Tallinna
Linnavolikogu 5. mai
2011
otsuse nr 78
LISA
|
|
|
Seletuskiri Tallinna
Linnavolikogu otsuse “Rästa tn 9 kinnistu detailplaneeringu kehtestamine
Kristiine linnaosas“ juurde
|
|
|
|
Tallinna Linnavolikogu otsusega
kehtestatakse Kristiine linnaosas asuva 0,21 ha suuruse maa-ala kohta
koostatud Rästa tn 9 kinnistu detailplaneering, milles nähakse ette Rästa
tn 9 kinnistu jagamine kaheks 100% elamumaa sihtotstarbega krundiks ja
määratakse mõlemale moodustuvale krundile ehitusõigus kuni 2-korruselise
üksikelamu ehitamiseks.
Rästa tn 9 kinnistu
detailplaneeringu kehtestamisel muutub Tallinna Linnavolikogu
20. aprilli 2000 otsusega nr 134 kehtestatud “Kännu, Rästa ja Lehe tänava
vahelise kvartaliosa detailplaneering“ käesoleva detailplaneeringuga
planeeritava maa-ala osas kehtetuks.
HALDUSAKTI
PÕHJENDUSED
1. Olemasolev olukord
Planeeritav Rästa tn 9 kinnistu
asub Tallinnas Kristiine linnaosas Rästa, Kännu, Räägu ja Lehe tänava vahelises
kvartalis. Planeeritav krunt piirneb põhjast Rästa tänavaga, idast Kännu
tänavaga, lõunast Kännu tn 26 ja Kännu tn 26a krundiga ning läänest Rästa
tn 9a krundiga.
Planeeritava kinnistu suurus on
1527 m2 ning maakasutuse sihtotstarve 100% elamumaa. Kinnistul
paiknenud amortiseerunud hoonestus (üksikelamu, abihoone, vundamendid) on
lammutatud Tallinna Linnaplaneerimise Ameti poolt 3. juunil 2010 väljastatud
ehitusloa (lammutamiseks) nr 43869 alusel. Kinnistu omanik on edastanud
17. juunil 2010 teatised ehitiste likvideerimise kohta.
Tallinna Linnaplaneerimise Ameti
10. septembri 2010 ettekirjutusega kohustati Rästa tn 9 kinnistu omanikku
ehitusseaduse § 61
lg 1 punkti 5 alusel peatama Rästa tn 9 kinnistul ehitustööd ja
taotlema ehitusluba ning määrati sunniraha suurus. Haldusakti adressaati
hoiatati, et ettekirjutuse mittetäitmisel, st ehitustööde peatamata jätmisel,
võidakse määratud sunniraha sisse nõuda.
Tallinna Linnaplaneerimise Ameti
29. oktoobri 2010 ettekirjutus-hoiatusega nõuti sunniraha ehitusseaduse § 61
lõike 6 alusel Rästa tn 9 kinnistu omanikult sisse. Lisaks hoiatati teda
veelkord, et ehitustegevuse jätkamine ehitusloa puudumisel on ehitusseaduse § 29
lg 1 punktist 1 tulenevalt keelatud, mistõttu tuleb ehitustegevus
peatada ning kohustuse täitmata jätmisega kaasneb sunniraha sissenõudmine.
Määratud sunniraha on käesolevaks ajaks tasutud.
Krundi peamise kõrghaljastuse
moodustab viljapuuaed, lisaks kasvavad krundil veel üksikud kased ja jugapuu.
Planeeritav maa-ala paikneb
osaliselt Vabariigi Valitsuse 20. mai 2003 määruse nr 155 “Tallinna vanalinna
muinsuskaitseala põhimäärus“ kohaselt Tallinna vanalinna
muinsuskaitseala vaatesektoris, mille hoonestamisel tuleb tagada vanalinna
silueti vaadeldavus.
2. Kontaktvööndi analüüs
Planeeritav maa-ala paikneb
Kristiine linnaosas Lilleküla asumis, kus territooriumist suurema osa hõlmavad
elamute kvartalid - siin on nii üksik-, rida- kui ka väiksemaid korterelamuid.
Katusetüüpidest on peamised kõrge viilkatus või mansardkatus. Ridaelamud on nn
müürina projekteeritud, kõrge sokliga või 3-korruselised, garaažiga alumisel
korrusel. Kruntide ehitusjoon on valdavalt 5 meetri kaugusel tänavamaa
piirist.
