Tallinna
Linnavalitsuse 19. juuni 2013
korralduse nr 887-k
LISA 1
|
|
Tallinna linna 2014. aasta eelarve projekti koostamise
tingimused
|
|
|
1. Ametiasutuste
ja nende hallatavate asutuste eelarve projekti koostamise üldsätted
1.1 Tallinna
linna (edaspidi linn) ametiasutuse ja tema hallatavate asutuste 2014.
aasta eelarve projektis (edaspidi ametiasutuse haldusala eelarve projekt)
kajastatakse kõik ametiasutusele ja tema hallatavatele asutustele pandud
ülesannete ja vastavaks eelarveaastaks püstitatavate eesmärkide täitmiseks kavandatavad
tulud, kulud, investeeringud ja finantseerimistehingud.
1.2 Tulude
planeerimisel arvestatakse osutatavate tasuliste teenuste mahu, struktuuri ja
hinna muutusi. Vajadusel esitatakse ettepanekud tasuliste teenuste ja kaupade
hindade muutmiseks.
1.3 Kulud
tuleb kavandada eelkõige asutuste tavapäraseks ülalpidamiseks ning õigusaktidest
ja sõlmitud lepingutest tulenevate kohustuste täitmiseks.
1.4 Ametiasutuse
haldusala eelarve projekti koostamisel planeeritakse tegevuskulud lähtudes 2014.
aasta piirsummadest.
1.5 Kulusid võib üle piirsumma planeerida üksnes täiendavate
tuluallikate (v.a linnakassa tulu) olemasolul, teavitades sellest eelnevalt linna
finantsteenistust.
2. Ametiasutuste
eelarve projekti koostamine vormidel
2.1 Eelarve
vormide täitmisel juhinduda käesolevatest tingimustest ja vormidele lisatud
märkustest ning selgitustest.
2.2 Ametiasutus
esitab linna finantsteenistusele ametiasutuse haldusala eelarve projekti järgmiste
vormide kohaselt:
2.2.1
Vorm 1 „Ametiasutuse haldusala 2014. aasta eelarve projekti koond asutuste
lõikes“ (lisa 2);
2.2.2
Vorm 2 „Investeerimistegevuse projektid“ (lisa 3);
2.2.3
Vorm 3 a „Investeeringuobjekti infokaart“ (lisa 4);
2.2.4
Vorm 3 b „Investeeringuprojekti jaotus objektide lõikes“ (lisa 4);
2.2.5
Vorm 4 a „Välisprojektid ja -programmid“ (lisa 5);
2.2.6
Vorm 4 b „Välisprojekti infokaart“ (lisa 5);
2.2.7
Vorm 5 „Linna nimel võetavad pikaajalised lepingulised kohustused asutuste
lõikes“ (lisa 6);
2.2.8
Vorm 6 „Lasteaedade, koolide ja teiste haridusasutuste kontingent 2014. aastal“
(lisa 7);
2.2.9
Vorm 7 „Kopli Ametikooli kontingent 2014. aastal“ (lisa 8);
2.2.10
Vorm 8 a „Ametiasutuse koosseisunimestik 2014. aastal“ (lisa 9);
2.2.11
Vorm 8 b „Ametiasutuse töötasu, koolituskulu ja töötervishoiukulu planeerimine
2014. aasta eelarves“ (lisa 9);
2.2.12
Vorm 8 c „Hallatava asutuse koosseisunimestik 2014. aastal“ (lisa 9);
2.2.13
Vorm 8 d „Hallatava asutuse töötasu, koolituskulu ja töötervishoiukulu
planeerimine 2014. aasta eelarves“ (lisa 9);
2.2.14
Vorm 9 a „Toote püsiandmed“ (lisa 10);
2.2.15
Vorm 9 b „Toote operatiivandmed“ (lisa 10);
2.2.16
Vorm 10 a „Ameti haldusala 2014. aasta eelarve projekti seletuskiri“ (lisa 11);
2.2.17
Vorm 10 b „Linnaosa valitsuse haldusala 2014. aasta eelarve projekti seletuskiri“
(lisa 11).
2.3 Ametiasutus
sisestab ametiasutuse haldusala eelarve projekti andmed linna ühtsesse finantsjuhtimise
infosüsteemi SAP (edaspidi FIS) punktis 6 kirjeldatud korras.
