimine Tallinna
Linnavalitsusele“ alusel.
1. peatükk
Üldsätted
§ 1. Eesmärk ja
reguleerimisala
(1) Määruse eesmärk on
tagada Tallinna linna ametiasutuste ja nende hallatavate asutuste (edaspidi
ühiselt nimetatuna asutus) tegevuse usaldusväärne dokumenteerimine,
tegevuse läbipaistvus ning dokumentide autentsus ja säilimine.
(2) Määrus sätestab linna
asutuste asjaajamise korraldamise ühtsed alused, määrates kindlaks:
1) linna asutuste asjaajamise
üldpõhimõtted;
2) ülesannete ja
vastutuse jaotuse asjaajamise korraldamisel;
3) linna asutuste
asjaajamise korraldusele esitatavad üldised ja erinõuded.
§ 2. Mõisted
Linna asutuste asjaajamises kasutatakse mõisteid järgmises
tähenduses:
1) allkiri on
digitaalne või omakäeline allkiri, mis märgib isiku seost dokumendiga;
2) arhivaal on
dokument, millele avalik arhiiv on hindamise tulemusena andnud arhiiviväärtuse;
3) asi on ühes
küsimuses peetav kirjavahetus ja menetlustoimingud;
4) asjaajamine on
dokumentide koostamise, vormistamise, registreerimise, süstematiseerimise,
menetlemise ja säilitamisega seotud tegevus;
5) dokumendiplank on
kindla formaadiga paberileht või dokumendimall, millele on kantud koostatavate
dokumentide püsielemendid;
6) dokumendivahetuskeskus
on infosüsteem, mis osutab keskset dokumendi- ja infovahetusteenust dokumendihaldussüsteemidele
ja teistele dokumente käsitlevatele infosüsteemidele;
7) dokument on mis
tahes teabekandjale jäädvustatud teave, mis on loodud või saadud asutuse
tegevuse käigus ning mille sisu, vorm ja struktuur on küllaldane faktide või
tegevuse tõendamiseks;
8) e-kiri on interneti
teel elektrooniliselt edastatav digitaalne tekstidokument, sh manused;
9) juurdepääs
dokumendile on õigus ja võimalus tutvuda dokumendiga;
10) registreerimine on
dokumendi metaandmete kandmine infosüsteemi õigusaktides ette nähtud korras;
11) säilitustähtaeg on
aeg, mille jooksul dokument tuleb säilitada. Tähtaeg esitatakse tavaliselt
aastates või alatisena;
12) toimik on
asjaajamises sisu või liigi poolest kokkukuuluvate dokumentide kogum, mis
tavaliselt piirdub ühe asjaajamisperioodiga.
§ 3. Asjaajamise
üldpõhimõtted
(1) Asjaajamises
lähtutakse haldusmenetluse seadusest, avaliku teabe seadusest, märgukirjale ja
selgitustaotlusele vastamise ning kollektiivse pöördumise esitamise seadusest, Vabariigi
Valitsuse 26. veebruari 2001 määrusest nr 80 „Asjaajamiskorra ühtsed alused“ ja
22. detsembri 2011 määrusest nr 180 „Hea õigusloome ja normitehnika eeskiri“
ning muudest õigusaktidest ja standarditest.
(2) Tallinna linna
ametiasutuste asjaajamine on üldjuhul elektrooniline. Dokument vormistatakse
paberil, kui:
1) dokumendi paberil
vormistamise nõue on kehtestatud õigusaktiga;
2) adressaadi elektronposti
aadress ei ole teada või adressaat ei ole nõus dokumendi elektroonilise
edastamisega;
3) see tuleneb heast
tavast.
(3) Asutuse asjaajamine
peab tagama:
1) asutuse täidetavate
ülesannete ja tehtud otsuste täpse ja küllaldase dokumenteerimise vähemalt õigusaktidega
ettenähtud ulatuses;
2) dokumentide
vastavuse õigusaktides ja standardites kehtestatud vorminõuetele;
3) dokumentide kiire
ringluse;
4) dokumentide lihtsa
ja kiire leidmise ning juurdepääsu neile;
5) dokumentidele seatud
juurdepääsupiirangutest kinnipidamise;
6) tähtaegse
dokumentide täitmise ning asjade lahendamise kontrolli;
7) dokumentide ja nende
tõestusväärtuse säilimise dokumentidele kehtestatud säilitustähtaja jooksul.