Kontaktvööndi kruntide olemasolev
hoonestus on eriilmeline. Planeeringualast teisel pool Rästa tänavat asuv Lehe
ja Kännu tänava vaheline kvartal on hoonestatud peamiselt üksikelamutega.
Lisaks elamule on kruntidel üks või mitu abihoonet. Teispool Kännu tänavat (Viu
tänava ja Tedre põigu piirkond) paiknevad lisaks üksikelamutele ka 2-korruselised
ridaelamud ja väiksemad korterelamud, nt on Tallinna Linnavolikogu
18. septembri 2008
otsusega nr 184 kehtestanud “Rästa tn 8 kinnistu detailplaneeringu“ eesmärgiga määrata
ehitusõigus nelja kuni 2-korruselise 2 korteriga elamu
ehitamiseks.
Kontaktvööndi lõunaosas on mitu 3-korruselist
elamut (nt Lehe tn 35 ja Viu tn 39a). Tallinna Linnavalitsus on 1. veebruari
2006 korraldusega nr 188-k kehtestanud “Lehe tn 27 kinnistu
detailplaneeringu“ eesmärgiga kavandada 2 elamumaakrunti kahe 3-korruselise
korterelamu ehitamiseks.
Piirkonnas on väljakujunenud
infrastruktuur. Lähiümbruse tänavad on rahuliku liiklusega, neid kasutavad
peamiselt piirkonna elanikud. Erandiks on Sõpruse puiestee, mis on üks Tallinna
magistraaltänavatest ning on ööpäevaringselt väga intensiivse
liikluskoormusega. Sõpruse puiesteel sõitev ühistransport (troll ja buss) tagab
hea transpordiühenduse linnakeskuse äri-, teenindus- ning spordi- ja
kultuuriasutustega. Lähim ühistranspordipeatus asub Sõpruse puiesteel (peatus
Tedre) umbes 300 meetri kaugusel.
Planeeritavale alale lähim lasteaed
on Rästa põik 3 asuv Tallinna Kristiine Lasteaed ja lähimaks kooliks on
Nõmme tee 32 paiknev Tallinna Kristiine Gümnaasium, suuremaks lähedal
asuvaks kaubanduskeskuseks on Sõpruse pst 174 // 176 asetsev
Sõpruse Rimi hüpermarket (ligikaudu 500 meetri kaugusel) ning lähim puhke-
ja rekreatsiooniala on Räägu park.
Kuna planeeringuala vahetus
läheduses paiknevad üksik-, rida- ja väiksemamahulised korterelamud, siis on
planeeringuga kahe üksikelamu kavandamine siinsesse linnaruumi sobiv ja
ümbritsevat keskkonda arvestav.
3. Tallinna üldplaneering ning
koostamisel olev Kristiine linnaosa üldplaneering
Tallinna Linnavolikogu
11. jaanuari 2001 määrusega nr 3 kehtestatud “Tallinna üldplaneeringu“
kohaselt on planeeritud maa-ala maakasutuse juhtotstarve väikeelamute ala,
põhiliselt ühepere- ja ridaelamutele, samuti üksikutele väiksematele 3-4-korruselistele
elamutele mõeldud ala, kus võib paikneda elamupiirkonda teenindavaid asutusi ja
väiksemaid kaubandus-teenindusettevõtteid, olemasolevate väikeelamute piirkondade
tihendamine korterelamutega ei ole soovitatav. Detailplaneeringu lahendus on
kooskõlas Tallinna üldplaneeringuga.
Tallinna Linnavolikogu 9. märtsi
2006 otsusega nr 71 algatati “Kristiine linnaosa
üldplaneeringu“ koostamine. Nimetatud otsuse punkti 1 kohaselt
on üldplaneeringu eesmärgiks Kristiine linnaosa pikaajaliste arengusuundade
määramine, territooriumi funktsionaalse maakasutuse planeerimine koos uute
elamu- ja bürooalade võimalike asukohtade määramisega ehitustegevuse
suunamiseks ja koordineerimiseks. Kristiine linnaosa üldplaneeringu
kehtestamisel täpsustatakse Tallinna üldplaneeringut Kristiine linnaosa osas.
Tallinna Linnavalitsuse
15. novembri 2006 korraldusega nr 2284-k kinnitatud “Kristiine linnaosa
üldplaneeringu lähteülesande“ punkti 3 kohaselt on üheks
üldplaneeringu eesmärgiks võidelda valglinnastumisega, selleks kaalutakse
tihendamisvõimalusi elamuehituseks vajaliku sihtotstarbe muutmise või
hoonestustiheduse tõstmise näol. Kahe protsessi ühendamine, kus väärtustatakse
väljakujunenud elukeskkondi ja samas püütakse kesklinna lähedale pakkuda uusi
elukohti, on üldplaneeringu üks peamisi eesmärke. Käesolev planeering vastab
Kristiine linnaosa üldplaneeringu eesmärkidele.
