Tallinna
Linnavalitsuse 22. jaanuari 2014
korralduse nr 86-k
LISA
|
|
Riigihanke „Lasnamäe
munitsipaalkaupluse käitamise teenuse tellimine“ lähteülesanne
|
|
|
|
1. Teenuse
lühikirjeldus
1.1 Täitja
osutab jaekaubanduse teenust munitsipaalkaupluses ja teisi sellega seonduvaid
teenuseid (ühiselt nimetatud teenused). Kolmandatele isikutele osutab kaupleja
üksnes jaekaubanduse teenust, hulgikaubanduse teenuse pakkumine on keelatud.
Jaekaubanduse teenust osutab täitja osaliselt tellijaga kokkulepitud hindadega
tellijalt tasu eest üüritud ruumides 24 kuu jooksul ajavahemikus 31. maist 2014
kuni 31. maini 2016. Mõjuva põhjuse korral (näiteks hankemenetluse vaidlustus
vmt hankijast sõltumatu asjaolu) võivad tellija ja täitja kokku leppida
hilisema jaekaubanduse teenuse osutamise alguse kuupäeva. Sellisel juhul
pikeneb ka jaekaubanduse teenuse osutamise lõpptähtaeg.
1.2 Termin
„teised teenused“ hõlmab muuhulgas, kuid mitte ainult kõiki lähteülesandes,
hankedokumentides ja hankelepingus nimetatud töid ja toiminguid, mis on
vajalikud hankelepingu täitmiseks ja selle eesmärgi saavutamiseks.
1.3 Tellija
maksab täitjale teenuse osutamise eest tasu edukaks tunnistatud pakkumuses
näidatud summas.
2. Nõuded
jaekaubandusele
2.1 Jaekaubanduse
teenuse osutamine toimub seitsmel päeval nädalas vähemalt kell 09.00-19.00.
Täitjal on kohustus osundatud ajal jaekaubanduse teenust pakkuda. Täitjal on
õigus teenust pakkuda ajaliselt kauem, kõik sellega seonduvad kulud kannab
täitja.
2.2 Täitjal
on kohustus müüa munitsipaalkaupluse ostukorvis nimetatud kaupu
munitsipaalkaupluse ostukorvis määratud hindadega.
2.3 Munitsipaalkaupluse
ostukorvi kaupade hind fikseeritakse reeglina üheks kuuks. Esimesel korral
vaadatakse munitsipaalkaupluse ostukorvi kaupade hinnad üle ja vajadusel
muudetakse 20 päeva enne munitsipaalkaupluse avamist ja hiljem igakuiselt.
Tellija otsustab, kas munitsipaalkaupluse ostukorvi kaupade hinda muudetakse ja
millises ulatuses seda muudetakse. Muutmise vajadus otsustatakse iga kuu
20-ndal kuupäeval (esimene kord 20 päeva enne kaupluse avamist). Tellijal on
õigus võrrelda munitsipaalkaupluse ostukorvi kaupade hindu viie Tallinnas asuva
kauplusega, mille kauplejatel on Tallinnas enam kui kaks müügikohta. Kui
vähemalt ühes võrdluses olnud kaupluses on kauba hind munitsipaalkaupluse kauba
hinnast madalam, võrdsustatakse munitsipaalkaupluse kauba hind madalaima
hinnaga. Kui kõigis viies kaupluses on kauba hind munitsipaalkaupluse kauba
hinnast kõrgem, võrdsustatakse munitsipaalkaupluse kauba hind neist madalaima
hinnaga. Allahindluse kampaaniaid ei arvestata. Alandamisele või tõstmisele
kuulub üksnes võrreldava kauba hind. Munitsipaalkaupluse ostukorvi kauba hinna
muutmisest teavitab tellija täitjat viivitamata kirjalikult 20-ndale kuupäevale
järgneval tööpäeval, lisades asjaomase põhjenduse ja täitja nõudmisel ka
tõendid. Vaidluse korral tõendab kumbki pool neid asjaolusid, millele tema
väited tuginevad.
2.4 Täitjal
ei ole lubatud müüa munitsipaalkaupluse ostukorvis nimetatud kaupa kallima
hinnaga, kui munitsipaalkaupluse ostukorvis määratud hind, mis kujuneb punktis
2.3 ettenähtud viisil. Täitjal on õigus müüa munitsipaalkaupluse ostukorvis
nimetatud kaupu punkti 2.3 alusel kujunenud munitsipaalkaupluse ostukorvi
hinnast odavamalt sellest tellijat eelnevalt informeerimata.