(4) Asutuse asjaajamine
peab aitama tagada asutuse töö efektiivsuse ning ladusa teeninduse.
(5) Asutuse asjaajamises
lähtutakse heast tavast ning üldtunnustatud viisakus- ja eetikareeglitest.
§ 4. Ülesanded ja
vastutus asjaajamise korraldamisel
(1) Tallinna Linnakantselei
(edaspidi linnakantselei) vastutab linna ametiasutuste asjaajamise
üldise koordineerimise ja infotehnoloogilise taristu korraldamise eest ning
tagab Tallinna Linnavalitsuse (edaspidi linnavalitsus), linnavalitsuse
liikmete ja komisjonide asjaajamise korraldamise.
(2) Tallinna
Linnavolikogu Kantselei tagab Tallinna Linnavolikogu (edaspidi linnavolikogu),
linnavolikogu komisjonide, fraktsioonide ja liikmete ning linna ombudsmani
büroo asjaajamise korraldamise.
(3) Tallinna Linnaarhiiv
(edaspidi linnaarhiiv) koordineerib arhiivindust Tallinna linna
asutustes.
(4) Ametiasutus, kellel
on hallatavaid asutusi:
1) aitab juhendamise ja
nõustamise teel tagada hallatava asutuse asjaajamise nõuetekohase korralduse;
2) kooskõlastab
hallatava asutuse asjaajamiskorra.
(5) Asutuse juht
vastutab oma asutuse asjaajamise korraldamise ja asjade lahendamise eest, sealhulgas:
1) tegevuste õige,
kõikehõlmava ja asjakohase dokumenteerimise eest;
2) dokumentide
menetlemise, hoidmise, hävitamise, arhiveerimise ja säilitamise eest;
3) dokumentidest
tulenevate ülesannete täitmise ja asjade tähtaegse lahendamise ja kontrolli
korraldamise eest;
4) asutuse
tegevusvaldkonda puudutavate linnavalitsuse kirjade koostamise eest;
5) teabenõuete
lahendamise ja teabe avaldamise ning juurdepääsupiiranguga teabe kaitse eest;
6) asjaajamise ja
varade üleandmise-vastuvõtmise korraldamise eest.
(6) Asutuse
struktuuriüksuse juht vastutab oma struktuuriüksuse asjaajamise korraldamise ja
asjade lahendamise eest. Struktuuriüksuses, kus juhti ei ole, vastutab
asjaajamise korraldamise ja asjade lahendamise eest selleks määratud
teenistuja.
(7) Teenistuja vastutab oma
teenistusülesannete piires dokumentide nõuetekohase loomise, menetlemise ja
hoidmise eest, sh:
1) temale saabunud või
tema poolt välja saadetud registreerimiskohustusliku dokumendi (sh asutuse
ülesannete täitmisega seotud e-kirja) registreerimise korraldamise eest;
2) dokumendi tähtaegse
täitmise ja/või sisu teadmiseks võtmise eest;
3) dokumendi
nõuetekohase vormistamise eest;
4) juurdepääsu- ja
kasutuspiiranguga teabe ainult enda teada hoidmise ja teadmisvajadusest
lähtuvalt selle edastamise eest teistele teenistujatele ja isikutele.
§ 5. Asjaajamise
infosüsteemid
(1) Tallinna linna ametiasutuste
asjaajamises kasutatakse linnakantselei hallatavat Tallinna linna ametiasutuste
dokumendisüsteemi Postipoiss (edaspidi Postipoiss) ning muid linna või
riigi infosüsteeme. Linna ametiasutuste avalik dokumendiregister asub aadressil
dhs.tallinn.ee.
(2) Linna infosüsteemid
peavad olema asutatud kooskõlas avaliku teabe seadusega ja linnapea 20. märtsi
2013 käskkirjaga nr PO-1/65 „Tallinna andmekogude asutamise ja nende pidamise
lõpetamise kord“.
(3) Protsessipõhises
infosüsteemis loodavaid dokumente Postipoisis ei registreerita, kui
protsessipõhine infosüsteem vastab avaliku teabe seaduse §-s 12 ja asjaajamiskorra
ühtsete aluste §-des 20-24 esitatud nõuetele.
