|
TALLINNA LINNAVALITSUS
|
|
|
MÄÄRUS
|
|
|
|
|
|
Tallinn
|
16. detsember 2009 nr 98
|
|
|
|
|
|
Alatise komisjoni moodustamine asjaõigustega seotud küsimuste lahendamiseks ning komisjoni põhimäärus
|
|
|
|
|
|
|
Määrus kehtestatakse kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 30 lg 1 p 2 ja Tallinna põhimääruse § 501 lg-te 1 – 5 alusel.
|
|
|
|
|
|
|
|
§ 1. Komisjoni moodustamine
(1) Moodustada Tallinna Linnavalitsuse (edaspidi linnavalitsus) alatise komisjonina asjaõigustega seotud küsimuste lahendamise komisjon (edaspidi komisjon).
(2) Komisjoni eesmärk on lahendada Tallinna linnale asjaõiguste omandamisega, Tallinna linna omandis olevate kinnisasjade vahetamise, kasutamise ja kasutusse andmisega ning Tallinna linna omandis olevatele kinnisasjadele detailplaneeringuga ehitusõiguse määramisega seotud küsimusi.
§ 2. Komisjoni tegevus
(1) Komisjon juhindub oma tegevuses riigi ja Tallinna õigusaktidest ning käesolevast määrusest.
(2) Komisjoni tehnilise teenindamise tagab Tallinna Linnavaraamet.
§ 3. Komisjoni ülesanded
(1) Komisjoni pädevuses on:
1) vajaduse korral vaadata läbi Tallinna linnale kinnisasjade ja piiratud asjaõiguste omandamise taotlusi ning pidada läbirääkimisi Tallinna linnale kinnisasjade ja piiratud asjaõiguste omandamiseks, sh kinnisasja sundvõõrandamise menetluses;
2) lahendada Tallinna linna omandis olevate kinnisasjade vahetamise, kasutamise ja kasutusse andmise tingimuste määramisega seotud küsimusi;
3) võtta seisukohti Tallinna linna omandis olevatele kinnisasjadele detailplaneeringuga ehitusõiguse määramise kohta.
§ 4. Komisjoni töö korraldamine
(1) Komisjoni töövorm on koosolek. Komisjoni koosolekud toimuvad vastavalt vajadusele, kuid vähemalt kord kvartalis.
(2) Komisjon on otsustusvõimeline kui koosolekust võtab osa vähemalt pool liikmetest, sh esimees või aseesimees.
(3) Komisjoni esimehel on õigus vajaduse korral kutsuda komisjoni tööst osa võtma isikuid, kes ei kuulu komisjoni koosseisu.
(4) Komisjonile lahendamiseks esitatud küsimuste ja nendega seotud asjaolude kohta teeb ettekande küsimuse esitanud ametiasutuse töötaja.
(5) Komisjoni koosolekud protokollitakse ja otsused vormistatakse kolme tööpäeva jooksul ning nendele kirjutavad alla koosoleku juhataja ja sekretär. Komisjoni liikmete eriarvamused protokollitakse nende nõudmisel. Koosoleku dokumente säilitab komisjoni sekretär.
§ 5. Komisjoni koosseis
(1) Komisjoni koosseis on kuni seitsmeliikmeline.
(2) Komisjoni esimees on linnavara, omandi- ja maareformi ning elamumajanduse valdkonda kureeriv abilinnapea.
(3) Komisjoni tööd juhib komisjoni esimees, tema äraolekul komisjoni aseesimees.
(4) Komisjoni tehnilist tööd korraldab komisjoni sekretär.
(5) Komisjoni liikmed kinnitab ja komisjoni koosseisu muudab linnavalitsus korraldusega.
§ 6. Komisjoni sekretär
(1) Komisjoni sekretär teeb ettekande komisjoni koosolekul arutatavate küsimuste kohta ning korraldab komisjoni tööd.
(2) Sekretär teatab komisjoni liikmetele komisjoni koosoleku toimumise aja, koha ja päevakorra ning võimaldab tutvuda arutusele tulevate materjalidega üldjuhul vähemalt kolm tööpäeva enne koosoleku toimumist.
(3) Komisjoni sekretär protokollib komisjoni koosolekud ja tagab komisjoni tehnilise teenindamise.
§ 7. Komisjoni õigused
Komisjonil on õigus:
1) saada linna asutustelt tööks vajalikke dokumente, õiendeid ja muid andmeid;
2) esitada linnavalitsusele ettepanekuid Tallinna linnale asjaõiguste omandamiseks, Tallinna linna omandis olevate kinnisasjade vahetamiseks, kasutamiseks ja kasutusse andmiseks ning Tallinna linna omandis olevatele kinnisasjadele detailplaneeringuga ehitusõiguse määramiseks;
3) moodustada töögruppe.
§ 8. Komisjoni tegevuse lõpetamine
Komisjoni tegevuse lõpetab linnavalitsus.
§ 9. Määruse jõustumine
Määrus jõustub 21. detsembril 2009.
|
|
|
|
Edgar Savisaar
|
Linnapea
|
Toomas Sepp
|
|
Linnasekretär
|
|