4. Kehtiv detailplaneering
Praegu kehtib planeeringualal
Tallinna Linnavolikogu 20. aprilli 2000 otsusega nr 134 kehtestatud “Kännu, Rästa ja Lehe tänava
vahelise kvartaliosa detailplaneering“, mille eesmärk oli kindlaks
määrata kruntide sihtotstarve ja hoonestustingimused ning koostada krundijaotusplaan.
Kehtiv detailplaneering fikseeris Rästa tn 9 krundil olemasoleva olukorra.
Käesolev detailplaneering näeb ette
Rästa tn 9 kinnistu jagamise ja kahe uue kuni 2-korruselise
üksikelamu rajamise.
Planeerimisseaduse § 24
lõige 6 sätestab, et planeeringu kehtestamisega muutub kehtetuks samale
maa-alale varem kehtestatud sama liigi planeering või vastav osa suuremale
maa-alale varem kehtestatud sama liigi planeeringust.
Kuna linnaehituslik olukord on
planeeringuala lähiümbruses muutunud ning on menetletavate detailplaneeringute
tulemusel veelgi muutumas, on uue kaasaaegse hoonestuse kavandamine, mis
arvestab ümbritsevat keskkonda, siin linnaehituslikult põhjendatud.
Rästa tn 9 kinnistu
detailplaneeringu kehtestamisel muutub Tallinna Linnavolikogu
20. aprilli 2000 otsusega nr 134 kehtestatud “Kännu, Rästa
ja Lehe tänava vahelise kvartaliosa detailplaneering“ käesoleva
detailplaneeringuga planeeritava maa-ala osas kehtetuks.
5. Detailplaneeringuga kavandatu
Detailplaneeringu kohaselt nähakse
ette jagada Rästa tn 9 kinnistu kaheks elamumaa krundiks ning määratakse
moodustatavatele kruntidele ehitusõigus kuni 2-korruseliste üksikelamute
ehitamiseks.
Krundi positsioon 1 (aadressi
ettepanekuga Rästa tn 9) suuruseks kavandatakse 763 m2.
Krundi positsioon 2 (aadressi
ettepanekuga Rästa tn 9c) suuruseks kavandatakse 764 m2.
Mõlemale krundile määratakse
ehitusõigus kuni 2-korruselise üksikelamu ehitamiseks, kusjuures hoonete
teine korrus on katusekorrus. Hooned on ette nähtud krundi piirile
plokistatuna, mõlema elamu soklijoone kõrgus on 60 cm ja katuseräästa joon 4
meetrit maapinnast. Mõlema elamu ehitusalune pind on 240 m2 ja
hoonete maksimaalne kõrgus maapinnast võib olla 9 meetrit. Hoonete
vaheline sein peab olema rajatud tulemüürina.
Hoonestusala kavandamisel on
lähtutud Rästa ja Kännu tänava väljakujunenud ehitusjoonest, mille tulemusena kujuneb
ühtne korrastatud linnaruum. Samuti arvestab käesolev lahendus naaberkruntide
Rästa tn 9a ja Rästa tn 9b hoonestusega, kus sarnaselt on kaks 2-korruselist
üksikelamut plokistatud krundi piiril.
Eesti standardi EVS 894:2008 “Loomulik
valgustus elu- ja bürooruumides“ punkti 4.3.3 kohaselt tuleks piisava
loomuliku valgustuse saavutamiseks rakendada insolatsiooni kestuse nõudeid
elamutes, koolieelsetes lasteasutustes, õppeasutustes.
Kuivõrd naaberkruntide elamud ei
paikne krundi piiri ääres, siis on Eesti standardi EVS 894:2008 “Loomulik
valgustus elu- ja bürooruumides“ nõuded täidetud.
Planeeritud kinnistu asub kaugkütte
piirkonnas. Hoone soojusvarustus on lahendatud vastavalt Tallinna Linnavolikogu
27. mai 2004 määrusega nr 19 kinnitatud lisale “Tallinna kaugküttepiirkonna
piirid, kaugküttevõrguga liitumise ning eraldumise tingimused ja kord,
kaugkütte üldised kvaliteedinõuded, soojuse piirhinna kooskõlastamine ja
soojusettevõtja arenduskohustus“.