(4) Asjaajamise
toimimise ja korrektsuse linna infosüsteemis tagab andmebaasi vastutav
töötleja.
(5) Linna asutuste
kasutatavate infosüsteemide loetelu asub siseveebis.
(6) Infosüsteemi
kasutaja autendib end isikutunnistuse või parooliga vastavalt infosüsteemi
põhimäärusele.
2. peatükk
Asutuse asjaajamisele esitatavad nõuded
§ 6. Asjaajamise
korraldamine asutustes
(1) Asutuse asjaajamise
korraldamisel, asjaajamiskorra ja dokumentide liigitusskeemi kehtestamisel
juhindutakse Vabariigi Valitsuse 26. veebruari 2001 määrusest nr 80
„Asjaajamiskorra ühtsed alused“, asutuse tegevust reguleerivatest õigusaktidest
ja asjaajamise standarditest, arvestades käesolevas määruses sätestatud erisusi
ja lisanõudeid.
(2) Asutuse juht
kehtestab asutuse asjaajamiskorra, milles sätestatakse:
1) asutuse
asjaajamisperiood või -perioodid;
2) asutuse dokumendiringluse
kord või skeemid;
3) dokumendiplankide
hoidmise ja kasutamise kord;
4) registreeritavate
dokumentide liigid, registreerimise kord ja dokumentide tähistuste (viidete)
süsteem;
5) dokumentide või
toimingute kohta dokumendiregistrisse kantavate andmete loetelu;
6) dokumentide
läbivaatamiseks esitamise või saatmise kord;
7) asutusesisene
dokumentide kooskõlastamise kord;
8) asutusesisene
dokumentide teatavakstegemise kord;
9) dokumentide
allkirjastamise ja ametliku kinnitusega tõestamise kord;
10) dokumentide
avalikustamise, neile juurdepääsu tagamise ja juurdepääsupiirangute
kehtestamise kord;
11) vastust või
lahendamist vajavate, dokumentidest tulenevate ülesannete täitmise ja asjade
tähtaegse lahendamise kontrolli kord;
12) dokumentide
hoidmise ja hävitamise kord;
13) asjaajamise
üleandmise kord;
14) muud toimingud
tulenevalt asutuse ülesannetest.
(3) Ametiasutus võib
kehtestada ühtse asjaajamiskorra, mis laieneb tema hallatavale asutusele.
(4) Asutuse asjaajamiskorras
või muudes sisemist töökorraldust reguleerivates aktides määratakse kindlaks
struktuuriüksused või teenistujad, kes:
1) vastutavad
asjaajamis- ja dokumendihaldusprotseduuride väljatöötamise ja ajakohastamise
eest ning koordineerivad dokumendihaldust;
2) tagavad dokumentide
registreerimise ja ringluse korraldamise;
3) korraldavad
kontrolli dokumentidest tulenevate ülesannete täitmise ja asjade tähtaegse
lahendamise üle;
4) korraldavad arhivaalide
hoidmise, korrastamise ja avalikku arhiivi üleandmise.
(5) Asutus töötab oma
dokumentide liigitamiseks välja funktsioonide, struktuuri ja tööprotsesside ning
nendega seotud toimingute analüüsil põhineva liigitusskeemi. Liigitusskeem
kooskõlastatakse Vabariigi Valitsuse 22. detsembri 2011 määruse nr 181
„Arhiivieeskiri“ §-s 8 sätestatud korras linnaarhiiviga.
§ 7. Teabe
avalikustamise kohustus
(1) Asutused on kohustatud
tagama nende tegevust puudutava avalikustamisele kuuluva teabe nõuetekohase
avalikustamise. Käesoleva paragrahvi lõigetes 2-6 nimetatud teabe
avalikustamise eest vastutavad linna valdkondlikud teenistused.
(2) Linna
finantsteenistus avalikustab avaliku teabe seaduse § 28 lõike 1 punktide 1, 8,
10, 11 ja 21 kohaselt avalikustamisele kuuluva teabe linna eelarvestrateegia,
linna eelarve eelnõu, linna eelarve ja/või linna majandusaasta aruande
koosseisus.