2.5 Täitja
on kohustatud tegema kõik endast oleneva, et munitsipaalkaupluse ostukorvis
loetletud kaup oleks kogu jaekaubanduse teenuse osutamise aja jooksul
klientidele kättesaadav. Kui munitsipaalkaupluse ostukorvis nimetatud kaup või
kaubad ei ole olnud 48 tunnist (sealhulgas) kauem munitsipaalkaupluses
kättesaadavad, on tellijal õigus nõuda täitjalt leppetrahvi.
2.6 Lisaks
munitsipaalkaupluse ostukorvis nimetatud kaupadele on täitjal kohustus müüa ka
teisi toidu- ja esmatarbekaupu, mida täitja müüb hinnaga, mis on võrdne täitja
Tallinna teistes kauplustes müüdava sama kauba hinnaga juhul, kui täitjal on
Tallinnas kauplusi. Kui täitjal ei ole Tallinnas teisi kauplusi, tuleb
osundatud kaupu müüa hinnaga, mis on sarnase kauba madalaim müügihind täitja
teistes kauplustes. Kontrolli käesoleva punkti täitmise üle teostab tellija.
Tellija ja täitja on kohustatud tõendama oma etteheiteid ja vastuväiteid
kirjalikult.
2.7 Täitja
võtab munitsipaalkaupluses kasutusele kliendikaardina Tallinna ühiskaardi.
Täitjal ei ole lubatud kasutada munitsipaalkaupluses ühtki teist kliendi-,
soodus- vm kaarti. Tallinna ühiskaart annab muuhulgas õiguse osta kampaania
raames soodushinnaga kaupu. Täitja on kohustatud korraldama alaliselt
kampaaniaid, müües munitsipaalkaupluse ostukorvis nimetamata vähemalt kolme
erinevat kaupa üheaegselt kahe nädala jooksul vähemalt 10% soodsamalt punktis
2.6 nimetatud müügihinnast. Soodushind kehtib vaid Tallinna ühiskaardi
omanikele. Esimene kampaania algab 2 (kaks) nädalat pärast munitsipaalkaupluse
avamist. Käesoleva kohustuse raames ei tohi müüa kaupu, mille
realiseerimistähtaeg on samal või järgmisel päeval. Samuti ei tohi müüa kaupu,
mille realiseerimistähtaeg on ületatud.
2.8 Munitsipaalkaupluses
Tallinna ühiskaardi kasutamisega seonduvad kulud (muudatused süsteemides jmt)
kooskõlastab täitja eelnevalt tellijaga, kes hüvitab kooskõlastatud
muudatustega kaasnevad mõistlikud ja põhjendatud kulud.
2.9 Tellija
võib tasuda turundusega seotud kulutuste (kulud reklaamile, teavitamisele jmt)
eest, mis kaasnevad Tallinna ühiskaardi kui kliendikaardi kasutusele võtmise ja
kasutamisega. Selliste kulutuste suuruse ja vajalikkuse otsustab tellija omal
algatusel või täitja ettepanekul.
2.10 Täitjal
on kohustus anda tellijale täiendava tasuta iga päev üle munitsipaalkaupluses
müüdavad kaubad, mille realiseerimistähtaeg on samal või järgmisel päeval ning
mida täitja ei pea võimalikuks müüa enne realiseerimistähtaega. Täitjal on
õigus anda tellijale iga päev üle kaubad, mille realiseerimistähtaeg on samal
või järgmisel päeval ning mida müüakse täitja teistes müügikohtades. Tellijal
on õigus otsustada, millises ulatuses ja millistel tingimustel kaupa vastu
võtta. Kõik kauba üleandmisega seonduvad kulud kannab tellija.