2.4 Juhul
kui ametiasutus on oma haldusala eelarve projektis planeerinud kulutusi
osalemiseks koostööprojektides, millega kaasneb linnapoolne oma- või
kaasfinantseerimise vajadus, tuleb projekti kavandatud kulutused kajastada vormidel
1, 4 a ja 4 b.
2.5 Haridusamet
täidab täiendavalt vormid 6 ja 7.
2.6 Ametiasutused
täidavad oma haldusala toodete kohta tootekaardid vastavalt vormidele 9 a ja 9 b.
Olemasolevate toodete puhul tuleb toote püsiandmete infokaardi (vorm 9 a)
täitmisel lähtuda veebilehel http://finants.tallinnlv.ee/ea/tooted.html
esitatud püsiandmetest, neid vajadusel täpsustades.
2.7 Linnaosa
valitsus esitab toodete kohta täidetud tootekaardid (vormid 9 a ja 9 b) vastava
tootevaldkonna eest vastutavale ametile punktis 7.4 nimetatud tähtajal ja
korras. Amet kontrollib vormidel 9 a ja 9 b esitatud andmete korrektsust,
õigsust ja vastavust toote standarditele ning tagastab kontrollitud ja
kooskõlastatud tootekaardid linnaosade valitsustele punktis 7.4 nimetatud
tähtajaks.
2.8 Ametiasutus
lisab eelarve projektile seletuskirja lähtudes vormist 10 a või 10 b.
3. Ametiasutuste
ja hallatavate asutuste personalikulude planeerimine
3.1 Ametiasutuste
teenistujate ja ametiasutuste hallatavate asutuste töötajate palgamuudatusi ning
ametiasutuste teenistujate arvu suurenemist 2014. aasta eelarve projektis ei
planeerita.
3.2 Ametiasutus
lähtub personalikulude planeerimisel järgnevast:
3.2.1
teenistuja palgast või töötasust moodustab põhilise osa põhipalk, mis
määratakse vastavalt Tallinna Linnavolikogu 21. veebruari 2013 määrusele nr 11
„Tallinna
linna ametiasutuste palgajuhend ning linnavalitsuse korraldusega (v.a
linnavolikogu kantselei) kinnitatud ametiasutuse koosseisunimestikule koos
teenistuskohtade palgaastmetega;
3.2.2
uute teenistuskohtade loomise ning põhipalkade muutmise vajadusel ja/või
oluliste struktuuri- ja personalimuudatuste planeerimisel tuleb muudatused
põhjendada eelarve projekti seletuskirjas. Vormil 8 a kajastatakse ametiasutuse
teenistuskohtade kinnitatud koosseis koos palgaastmete ja põhipalkadega ning
vormil 8 b järgmiseks aastaks planeeritud teenistuskohtade koosseis koos
palgaastmete ja põhipalkadega;
3.2.3
tähtajaliste teenistuskohtade moodustamise või nende pikendamise vajadusel
tuleb seletuskirjas näidata, milliste ajutise iseloomuga tööde täitmiseks ja
milliseks perioodiks see on vajalik. Tähtajaliste teenistuskohtade
personalikulud planeeritakse järgmise aasta eelarves ning kajastatakse vormidel
8 a ja 8 b analoogiliselt koosseisuliste teenistuskohtadega;
3.2.4
teenistujate tulemuslikuma töö motiveerimiseks ja erakorralisteks sündmusteks
(sh Tallinna põhimäärusest tulenevate sotsiaalsete garantiidega seotud
erakorralisteks sündmusteks) planeerib ametiasutus 2014. aastaks 2% aasta põhipalkade
summast;
3.2.5
võlaõiguslike lepingute eest tasu planeerimisel põhjendab ametiasutus eelarve
projekti seletuskirjas lepingulise töö vajalikkust, tuues ära tööde loetelu
koos planeeritava tasuga. Võlaõiguslike lepingute tasu 2014. aastal ei või
võrreldes 2013. aastaga suureneda;
3.2.6
linnaosa valitsus esitab Tallinna Linnavolikogu 4. märtsi 2004 määrusega nr 6 „Linnavolikogu
tööst osavõtu eest makstava tasu suuruse ja maksmise korra kinnitamine“
kinnitatud korra alusel koos oma eelarve projektiga andmed ka linnaosa
halduskogu liikmete arvu, komisjonide ja komisjonide liikmete arvu, halduskogu
esimehe, komisjonide esimeeste, komisjonide liikmete ning halduskogu liikmete