Mõlema hoone esisele alale on
võimalik parkida üks sõiduk, lisaks on üks parkimiskoht kavandatud hoone mahtu.
Tulenevalt Tallinna Linnavolikogu 16. novembri
2006 otsusega nr 329 kinnitatud “Tallinna parkimise korralduse arengukavast aastateks 2006-2014“,
peab mõlemal krundil tagama 2 parkimiskohta. Seega on normatiivne
parkimiskohtade arv mõlemal krundil tagatud.
Detailplaneeringu materjalidele on
lisatud Radoonitõrjekeskuse radooni mõõtmise ja tõrje eksperdi M. Saare
poolt 4. mail 2010 koostatud Rästa tn 9 kinnistu radoonitaseme
määramine maapinnas ning radooniohtlikkuse hinnang. Ekspert M. Saar
selgitab uuringus, et mõõtmistulemused näitavad, et Rästa tn 9 kinnistu
asub normaalse radooniriski alal, mille piires jääb radooni sisaldus
pinnaseõhus piiranguteta ehitustegevuseks lubatud piiridesse (<50kBq/m2).
Kinnistul on läbi viidud
kõrghaljastuse inventariseerimine ja antud väärtushinnangud olemasoleva
kõrghaljastuse kohta. Dendroloogilise hinnangu koostas maastikuarhitekt
R. Kooli veebruaris 2010.
Tallinna Linnavalitsuse 3. mai
2006 määruse nr 34 “Puittaimestiku ja haljastuse
inventeerimise kord“ kohaseid I väärtusklassi puid
planeeringualas ei kasva.
Planeeringulahendus näeb ette kolme
IV väärtusklassi ja kolme V väärtusklassi viljapuu likvideerimise.
Tulenevalt Tallinna Linnavolikogu 25. augusti 2005 määruse nr 45 “Puu raie- ja hoolduslõikusloa
andmise tingimused ja kord“ § 1 lõikest 4 pole vaja
kirjeldatud viljapuude likvideerimiseks taotleda raieluba. Planeeringuala
põhja- ja idapoolse piiri vahetusse lähedusse istutatakse põõsashekk.
Kokkuvõtvalt jagatakse planeeritav
Rästa tn 9 kinnistu kaheks elamumaa krundiks ning mõlemale krundile
määratakse ehitusõigus kuni 2-korruselise üksikelamu ehitamiseks. Planeeritakse
kokku neli parkimiskohta ning likvideeritakse kokku kuus (kolm IV väärtusklassi
ja kolm V väärtusklassi) viljapuud, millele asendusistutust ei määrata.
DETAILPLANEERINGU MENETLUS
Detailplaneeringu koostamise
algatamist taotles 25. jaanuari 2010 avaldusega V. Liinsoo. Sama
isiku ja Tallinna Linnaplaneerimise Ameti vahel on 11. mail 2010 sõlmitud
detailplaneeringu koostamise õiguse üleandmise leping nr 2-5/90.
Detailplaneeringu koostamine
algatati Tallinna Linnavalitsuse 26. mai 2010 korraldusega nr 830-k “Rästa tn 9 kinnistu
detailplaneeringu koostamise algatamine“. Detailplaneeringu
koostamise eesmärgiks oli Kristiine linnaosas 0,21 ha suurusel maa-alal
asuva Rästa tn 9 kinnistu jagamine kaheks krundiks ning mõlemale krundile
ehitusõiguse määramine kuni 2-korruselise üksikelamu rajamiseks. Lisaks
oli detailplaneeringu koostamise eesmärgiks anda heakorrastuse, haljastuse,
juurdepääsuteede, parkimise ja tehnovõrkudega varustamise põhimõtteline
lahendus. Detailplaneeringu koostamise algatamise teade ilmus 29. mai 2010
ajalehes Eesti Päevaleht, 31. mai 2010 ajalehes Pealinn ja
13. augusti 2010 ajalehes Kristiine Leht.
Detailplaneeringu lähteseisukohti
ja eskiislahendusi tutvustavat väljapanekut ega avalikku arutelu ei korraldatud
Tallinna Linnaplaneerimise Ameti planeeringute läbivaatamise komisjoni
30. märtsi 2010 protokolli kohaselt, kuna planeeritava ala
naaberkinnistute (Kännu tn 26, Kännu tn 26a, Rästa tn 9a)
omanikud kooskõlastasid eskiislahenduse.
