TALLINNA LINNAVOLIKOGU
|
|
OTSUS
|
|
|
Tallinn
|
24. jaanuar 2008 nr 8
|
|
|
|
|
Jõeküla tee 18 kinnistu detailplaneeringu
kehtestamine Haabersti linnaosas
|
|
|
|
Kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 22 lg 1 p 33, planeerimisseaduse
§ 23 lg 6, § 24 lõigete 3 ja 6 ning Tallinna
Linnavolikogu 29. mai 2003 määrusega nr 35 kinnitatud Tallinna
linna ehitusmääruse § 19 lõigete 1, 3, 5 ja 6 alusel ja arvestades
nii otsusele lisatud Tallinna Linnaplaneerimise Ameti koostatud seletuskirjas
esitatud kui ka järgmiste põhimotiivide ja kaalutlustega:
|
- Tallinna
üldplaneeringuga on planeeritava maa-ala maakasutuse juhtfunktsiooniks
määratud väikeelamute ala ehk põhiliselt ühepere- ja ridaelamutele, samuti
üksikutele väiksematele 3‑4‑korruselistele elamutele mõeldud ala,
kus võib paikneda elamupiirkonda teenindavaid asutusi ja väiksemaid
kaubandusteenindusettevõtteid. Detailplaneeringuga kavandatav hoonestus on
funktsiooni ning korruselisuse osas kooskõlas Tallinna üldplaneeringuga.
|
- Lähtudes
planeeringuala lähiümbruses välja kujunenud ehituslikust situatsioonist,
Tallinna üldplaneeringust ning arvestades asjaoluga, et antud alal ei asu
kaitstavaid loodusobjekte, on keskkonnaminister andnud nõusoleku Jõeküla
magistraalkraavi kalda ehituskeeluvööndi vähendamiseks 10 meetrini.
|
- Detailplaneeringu
ideeks on väikesemahuliste korterelamutega avatud linnaruumi moodustamine,
mis külgneb Vähi ja Põlde tänava äärde planeeritud korterelamutega.
|
- Detailplaneeringuga
ette nähtud hoonestustihedus ja ehitusmahud on kavandatud naaberkinnistutele
varemplaneeritud korterelamutega sarnased ning sobivad olemasolevasse
linnaruumi. Planeeringulahendus muudab piirkonna hoonestuse struktuuri ja
rütmi atraktiivsemaks ning vaheldusrikkamaks. Detailplaneeringuga nähakse
ette kuni 51 uut korterit.
|
- Parkimiskohtade
vajadus on arvutatud Tallinna Linnavolikogu 16. novembri 2006 otsusega
nr 329 kinnitatud Tallinna parkimise korralduse arengukava aastateks
2006‑2014 äärelinna normi alusel, kokku on planeeritud 82 parkimiskohta.
|
- Detailplaneeringuga
on loodud jalakäijatele ühenduskoridor Silgu tänava ja Kakumäe tee vaheliselt
maa-alalt Tiskre oja kaldale ning liidetud sama maa-ala kergliiklusteed Abara
tänava kaudu Tiskre tee kergliiklusteega, mille tulemusena moodustab
planeeritud maa-ala olulise lüli piirkonna jalakäigu- ning kergliiklusteede
võrgustikus.
|
|
|
Tallinna Linnavolikogu
|
|
o t s u s t a b:
|
|
|
|
|
1. Kehtestada Jõeküla tee 18 kinnistu
detailplaneering, ARHITEKTIBÜROO M. NURM Osaühing töö, millega on
moodustatud Haabersti linnaosas 1,2 ha suurusel planeeritaval maa-alal üks
transpordimaa sihtotstarbega krunt ja määratud Jõeküla tee 18 kinnistule
ehitusõigus nelja kuni 2‑korruselise korterelamu ja ühe maa-aluse
korrusega parkimismaja rajamiseks.
2. Detailplaneeringu kohaste teede- ja tehnovõrkude
väljaehitamine tagatakse vastavalt 29. detsembril 2006 sõlmitud lepingule
nr TT‑43/H.
3. Jõeküla tee 18 kinnistu detailplaneeringu
kehtestamisega muutub kehtetuks samale maa-alale Tallinna Linnavalitsuse 12. mai
2004 korraldusega nr 978‑k kehtestatud endise kinnistu Jõeoti‑28
detailplaneeringu osa.
4. Tallinna Linnaplaneerimise Ametil avaldada otsus
ajalehes, milles Tallinna linn avaldab ametlikke teadaandeid.
5. Otsust on võimalik vaidlustada Tallinna Halduskohtus
(Pärnu mnt 7, Tallinn 15082) 30 päeva jooksul arvates otsuse
teatavakstegemisest.
|
|
|
|
Toomas Vitsut
|
Tallinna Linnavolikogu esimees
|
Tallinna Linnavolikogu 24. jaanuari 2008
otsuse nr 8
LISA
|
|
|
Seletuskiri Tallinna Linnavolikogu otsuse “Jõeküla
tee 18 kinnistu detailplaneeringu kehtestamine Haabersti linnaosas“
juurde
|
|
|
|
Esitada Tallinna Linnavolikogule kehtestamiseks
Jõeküla tee 18 kinnistu detailplaneering, millega on moodustatud Haabersti linnaosas 1,2 ha
suurusel planeeritaval maa-alal üks transpordimaa sihtotstarbega krunt ja
määratud Jõeküla tee 18 kinnistule ehitusõigus nelja kuni 2‑korruselise
korterelamu ja ühe maa-aluse korrusega parkimismaja rajamiseks.