(3) Linna
infotehnoloogia teenistus avalikustab:
1) personali ja
palgaarvestuse andmekogust saadavate andmete alusel ametiasutuste andmed
(avaliku teabe seaduse § 28 lg 1 p-d 6 ja 19);
2) andmekogudes
sisalduvad juurdepääsupiiranguta andmed (avaliku teabe seaduse § 28 lg 1 p 30);
3) Tallinna
ametiasutuste dokumendiregistri (avaliku teabe seaduse § 28 lg 1 p 31);
4) teenistujate ametijuhendid
(avaliku teabe seaduse § 28 lg 1 p 5).
(4) Linna
personaliteenistus avalikustab linna asutuste ametnike palga ja
teenistusülesannetega seonduva muu tulu ning palgajuhendi (avaliku teabe seaduse
§ 28 lg 1 p 25).
(5) Linna avalike suhete
teenistus avalikustab linna asutuse tellitud uuringud ja analüüsid ning avalike
ürituste kavad (avaliku teabe seaduse § 28 lg 1 p-d 18 ja 22).
(6) Linna õigusteenistus
avalikustab:
1) linnavolikogu ja
linnavalitsuse määruste eelnõud koos seletuskirjadega enne nende vastuvõtmiseks
esitamist (avaliku teabe seaduse § 28 lg 1 p 16);
2) kontseptsioonide,
arengukavade, programmide ja muude üldise tähtsusega projektide eelnõud enne
pädevale asutusele heakskiitmiseks esitamist, samuti vastavad heakskiidetud või
vastuvõetud dokumendid (avaliku teabe seaduse § 28 lg 1 p 17).
§ 8. Dokumentide
avalikkus ja dokumendile juurdepääsupiirangu seadmine
(1) Linna asutuste
dokumendid on üldjuhul avalikud.
(2) Seaduses sätestatud
juhul kehtestatakse dokumendile või selle osale juurdepääsupiirang.
Juurdepääsupiiranguga dokumendisarjad määratakse kindlaks asutuse dokumentide liigitusskeemis.
(3) Dokumendile, mis ei
kuulu juurdepääsupiiranguga dokumendisarja, kuid sisaldab teavet, millele juurdepääsu
tuleb seaduse alusel piirata, tuleb kehtestada juurdepääsupiirang eraldi.
(4) Dokumendile või
dokumendisarjale juurdepääsupiirangu kehtestamisel märgitakse
juurdepääsupiirangu aluseks olev seadusesäte ja piirangu kehtivuse tähtaeg.
(5) Juurdepääsupiiranguga
dokumentide ja toimikutega võivad tutvuda teenistujad, kellele see on vajalik
teenistusülesannete täitmiseks.
§ 9. Dokumendiplangid
(1) Dokumendiplangile
(edaspidi plank) vormistatakse üldjuhul:
1) kirjad;
2) protokollid ja
aktid;
3) õigus- ja
haldusaktid.
(2) Plank on asutusel
või selle struktuuriüksusel, kui see on ette nähtud asutuse või
struktuuriüksuse põhimääruses.
(3) Linnavolikogul,
linnavalitsusel ja ametiasutustel on ühtse kujunduse ja sümboliga üldplank.
Üldplangi alusel moodustatakse eri dokumendiliikide plangid. Ametiasutuste
plankidel kasutatakse sümbolina Tallinna suure vapi kujutist.
(4) Ametiasutuste paberplankide
Tallinna suure vapi kujutis, dokumendi väljaandja nimi või nimetus ja
kirjaplankide all oleval kontaktandmete väljal olevad kontaktandmed on Eesti lipu
sinised ehk rahvusvahelise PANTONE värvitabeli järgi 285C. Elektroonilised
plangid on mustvalged.
(5) Plangid on
kättesaadavad dokumendihaldussüsteemis Postipoiss ja Outlookis koos
kasutusjuhendiga
§ 10. Dokumendi registreerimise kohustus
(1) Asutus on kohustatud
tagama kõigi tema ülesannete täitmisel loodud ja saadud dokumentide
registreerimise hiljemalt nende allkirjastamise, saabumise või väljasaatmise päeval
või suulise taotluse protokollimise päevale järgneval tööpäeval.