Detailplaneeringu on koostanud OÜ
CASA PROJEKT. Detailplaneering on koostatud, lähtudes Tallinna Linnavalitsuse
26. mai 2010 korraldusest nr 830-k ning Tallinna Linnavalitsuse
16. juuni 2004 määrusega nr 61 kinnitatud “Detailplaneeringu eskiisi ja
detailplaneeringu koostamise ning vormistamise nõuetest“.
Detailplaneeringule on lisatud
planeeritud maa-ala haljastuslik hinnang, mille koostas 2010. aasta
veebruaris maastikuarhitekt R. Kooli ja Osaühingu Tulelaev Radoonitõrjekeskuse
radooni mõõtmise ja tõrje eksperdi M. Saare poolt 4. mail 2010
koostatud Rästa tn 9 kinnistu radoonitaseme määramine maapinnas ning
radooniohtlikkuse hinnang.
Tallinna linna ehitusmääruse
§ 16 lõikes 1 määratud isikud ja asutused on detailplaneeringu
kooskõlastanud.
Kristiine Linnaosa Valitsus,
Kristiine linnaosa halduskogu, Tallinna Transpordiamet, Tallinna Kommunaalamet,
Põhja-Eesti Päästekeskus, Kännu tn 26 kaasomanikud, Rästa tn 9a
omanik ja Kännu tn 26a omanik ning planeeritava kinnistu omanik kooskõlastasid
planeeringulahenduse märkusteta.
Tallinna Keskkonnaamet kooskõlastas
detailplaneeringu tingimusel, et lammutus- ja ehitusprojektid koos
haljastuskavaga kooskõlastatakse Tallinna Keskkonnaametiga enne ehitusloa
taotlemist.
Tingimus täidetakse järgmises projektstaadiumis.
Eesti Energia Jaotusvõrk OÜ
kooskõlastas detailplaneeringu tingimusel, et tööjoonised kooskõlastatakse
täiendavalt.
Vastav nõue ehitusprojekti
koostamiseks tehnovõrkude osas on määratud detailplaneeringu seletuskirja
punktis 4.6.2 ja tuleb täita järgmises projekteerimisstaadiumis.
Elion Ettevõtted Aktsiaselts
kooskõlastas detailplaneeringu tingimusel, et tööde teostamiseks planeeritud
piirkonna kohta tuleb esitada tööjoonised. Maa-alal paikneb kooskõlastajale
kuuluv liinirajatis - kaablikanalisatsioon. Projekteerimiseks tuleb
tellida uued konkreetsed tehnilised tingimused.
Vastav nõue sidevarustuse ehitusprojekti
koostamiseks on määratud detailplaneeringu seletuskirja punktis 4.6.3 ja tuleb
täita järgmises projekteerimisstaadiumis.
AKTSIASELTS TALLINNA VESI
kooskõlastas detailplaneeringu tingimusel, et järgnevate
projekteerimisstaadiumite (hoonete vee- ja kanalisatsioonitrassi
ehitusprojektide) koostamiseks taotletakse AKSIASELTSilt TALLINNA VESI
tehnilised tingimused.
Vastav nõue ehitusprojekti
koostamiseks tehnovõrkude osas on määratud detailplaneeringu seletuskirja
punktis 4.6.1 ja tuleb täita järgmises projekteerimisstaadiumis.
Tallinna Kultuuriväärtuste Amet ja
Muinsuskaitseamet märkisid oma ühises kirjas, et tutvusid detailplaneeringuga
ja kooskõlastavad detailplaneeringu tingimusel, et kinnistul oleva vana väikese
puitelamu kohta koostataks enne selle lammutamist ajalooline õiend koos
materjalide ja detailide taaskasutusse suunamise ettepanekuga ja et viimane
esitataks koos lammutusprojektiga Tallinna Kultuuriväärtuste Ametile
kooskõlastamiseks. 11. novembril 2010 märkis Tallinna Kultuuriväärtuste
Amet, et RL Konsultatsioonid OÜ on esitanud Tallinna Kultuuriväärtuste
Ametile üksikelamu lammutusprojekti aadressiga Rästa tn 9, nr E-01-10.
Seega on Tallinna Kultuuriväärtuste
Ameti ja Muinsuskaitseameti esitatud tingimus täidetud.