Jõeküla tee 18 kinnistu detailplaneeringu
kehtestamisega muutub kehtetuks samale maa-alale Tallinna Linnavalitsuse 12. mai
2004 korraldusega nr 978‑k kehtestatud endise kinnistu Jõeoti‑28
detailplaneeringu osa.
HALDUSAKTI PÕHJENDUSED
1. Olemasolev olukord
Planeeritav
maa-ala asub Tallinnas Haabersti linnaosas Jõeküla tee ääres. Tegemist on
osaliselt võsastunud endise heinamaaga. Planeeritav maa-ala on hoonestamata.
Elamumaa sihtotstarbega Jõeküla tee 18 kinnistu pindala on 10 440 m2
ning kinnistu kuulub eraomandusse. Lisaks jääb planeeritavale maa-alale ka
reformimata riigimaa – Jõeküla tee lõik pindalaga 1291 m2.
Jõeküla tee 18
kinnistu kirdeosa on kaetud tiheda 1‑3 meetri kõrguse peamiselt
sookasest, raagremmelgast ja pajust koosneva võsastikuga. Kinnistu läänenurgas
ja Jõeküla tee ääres kasvad üksikult ja grupiti ka sookask, harilik haab,
raagremmelgas, harilik toomingas, hall lepp ja punane leeder. Linnahaljastuse
seisukohast ei oma olemasolev haljastus mingit väärtust ja tuleks
likvideerida.
2. Kontaktvööndi analüüs
Planeeritav
maa-ala tungib kiiluna tänaseks väljaehitatud Aaviku elamurajooni
funktsionalistlikus stiilis 1- ja 2‑korruseliste üksikelamute ja
planeeritud Vähi tänava – Põlde tänava väikeste korterelamute vahele.
Kontaktvööndi hoonestus on valdavalt 2‑korruseline, planeeritavast alast
lõunas ja idas paiknevad üksikelamud, läände ja loodesse planeeritud üksikud
korterelamud on välja ehitamata.
3. Tallinna üldplaneering
Tallinna
üldplaneeringu kohaselt on planeeritava maa-ala maakasutuse juhtfunktsiooniks
määratud väikeelamute ala ehk põhiliselt
ühepere- ja ridaelamutele, samuti üksikutele väiksematele 3‑4‑korruselistele
elamutele mõeldud ala, kus võib paikneda elamupiirkonda teenindavaid asutusi ja
väiksemaid kaubandusteenindusettevõtteid.
Kuna planeeritav maa-ala külgneb
Jõeküla tee äärde jääva Jõeküla magistraalkraaviga, siis näeb looduskaitseseaduse
§ 38 lg 1 p 5 ette magistraalkraavi ääres 25 meetri
ulatuses ehituskeeluvööndi. Käesoleva detailplaneeringuga soovitakse
ehituskeeluvööndit vähendada 10 meetrile keskkonnaministri nõusolekul.
Vastavalt Loodukaitseseadusele taotletakse ehituskeeluvööndi vähendamise
nõusolek keskkonnaministrilt pärast detailplaneeringu vastuvõtmist.
Looduskaitseseaduse § 40 lg 4 p 2 kohaselt esitab
ehituskeeluvööndi vähendamiseks kohalik omavalitsus keskkonnaministrile
taotluse ja planeerimisseaduse kohaselt kehtestatud üldplaneeringu muutmise
ettepanekut sisaldava vastuvõetud detailplaneeringu. Looduskaitseseadusest
tulenevalt muudab üldplaneeringut detailplaneering, millega vähendatakse
ehituskeeluala. Vastavalt sellele on Jõeküla tee 18 kinnistu
detailplaneeringu näol tegemist Tallinna üldplaneeringut muutva
detailplaneeringuga.
4. Kehtiv detailplaneering
Planeeritaval
maa-alal kehtib Tallinna
Linnavalitsuse 12. mai 2004 korraldusega nr 978‑k
kehtestatud endise kinnistu Jõeoti‑28 detailplaneering. ARHITEKTIBÜROO M. NURM
Osaühingu tööga nr 02012302 nähti Haabersti linnaosas asuvale 12 ha
suurusele maa-alale ette 97 krunti – üksikelamute, kahekorruseliste
mitme korteriga elamute, lasteaia ja tehnohoonete ehitamiseks; haljasalade ja
teede ning parkla rajamiseks. Käesoleva detailplaneeringu kehtestamisega muutub
endise kinnistu Jõeoti‑28 detailplaneering Jõeküla tee 18 kinnistu
osas kehtetuks.
5. Detailplaneeringuga kavandatu
Detailplaneeringuga on planeeritud 2 krunti: elamumaa sihtotstarbega 10 440 m2
suurune Jõeküla tee 18 krunt ja 1291 m2 suurune
transpordimaa sihtotstarbega krunt.