(2) Asutuses ei
registreerita:
1) valele adressaadile
või dokumendis märkimata adressaadile saabunud dokumente, mis edastatakse
õigele adressaadile neid asutuses registreerimata;
2) dokumente märkega „Isiklik“
või „Ainult adressaadile“;
3) anonüümseid
dokumente (v.a juhul, kui need sisaldavad olulist teavet, mida asutus peab
kontrollima);
4) üldjuhul reklaame ja
kutseid.
(3) Teenistuja nimelisele
e-posti aadressile saabunud ja sellelt välja saadetud e-kiri tuleb
registreerida. Teenistuja ei registreeri e-kirja, kui:
1) e-kiri ei ole seotud
teenistuja teenistusülesannete täitmisega ega asutuse tegevusega (nt isiklikud
kirjad, rämpspost, sh reklaamid),
2) tegemist on
asutusesisese kirjavahetusega või linna asutuste vahelise mitteformaalse
kirjavahetusega.
(4) Dokument seostatakse
registreerimisel infosüsteemis varasemate sama teemat puudutavate dokumentidega,
andes talle sama viite ja lisades sellele dokumenti individualiseeriva numbri.
(5) Dokumendi
registreerimisel infosüsteemis on keelatud salvestada faili ID-kaardiga
krüptitult. Juurdepääsupiirang seatakse infosüsteemi tehniliste võimalustega.
(6) Enne andmete
infosüsteemi kandmist kontrollib teenistuja juurdepääsupiirangu kehtestamist
tingiva teabe olemasolu dokumendis ning rakendab vajaduse korral
juurdepääsupiirangu.
§ 11. Dokumendi
edastamine
(1) Isiklikud dokumendid
ja valele või dokumendis mitte märgitud adressaadile saabunud dokumente ei
registreerita ja need edastatakse õigele adressaadile.
(2) Kui asja lahendamine
ei kuulu ametiasutuse pädevusse, edastatakse avaldus (taotlus), märgukiri või
teabenõue pädevale ametiasutusele, teatades sellest saatjale kirjalikult viie
tööpäeva jooksul.
(3) Kui saabunud
dokumendis käsitletav küsimus puudutab ka teist linna asutuse tegevusvaldkonda,
edastab dokumendi saanud asutus selle viivitamata vastavale asutusele, andes
mõistliku tähtaja seisukoha kujundamiseks.
(4) Olulisi küsimusi
käsitlevad dokumendid edastatakse viivitamata teadmiseks ka valdkonda
kureerivale linnavalitsuse liikmele ja/või linna valdkondlikule teenistusele,
kelle vastutusala dokument käsitleb.
§ 12. Asja lahendamise
tähtaeg
(1) Asi lahendatakse
viivitamata, kuid mitte hiljem kui õigusaktides sätestatud tähtaja jooksul.
(2) Mõjuval põhjusel
võib asja lahendamise tähtaega õigusaktides ette nähtud korras ja tingimustel
pikendada. Pikendamiseks esitab täitja põhjendatud taotluse. Taotluse
rahuldamise otsustab läbivaataja.
(3) Tähtaja
pikendamisest teatatakse dokumendi esitajale, saatjale või ülesande andjale
enne tähtaja saabumist.
(4) Dokumendi läbivaataja
võib anda asja lahendamiseks õigusaktis ettenähtust lühema tähtaja.
(5) Dokumentide
läbivaatamise ja asja lahendamise tähtaegu arvestatakse dokumendi saabumisele
järgnevast päevast, kui õigusaktidest ei tulene teisiti.
(6) Linnakantselei või
linnavolikogu kantselei infosüsteemis registreeritud ja teistele
ametiasutustele lahendamiseks saadetud dokumentide läbivaatamise ja asja lahendamise
tähtaegu arvestatakse dokumendi linnakantselei või linnavolikogu kantselei infosüsteemis
registreerimisele järgnevast päevast.
§ 13. Dokumendi
allkirjastamine
(1) Teenistujate õigused
ja pädevus dokumentide allkirjastamisel on kindlaks määratud õigusaktides,
ametiasutuse või tema struktuuriüksuse põhimääruses või muudes töökorda
reguleerivates dokumentides.
(2) Dokumendid
allkirjastatakse digitaalselt ühes eksemplaris. Kui õigusaktidest tulenevalt
või muul põhjusel vormistatakse dokument paberil, allkirjastatakse vajalik hulk
eksemplare, nimetades dokumendis nende arvu ja jaotuse. Paberdokumendi
eksemplaride identsuse eest vastutab allkirjastaja.