Detailplaneering on vastu võetud
Tallinna Linnavalitsuse 1. detsembri 2010 korraldusega nr 1836-k “Rästa tn 9 kinnistu
detailplaneeringu vastuvõtmine“. Vastav teade ilmus 7. detsembri
2010 ajalehes Eesti Päevaleht, 17. detsembri 2010 ajalehes Kristiine Leht
ja 20. detsembri 2010 ajalehes Pealinn. Detailplaneeringu koostamise
eesmärgiks oli Kristiine linnaosas 0,21 ha suurusel maa-alal asuvale Rästa
tn 9 kinnistule ehitusõiguse määramine kuni 2-korruselise üksikelamu
rajamiseks. Lisaks oli detailplaneeringu koostamise eesmärgiks anda
heakorrastuse, haljastuse, juurdepääsuteede, parkimise ja tehnovõrkudega
varustamise põhimõtteline lahendus.
Planeeringu koostamisel on
arvestatud planeerimisseaduses sätestatud planeeringu avaliku menetluse
nõuetega ning lähtunud planeerimisseaduse §-s 9 detailplaneeringu sisule
esitatavatest nõuetest.
Detailplaneering oli avalikul
väljapanekul 20. jaanuarist 2011 kuni 3. veebruarini 2011 Kristiine
Linnaosa Valitsuses ja Tallinna Linnavalitsuse teenindussaalis. Vastav teade
ilmus, 13. jaanuari 2011 ajalehes Eesti Päevaleht, 21. jaanuari 2011
ajalehes Kristiine Leht ja 24. jaanuari 2011 ajalehes Pealinn.
Planeerimisseaduse § 3 lõikest 1
tuleneb kohalikule omavalitsusele kohustus teavitada avalikkust koostatavast planeeringust.
Avalikustamine on kohustuslik selleks, et tagada huvitatud isikute kaasamine,
õigeaegne informeerimine ja võimalus kaitsta oma huvisid planeeringu koostamise
käigus. Ülalkirjeldatud menetluse kronoloogiast nähtuvalt on kohalik
omavalitsus koostatavast detailplaneeringust erinevate ajalehtede kaudu üldsust
teavitanud.
Kristiine Linnaosa Valitsus
teavitas 4. jaanuari 2011 tähtkirjaga planeerimisseaduse § 18 lõike 5
punktides 2-4 nimetatud isikuid avalikku väljapaneku toimumise ajast.
Arvestades eeltoodut on täidetud planeerimisseaduse § 16 lg 1
punktist 5 tulenev nõue teha detailplaneeringu koostamisel koostööd
planeeritava maa-ala naaberkinnisasjade omanikega.
Avaliku väljapaneku kestel
detailplaneeringu lahenduse kohta vastuväiteid ega ettepanekuid ei esitatud
ning detailplaneeringut ei olnud vaja esitada planeerimisseaduse § 23 lg 3
punkti 5 kohaselt maavanemale kohustusliku järelevalve teostamiseks.
7. oktoobril 2010 sõlmitud
lepinguga nr 2-6/175 võttis V. Liinsoo endale kohustuse tagada oma vahendite
arvelt detailplaneeringu kohase Rästa ja Kännu tänava äärse avalikult
kasutatava kõnnitee väljaehitamise.
Tulenevalt planeerimisseaduse
§ 25 lõikest 7 ja Tallinna linna ehitusmääruse § 19 lõikest 9
teatab Tallinna Linnaplaneerimise Amet tähtkirjaga ühe nädala jooksul Kännu tn 26,
Kännu tn 26a, Rästa tn 9a, Rästa tn 10, Rästa tn 10a, Rästa
tn 7/5, Kännu tn 17/1, Kännu tn 17/2, Kännu tn 17/3 ja
Rästa tn 8 kinnistute omanikele ning planeeritava kinnisasja omanikule
detailplaneeringu kehtestamisest.
Planeerimisseaduse § 10
lõikes 61 nimetatud detailplaneeringu kehtestamine kuulub
volikogu ainupädevusse vastavalt kohaliku omavalitsuse korralduse
seaduse § 22 lõike 1 punktile 33 ja Tallinna linna ehitusmääruse
§ 19 lõikele 3. Kuna planeeritud maa-ala paikneb Vabariigi Valitsuse
20. mai 2003 määruse nr 155 “Tallinna vanalinna
muinsuskaitseala põhimäärus“ kohaselt osaliselt Tallinna vanalinna
muinsuskaitseala vaatesektoris, kuulub detailplaneeringu kehtestamine Tallinna
Linnavolikogu pädevusse.
|
|
|
|
Toomas Vitsut
|
Tallinna Linnavolikogu esimees
|