3. Munitsipaalkaupluse
ostukorv ja munitsipaalkaupluse ostukorvi hind (koos käibemaksuga)
Kaup
|
Hind
|
leib, viilutatud, 1 kg
|
0.75
|
sai, viilutatud, 1 kg
|
0.90
|
makaronid (Sarvekesed), 1 kg
|
0.60
|
nisujahu, tüüp 550, 1 kg
|
0.60
|
riis, 1 kg
|
0.75
|
manna, 1 kg
|
0.65
|
pastöriseeritud piim 2,5 % kiles, 1 l
|
0.45
|
kohupiim 1 kg
|
3.40
|
keefir 2,5 %, kiles, 1 l
|
0.45
|
hapukoor 20 %, 1 kg
|
1.55
|
või 82 %, 1 kg
|
4.90
|
juust, rasva vähemalt 26 %, 1 kg
|
5.90
|
viiner, vähemalt 50 % liha, 1 kg
|
3.45
|
keeduvorst, vähemalt 50 % liha, 1 kg
|
3.45
|
kodune hakkliha, 50% sea, 50% veise, 1 kg
|
3.85
|
kanamunad M, 10 tk
|
0.95
|
toiduõli, 1 l
|
1.15
|
peensuhkur, 1 kg
|
0.75
|
kohv, jahvatatud oakohv, 1 kg
|
4.40
|
tee must, purutee, 1 kg
|
4.50
|
pakendatud broiler, maitsestamata, 1 kg
|
2.15
|
pakendatud supikogu, 1 kg
|
1.45
|
pakendatud raguukondid, 1 kg
|
1.15
|
pakendatud sealiha kamaraga, 1 kg
|
2.95
|
kartul, pesemata, 1 kg
|
0.20
|
peet, 1 kg
|
0.20
|
porgand, 1 kg
|
0.20
|
valge peakapsas, 1 kg
|
0.20
|
mugulsibul, 1 kg
|
0.40
|
õun, 1 kg
|
0.45
|
tualettpaber 4 rulli
|
1.25
|
hambapasta 100 ml
|
1.75
|
pesupulber 400 g
|
1.50
|
nõudepesemisvahend 500 ml
|
0.95
|
4. Teenuse eest
tasumine
4.1 Tellija
tasub täitjale teenuse osutamise eest vastavalt edukaks tunnistatud pakkumuse summale.
Teenuse osutamise eest makstakse tasu alates munitsipaalkaupluse avamisest.
Tasumine toimub arve alusel. Tasu makstakse kord kvartalis hiljemalt kvartalile
järgneva kuu 10-ks kuupäevaks. Esimesel korral tasutakse teenuse osutamise eest
proportsionaalselt teenuse osutamise päevade arvuga 10. juulil eeldusel, et
kauplus avatakse maikuus ning osutatud tasu makstakse teenuse eest, mida
osutatakse ajavahemikul lepingu sõlmimisest kuni 30. juunini 2014. Teisel
korral toimub tasumine 10. oktoobril 2014 jne. Tellija ei maksa ettemaksu.
5. Teenuse osutamise
koht, ruumide kasutamise tingimused ja tasu ruumide kasutamise eest
5.1 Teenust
osutatakse Tallinna linna asutuse Tallinna Turud kasutuses olevas hoones, mis
asub aadressil Punane tn 48a. Täitjale antakse üürile osundatud hoones asuvad
kaks müügipaviljoni, üldpinnaga 639,7 m2. Nimetatud ruumid on osa
kinnistul asuvast Lasnamäe turu hoonetest. Ruumid on ühest küljest ühendatud
kolmanda analoogilise müügipaviljoniga ning teisest küljest avaturuga (katusega
kaetud avaletid). Kolmandat müügipaviljoni ja avaturu lette jääb kasutama
asutus Tallinna Turud, kes korraldab neis aastaringselt turukaubandust.
Ruumidega on võimalik tutvuda kokkulepitult tellija esindaja .......... tööpäevadel
kell 09.00-17.00.
5.2 Ruumide
kasutamise üüri suurus on 1.92 eurot ühe üldpinna ruutmeetri eest ühes
kalendrikuus (kokku on üüri suurus 1228.22 eurot ühes kalendrikuus, millele
lisandub käibemaks 20 %). Käibemaksu määra muutumisel muutub ka lõplik hind.
Üüri makstakse alates ruumide valduse üleandmisest täitjale.
5.3 Üürile
lisanduvad kõrvalkulud (elektrienergia, vesi ja kanalisatsioon, küte). Tellija
ei tasu selliste teenuste eest nagu ruumides asuva vara kindlustus, ruumide
valveteenus ja ruumide koristus. Täitja on kohustatud korraldama prügi
käitamise ja ruumide koristuse, millega kaasnevad kulud kannab täitja. Täitja
kannab ka selliste teenuste kulud, mille tellimise otsustab täitja.
5.4 Ruumid
antakse kasutusse ilma sisustuseta.
5.5 Täitja
tegevuskoha nimi on „Lasnamäe munitsipaalkauplus“, tellija võib seda nime
muuta, kandes sellisel juhul kõik sellega seonduvad kulud (teavituskulud,
munitsipaalkaupluse tähistamise kulud jne). Tellija poolt kasutusele võetud ja
täitjale teatavaks tehtud munitsipaalkaupluse nime on täitja kohustatud teenuse
osutamisel kasutama, sealhulgas kasutatakse nime reklaammaterjalides,
majandustegevuse registri registreeringus ja seda asendavas majandustegevuse
registris, veebilehe olemasolu korral ka veebilehel jne.