(3) Ametiasutus määrab
oma sisemist töökorraldust reguleerivates dokumentides kindlaks dokumentide
ärakirjade ja väljavõtete ametliku kinnitamise korra, sh ametliku kinnitamise
pädevusega teenistujad.
(4) Allkirja faksiimile
ega muu allkirja jäljend ei asenda allkirja.
§ 14. Dokumentide
teatavakstegemine ja kättetoimetamine
(1) Kui õigusaktidest
tulenevalt on nõutav dokumendi teatavakstegemine või kättetoimetamine, on
dokumendi koostaja kohustus tagada, et dokument saaks selle adressaadile
võimalikult kiiresti ning tulemuslikult teatavaks tehtud või kätte toimetatud.
(2) Dokumendi
teatavakstegemise või kättetoimetamise aega kinnitav teave (kättesaamise
kinnitus, postiasutuse teade juriidilisele isikule teate jätmise kohta,
ajalehes avaldamise andmed vms) säilitatakse elektrooniliselt infosüsteemis
ning vajaduse korral paberdokumendina asja toimikus.
(3) Asutused on
kohustatud saatma avaliku sektori asutustele dokumente dokumendivahetuskeskuse
kaudu. Välja arvatud asutused, kellel puudub elektrooniline
dokumendihaldussüsteem.
§ 15. Asjaajamise
üleandmine ja vastuvõtmine
(1) Teenistuja on
kohustatud enne teenistuskohalt lahkumist asjaajamise üle andma selle
vastuvõtjaks määratud teenistujale teenistusest lahkumise päevaks või vahetu
juhi määratud tähtajaks.
(2) Asjaajamise
üleandmine vormistatakse asjaajamise üleandmise-vastuvõtmise aktiga juhul, kui
lahkub asutuse või struktuuriüksuse juht või seda nõuab vahetu juht, üleandja
või vastuvõtja.
(3) Asjaajamise
üleandmise ja vastuvõtmise täpsem kord sätestatakse asutuse asjaajamiskorras.
(4) Asutuse juhtimise
üleandmisel peab asjaajamise üleandmise-vastuvõtmise akt sisaldama järgmisi
andmeid:
1) täitmisel olevate lepingute
loetelu;
2) menetluses olevate
õigusaktide eelnõude loetelu;
3) üleantavate
üksikdokumentide ja toimikute loetelu;
4) infosüsteemides algatatud
ja/või menetlustes olevate dokumentide loetelu;
5) asutuse
koosseisunimestik ja täidetud kohtade arv;
6) asutuse eelarvevahendite
seis;
7) asutuse pitsatite
loetelu ja nende eest vastutavate teenistujate nimed ja ametikohad;
8) viimasel päeval
allkirjastatud dokumentide nimekiri;
9) üldandmed asutuse
arhiivi kohta.
(5) Kui teenistuja
keeldub asjaajamise üleandmisest või kui üleandmine pole võimalik, võetakse
asjaajamine üle ühepoolselt kõrgemalseisva teenistuja, asutuse juhi või tema
määratud teenistuja või kõrgemalseisva asutuse esindaja juuresolekul. Sel juhul
tehakse asjaajamise üleandmise-vastuvõtmise akti sellekohane märge.
3. peatükk
Rakendussätted
§ 16. Asutuse
asjaajamiskorra kooskõlla viimine määrusega
(1) Ametiasutuste
juhtidel viia ametiasutuste asjaajamiskorrad Tallinna linna asutuste ühtse
asjaajamiskorraga kooskõlla hiljemalt 1. maiks 2016.
(2) Asutuste juhtidel
viia asutuste asjaajamiskorrad Tallinna linna asutuste ühtse asjaajamiskorraga kooskõlla
hiljemalt 1. juuliks 2016.
§ 17. Määruse
kehtetuks tunnistamine
Tallinna Linnavalitsuse 16. aprilli 2008 määrus nr 31 „Tallinna
linna asutuste ühtne asjaajamiskord“ tunnistatakse kehtetuks.
Taavi Aas
|
|
Abilinnapea linnapea ülesannetes
|
Toomas Sepp
|
|
Linnasekretär
|