töötundide arvu kohta kuus. Tasu on lubatud planeerida kuni 11 kuu arvestuses,
kusjuures planeeritavad kulud ei või olla suuremad kui 2013. aastal;
3.2.7
ametiasutuste teenistujate töötervishoiukulud planeeritakse järgmiselt:
3.2.7.1
lähtudes sotsiaalministri 24. aprilli 2003 määrusest nr 74 “Töötajate tervisekontrolli kord“
ja tulenevalt aasta jooksul kohustusliku tervisekontrolli läbivate teenistujate
arvust ning teenuse pakkuja hinnakirjast planeeritakse ametiasutuste
teenistujate tervisekontrolli läbiviimise kuludeks 25 eurot tervisekontrolli
läbiva teenistuja kohta. Infosaalide teenistujate ning hooldustöötajate
vaktsineerimise kuludeks planeeritakse täiendavalt sellele 10 eurot teenistuja
kohta;
3.2.7.2
arvestades ametiasutuse töökeskkonna riskianalüüsi ja selle alusel koostatud
tegevuskava planeeritakse vahendid töötervishoiuarsti otsuse alusel tehtavate
kulude hüvitamiseks järgmiselt:
3.2.7.2.1
prillide või muude nägemisteravust korrigeerivate abivahendite kulude
hüvitamiseks kuvariga töötavatele teenistujatele on makstava hüvitise
arvestuslikuks summaks 85 eurot iga neljanda vähemalt pool oma tööaega kuvariga
töötava teenistuja kohta aastas;
3.2.7.2.2
massaa˛i, ravivõimlemise või muu sellise kuuri kulude hüvitamiseks sundasendis
töötavale teenistujale on makstava hüvitise arvestuslikuks summaks 50 eurot iga
kolmanda sundasendis töötava teenistuja kohta aastas;
3.2.8
ametiasutuste teenistujate tööalaseks koolitamiseks (sh koolituslähetus)
planeerivad ametiasutused 2014. aastaks 15% teenistuja põhipalgast;
3.2.9
ametiasutuste teenistujate tsentraliseeritud koolituskulud planeerib
linnakantselei vastavalt koolitusprioriteetidele ja ametiasutuste
koolitusvajadustele;
3.2.10
ametiasutus planeerib kulud teenistus- ja töölähetusteks (lähetuskulud, v.a koolituslähetus)
eelarve projekti tegevuskuludes.
3.3 Ametiasutuse
hallatav asutus lähtub personalikulude planeerimisel järgnevast:
3.3.1
vormil 8 c kajastatakse asutuse struktuur ja kohtade koosseis lähtudes
ettenähtud korras kinnitatud asutuse struktuurist ja koosseisunimestikust ning
vormil 8 d planeeritakse töötasu lähtudes asutuse palgajuhendis sätestatud
kohtade kuupalgamääradest. Uute kohtade ja/või oluliste struktuuri- ja
personalimuudatuste planeerimisel tuleb seda põhjendada eelarve projekti
seletuskirjas. Tulemuslikuma töö motiveerimiseks (preemiad, lisatasud) ning
erakorralisteks sündmusteks planeerib asutus eelarveaastal kuni 2% aasta palgamäärast;
3.3.2
võlaõiguslike lepingute eest tasu planeerimisel põhjendab asutus eelarve
projekti seletuskirjas lepingulise töö vajalikkust, tuues ära tööde loetelu
koos planeeritava tasuga. Võlaõiguslike lepingute tasu 2014. aastal ei või
võrreldes 2013. aastaga suureneda;
3.3.3
asutuste töötajate töötervishoiukulud planeeritakse analoogiliselt
ametiasutuste nimetatud kuludega, arvestades töökeskkonna riskianalüüsi, selle
alusel koostatud tegevuskava ning asutuse tegevuse eripära ja -tingimusi;
3.3.4
töötajate koolitamiseks (sh koolituslähetus) planeerivad asutused 2014. aastaks
kuni 15% töötaja kuupalgamäärast;
3.3.5
asutuste töötajate tsentraliseeritud koolituskulud planeerib linnakantselei
vastavalt linnakantselei ja asutuste vahelisele kokkuleppele 2014. aastaks
arvestades asutuste tegevuse eripära ja -tingimusi, koolitusprioriteete ning
töötajate koolitusvajadusi;
3.3.6
asutus planeerib kulud töölähetusteks (lähetuskulud, v.a koolituslähetus)
eelarve projekti tegevuskuludes.