5.6 Tellija
vastutab selle eest, et munitsipaalkaupluse majandus- või kutsetegevuse koht
oleks nõuetekohaselt tähistatud, sealhulgas on tellija kohustus kanda seonduvad
kulud. Tellija töötab välja ja vajadusel registreerib munitsipaalkaupluse
kaubamärgi. Täitjal ei ole õigust munitsipaalkauplusega seonduvaid kaubamärke
registreerida või kasutada ilma tellija nõusolekuta.
5.7 Täitjal
on kohustus tähistada oma tegevuskoht hoones järgneva teabega: kauplemisaeg ja
tegevuskoha nimi. Tähistus paigutatakse ehitisele ja sellega seonduvad kulud
kannab tellija. Muu informatsiooni avaldamine hoonel ei ole lubatud.
5.8 Täitjal
on õigus anda ruume allüürile tellija eelneval kirjalikul loal. Kui tellija
otsustab luba mitte anda, ei pea tellija seda põhjendama.
6. Ruumide
sisustamine ja vajalikud ümberehitustööd
6.1 Täitja
ettepanekul korraldab tellija teenuse osutamiseks vajalikud, põhjendatud ja
mõistlikud ruumide ümberehitustööd, mida tellija finantseerib. Ümberehitustööde
vajaduse edastab täitja tellijale kirjalikult kahe nädala jooksul pärast
hankelepingu sõlmimist. Tellija otsustab ümberehitustööde lõpliku vajaduse ja
mahu ning tellib ümberehitustööd. Täitjal ei ole õigust ilma tellija
nõusolekuta ümberehitustöid teostada.
6.2 Täitja
ettepanekul ostab tellija teenuse osutamiseks vajaliku munitsipaalkaupluse
sisseseade ja sisustuse (sealhulgas riiulid, külmletid, valgustus jne). Tellija
ostab turuhinnaga üksnes munitsipaalkaupluse toimimiseks vajalikud seadmed ja
sisustuse. Omandiõigus osundatud seadmetele ja sisustusele kuulub tellijale.
6.3 Punktides
6.1 ja 6.2 nimetatud kulutused kokku on kuni 90 000 eurot (ilma käibemaksuta).
7. Muud tingimused
7.1 Tellijal
on õigus teha teavituskampaaniaid seoses munitsipaalkaupluse avamisega (sh on
tellija esindajatel õigus korraldada ja osaleda munitsipaalkaupluse
avaüritusel) ja ka muul ajal ükskõik millisel viisil (telereklaam, välireklaam,
raadioreklaam vmt). Täitjal on õigus teha teavitus- ja reklaamikampaaniaid (v.a
punktis 2.7 nimetatud alalised sooduskampaaniad) seoses munitsipaalkauplusega
üksnes tellija eelneval kirjalikul nõusolekul.
7.2 Tallinna
Linnavolikogu 18. septembri 2008 määruse nr 30 „Alkohoolse joogi jaemüügi ja
alkoholi reklaami kitsendused“ § 1 lg 6 p 1 kohaselt on turu territooriumil
alkoholi jaemüük keelatud.
8. Täiendav info
seoses vähese tähtsusega abiga
8.1 Hankelepingu
alusel makstava tasu puhul on tegemist vähese tähtsusega abiga, mis on
komisjoni määruse (EL) nr 360/2012, milles käsitatakse Euroopa Liidu toimimise
lepingu artiklite 107 ja 108 kohaldamist üldist majandushuvi pakkuvaid
teenuseid osutavatele ettevõtjatele antava vähese tähtsusega abi suhtes,
tähenduses vähese tähtsusega abi. Seetõttu on tellija kohustatud jälgima, et
uue vähese tähtsusega abi andmisel ei ületataks abi ülemmäära.
8.2 Komisjoni
määruse (EL) nr 360/2012 preambuli p 4 kohaselt on abi lubatud, kui see ei
ületa 500 000 eurot kolme majandusaasta jooksul. Ajavahemik määratakse kindlaks
majandusaasta järgi, mida asjaomase liikmesriigi ettevõtja kasutab eelarve
koostamiseks. Ettevõtjana käsitatakse täitja kogu Eesti sisest kontserni.
8.3 Käesolevas
punktis ettenähtud nõude täitmist kontrollib tellija
kvalifitseerimistingimustes näidatud viisil.
|
|
|
Toomas Sepp
|
Linnasekretär
|