4. Infotehnoloogia
kulude planeerimine
4.1 Linna eelarves
planeeritakse infotehnoloogia kulusid (edaspidi IT kulud) kolmel
tasandil alljärgnevalt:
4.1.1 linna
tsentraalsed (s.o ametiasutuste ülese otstarbega) IT kulud (toode „IT
teenused“), mis planeeritakse eraldi linnakantselei eelarve projektis. Linna
tsentraalsete IT kulude eelarve projekti koostab linnakantselei infotehnoloogia
teenistus (edaspidi IT teenistus), esitades kulud seletuskirjas
prioriteetsuse järjekorras. Linna tsentraalsetesse IT kuludesse arvatud kulusid
ametiasutused oma eelarve projektis ei kajasta. Ametiasutused esitavad
taotlused linna tsentraalsete IT tegevuskulude ja arendusprojektide kohta
elektrooniliselt hiljemalt 15. juuliks 2013 aadressile ITpost@tallinnlv.ee;
4.1.2 ametiasutuse
haldusala tsentraalsed IT kulud (s.o kulud mis hõlmavad ametiasutuse hallatavate
asutuste üheliigilisi IT kulusid), mis planeeritakse ametiasutuse eelarve
projektis eraldi eelarvepositsioonina;
4.1.2.1 ametiasutused
teavitavad oma hallatavaid asutusi IT kuludest, mis planeeritakse ametiasutuse
eelarve projektis kui haldusala tsentraalsed IT kulud (näiteks: haridusamet
teeb ühishanke riist- ja tarkvara (sh arvutite) soetamiseks põhikoolidele ja
gümnaasiumidele, milleks vajalikud vahendid planeeritakse haridusameti eelarve
projektis kui ameti haldusala tsentraalne IT kulu);
4.1.2.2 tsentraalsete
kuludena võib planeerida kulusid, mille teostamine tsentraalselt on otstarbekam
(näiteks: arvutite soetamiseks ühishanke läbiviimine, mis võimaldab hoida kokku
hanke teostamise kulusid, annab võimaluse soetada arvutid soodsama hinnaga,
tagab kontrolli hallatavatele asutustele soetatava riist- ja tarkvara üle jms);
4.1.3 asutuste
korralised IT kulud, mis planeeritakse iga asutuse eelarve projekti
majandamiskulude koosseisus infotehnoloogia kuludena.
4.2 Asutused
planeerivad hiiremattide, arvutikottide, andmekandjate jmt soetamiseks
vajalikud kulud oma majandamiskulude koosseisus infotehnoloogia riistvara ja
tarvikutena, tahmakassettide kulu paljundus- ja printimiskuludena.
5. Ametiasutuste
investeerimistegevuse projektide koondi koostamine
5.1 Ametiasutus
koostab oma tegevusvaldkonna investeerimistegevuse projektide koondi vormi 2
kohaselt.
5.2 Linnaosade
valitsused esitavad oma investeeringute taotlused valdkondade lõikes vormide 2
ja 3 a kohaselt vastavate valdkondade eest vastutavatele ametitele punktis 8.1
nimetatud tähtajal. Perekonnaseisuameti, linnaarhiivi ja linnaosade valitsuste
administratiivhoonete investeeringutaotlused esitatakse linnasekretärile ja
linna haldusdirektorile.
5.3 Investeerimistegevuse
projektide koond kajastab:
5.3.1 investeeringuprojekte,
s.o ühe objekti või enamate üheliigiliste objektide (kinnistu või selle osad ja
vallasasjad) ehitamine, rekonstrueerimine (sh renoveerimine) või soetamine.
Projektiks võib olla ka eraldiseisev planeering, uuring või muu arendustöö.
Projekti maksumusse arvatakse projekti eesmärgi saavutamiseks planeeritavate
kõigi kulutuste summa, sh kulutused uuringuteks, projekteerimiseks,
ehitamiseks, järelevalveks, seadmete ostmiseks ja montaa˛iks jm projekti
teostamiseks vajalikud kulutused, sh kuludes kajastatav käibemaks;
5.3.2 investeeringuid ameti
tegevusvaldkonna üheliigilistest projektidest koosneva programmina. Programmi
maksumusse arvatakse kõikide programmi kuuluvate üheliigiliste projektide
summaarne maksumus.
5.4 Ametiasutus
esitab investeerimistegevuse projektide koondis andmed kõigi kavandatavate ja
jätkatavate investeeringute maksumuse ja nende finantseerimise kohta aastate
ning projektide ja programmide lõikes.
5.5 Amet
koondab oma tegevusvaldkonna investeerimistegevuse projektide koondis (vormil
2) enda, oma hallatavate asutuste ning linnaosade valitsuste poolt taotletavad
projektid, järjestades need prioriteetsuse järjekorras, teavitades linnaosade
valitsusi ameti koondkavasse arvatud investeeringuobjektidest.
5.6 Ameti
tegevusvaldkonna investeerimistegevuse projektide koondis tuleb projektide prioriteetsuse
määramisel eelistada:
5.6.1 jätkuprojekte, s.o
eelnevatel eelarveaastatel alustatud projekte, mis on kajastatud ka linna 2013.
aasta investeerimistegevuse eelarves;
5.6.2 projekte, mille
teostamise esmavajalikkus tuleneb otseselt õigusaktidest;
5.6.3 projekte, mille
teostamise vajalikkus tuleneb linna poolt juba sõlmitud lepingutest vm
juriidiliselt siduvatest dokumentidest;
5.6.4 ühisprojekte, mille
finantseerimine toimub riigieelarve, välisrahastuse ja muude sihtotstarbeliste
eraldiste arvelt (kaas- ja omafinantseeritavad projektid).
5.7 Investeerimistegevuse
projektide koondis liigendatakse projektid lähtudes kulutuste liigist (uusehitus,
rekonstrueerimine, soetused), tuues eraldi välja projekti kogumaksumuse ja
maksumuse eelarveaastate lõikes.
5.8 Projekti
ja programmi finantseerimine liigendatakse finantseerimisallikate lõikes.
Võimalikud on järgmised allikad: linnaeelarve tulud, sihtotstarbeline eraldis
riigieelarvest, välisrahastus (nii eraldised mitteresidentidelt kui ka
välisraha vahendamine kodumaiste sihtasutuste kaudu).
5.9 Iga
investeerimistegevuse projektide koondis esitatud objekti, projekti või
programmi kohta koostatakse investeeringuprojekti infokaart vastavalt vormile 3
a. Kui eelarvesse taotletav investeeringuprojekt koosneb mitmest objektist,
siis täidetakse lisaks vormile 3 a investeerimisprojekti alamjaotus objektide
lõikes vormi 3 b kohaselt, kus loetletakse investeeringuprojekti kõik objektid
koos põhiandmetega.
5.10 Amet
esitab oma tegevusvaldkonna investeerimistegevuse projektide koondi vormil 2
ning andmed investeeringuobjektide kohta vormil 3 a ja 3 b elektrooniliselt linna
finantsteenistusele koos oma haldusala eelarve projektiga punktis 8.2 nimetatud
tähtajaks.
6. Eelarve
projekti andmete sisestamine FIS-i
6.1 Ametiasutus
sisestab oma haldusala 2014. aastaks prognoositavad tekkepõhised tulud (sh
linnakassa tulud), kulud (sh amortisatsioonikulu) ning finantseerimistehingud FIS-i
hiljemalt 1. septembriks 2013, kasutades andmete sisestamiseks „eelarvestamise
töölaua“ funktsiooni (transaktsioon FMBB) ning eelarve tüüpi „4000“. FIS-i
kasutamise juhend on avaldatud veebilehel http://finants.tallinnlv.ee/ea/sap.html.
6.2 Tulude,
kulude ja finantseerimistehingute sisestamisel tuleb lähtuda ühtsetest
majandusinfo tunnustest, mis on avaldatud veebilehel http://finants.tallinnlv.ee/ea/tunnused.html.
6.3 Ametiasutus
sisestab FIS-i andmed enda ja oma hallatavate asutuste 2014. aastal kogutavate
tulude kohta asutuste kaupa tululiikide (fondide ja kohustusühikute) lõikes.
6.4 Ametiasutus
sisestab FIS-i andmed kavandatavate tegevuskulude kohta ametiasutuse haldusala
tegevuskulude piirsumma piires asutuste kaupa toodete ja muude eelarvepositsioonide
(fondide) ning kululiikide (kohustusühikute) lõikes.
6.5 Täiendavate
omatulude või toetuste kavandamisel teavitab ametiasutus sellest piirsumma
suurendamiseks finantsteenistust e-posti teel aadressil finantsplaneerimine@tallinnlv.ee.
7. Ametiasutuse
haldusala eelarve projekti kooskõlastamine
7.1 Eelarve
projekti kooskõlastaja annab projektile oma digitaalse allkirja.
7.2 Linnavolikogu
kantselei kooskõlastab oma eelarve projekti linnavolikogu esimehega.
7.3 Ametid
ja linnakantselei kooskõlastavad eelarve projekti ning tegevusvaldkonna
investeeringute koondkava neid kureeriva linnavalitsuse liikmega.
Perekonnaseisuamet ja linnaarhiiv kooskõlastavad oma eelarve projekti ning
investeeringute koondkava eelnevalt linnasekretäriga.
7.4 Linnaosa
valitsus esitab täidetud tootekaardid oma toodete kohta vormide 9 a ja 9 b
kohaselt kooskõlastamiseks vastava tootevaldkonna eest vastutavale ametile
elektrooniliselt hiljemalt 9. augustiks 2013. Amet tagastab kontrollitud
ja kooskõlastatud vormid linnaosa valitsusele elektrooniliselt viseerituna hiljemalt
16. augustiks 2013.
8. Ametiasutuse
haldusala eelarve projekti esitamine ja menetlemine
8.1 Linnaosa
valitsus esitab oma investeeringute taotlused valdkondade lõikes vormi 2
kohaselt koos infokaartidega (vormil 3) vastava valdkonna eest vastutavale
ametile hiljemalt 9. augustiks 2013.
8.2 Ametiasutus
esitab oma haldusala 2014. aasta eelarve projekti ning amet oma
tegevusvaldkonna investeeringute koondkava linna finantsteenistusele
elektrooniliselt hiljemalt 1. septembriks 2013 alljärgnevalt:
8.2.1 Linnavolikogu
kantselei esitab linnavolikogu esimehe poolt elektrooniliselt kooskõlastatud
eelarve projekti koondi vormidel 1, 8 a, 8 b ja 10 a. Vormid 2, 3, 4 a, 4 b, ja
5 esitatakse üksnes vastavate andmete olemasolul;
8.2.2 Linnaarhiiv ja
perekonnaseisuamet esitavad linnasekretäri poolt elektrooniliselt
kooskõlastatud eelarve projekti koondi vormidel 1, 8 a, 8 b ja 10 a. Vormid 2,
3, 4 a, 4 b ja 5 esitatakse üksnes vastavate andmete olemasolul;
8.2.3 Amet esitab
vastavat ametit kureeriva linnavalitsuse liikme poolt elektrooniliselt
kooskõlastatud ameti haldusala eelarve projekti koondi vormil 1 koos
seletuskirjaga vormil 10 a, ameti tegevusvaldkonna investeeringute koondkava
vormil 2 ja vormid 9 a ja 9 b kõikide oma toodete kohta ning vormid 8 a, 8 b, 8
d. Vormid 2, 3, 4 a, 4 b ja 5 esitatakse üksnes vastavate andmete olemasolul.
Lisaks esitab haridusamet vormid 6 ja 7.
8.2.4 Linnaosa valitsus
esitab eelarve projekti koondi vormil 1 koos linnaosa valitsuse haldusala
seletuskirjaga (vormil 10 b), ametite poolt elektrooniliselt kooskõlastatud
vormid 9 a ja 9 b kõikide oma toodete kohta ning vormid 8 a, 8 b, 8 d. Vormid 4
a, 4 b ja 5 esitatakse üksnes vastavate andmete olemasolul.
8.3 2014.
aasta eelarve vormid esitatakse aadressile finantsplaneerimine@tallinnlv.ee,
koondades exceli töölehed üheks dokumendiks.
8.4 Küsimuste
tekkimisel pöörduda finantsteenistuse finantsplaneerimise osakonna vastavat
valdkonda kureeriva teenistuja poole. Personalikulude või infotehnoloogia
kulude planeerimise korral pöörduda vastavalt personaliteenistuse või
infotehnoloogia teenistuse poole.
|
|
|
Toomas Sepp
|
Linnasekretär
|