Jõeküla tee 18 kinnistu elamumaa sihtotstarvet käesoleva
detailplaneeringuga ei muudeta. Detailplaneering näeb ette neli kuni 2‑korruselist
korterelamut ja 1‑korruselise maa-aluse parkimismaja. Elamud on
kavandatud vahelduva hoonestusviisiga. Hoonemahud on liigendatud, et need
sobituksid paremini külgneva väikeelamute piirkonnaga. Nelja korterelamusse on
kokku planeeritud kuni 51 korterit.
Võrreldes vastuvõetud
detailplaneeringu lahendusega on käesolevaks ajaks muudetud detailplaneeringu
parkimise lahendust. Varem parkimiskohade vajaduse arvutamise aluseks võetud
Eesti Standardi EVS 843:2003 äärelinna vööndi asemel on rakendatud Tallinna
Linnavolikogu 16. novembri 2006 otsusega nr 329 kinnitatud
Tallinna parkimise korralduse arengukava aastateks 2006‑2014
äärelinna normatiivi. Normikohase arvu parkimiskohade tagamiseks on planeeritud
lisaks maa-alune parkla, mida vastuvõetud Jõeküla tee 18 kinnistu
detailplaneering ette ei näinud. Kokku on planeeritud 82 parkimiskohta –
35 kohta maa-aluses parkimismajas ja 47 parkimiskohta maapealsetes
parklates. Planeeritud parkimiskohade arv
vastab Tallinna Linnavolikogu 16. novembri 2006 otsusega nr 329
kinnitatud Tallinna parkimise korralduse arengukava aastateks 2006‑2014
äärelinna normile. Juurdepääs planeeritavale maa-alale on kavandatud Põlde
tänava ja Jõeoti tänava kaudu, olemasolevat liiklusskeemi detailplaneeringuga
ei muudeta.
Laste mänguväljakud on
planeeritud krundi avaliku ruumina kujundatud osasse, st piirinaabriks on
naaberkinnistu mänguväljakud. Selline lahendus võimaldab luua avatud
mänguväljakute süsteemi.
Olemasolev kõrghaljastus ei ole linnahaljastuse seisukohalt väärtuslik.
Detailplaneering näeb ette täiendada olemasolevat
vähest kõrghaljastust. Samuti nähakse planeeritavate korterelamute juurde ette
konteinerhaljastust, mis eraldab autode parkimiskohad eluhoonetest.
Jõeküla tee ääres oleval Jõeküla magistraalkraavil on 25 meetri
ulatuses seadusekohane kaitsevöönd. Detailplaneeringuga
on tehtud ettepanek vähendada Jõeküla magistraalkraavi ehituskeeluvööndit 25 meetrilt
10 meetrile, kuna detailplaneering näeb ette rajada vähendatava
kaitsevööndiga maa-alale hooneosa. Keskkonnaminister on andnud loodukaitseseaduse
§ 40 lõikes 3 sätestatud nõusoleku Jõeküla magistraalkraavi kalda
ehituskeeluvööndi vähendamiseks 25 meetrilt 10 meetrile vastavalt
Jõeküla tee 18 kinnistu detailplaneeringu lahendusele.
Käesoleva detailplaneeringu ideeks on väikesemahuliste korterelamutega
avatud linnaruumi moodustamine Aaviku
elamurajooni ja traditsioonilise aedlinnalise planeeringuga Silgu tänava -
Kakumäe tee vahelisel maa-alal. Detailplaneeringuga ette nähtud
hoonestustihedus ja ehitusmahud on kavandatud naaberkinnistutele varem
planeeritud korterelamutega sarnased. Planeering muudab piirkonna hoonestuse
struktuuri ja rütmi tihedamaks ning vaheldusrikkamaks, luues erinevate
planeerimisprintsiipidega hoonestusalade vahele inimdimensionaalse pingestatud
linnaruumi.
Avatud linnaruumi kaudu on planeeritav maa-ala liidetud lähiümbruse puhke-
ja virgestusaladega. Planeeringuga on loodud jalakäijatele ühenduskoridor Silgu
tänava ja Kakumäe tee vaheliselt maa-alalt Tiskre oja kaldale ning
kergliiklusteed liidetud Abara tänava kaudu Tiskre tee kergliiklusteega.
Planeeritud maa-ala moodustab olulise lüli jalakäigu- ning kergliiklusteede
võrgustikus.
DETAILPLANEERINGU MENETLUS
Detailplaneeringu algatamist taotles 17. septembril 2004
registreeritud avaldusega OÜ Hastings esindaja Gela Karlõšev. 7. märtsil 2005
sõlmitud lepinguga nr DP‑5/H‑05 on detailplaneeringu
koostamise finantseerimise õigus üle antud OÜ‑le Hastings. Leping nr DP‑5/H‑05
lõpetati 9. veebruaril 2006 ja detailplaneeringu koostamise õigus anti üle
ARHITEKTIBÜROO M. NURM Osaühingule 9. veebruaril 2006 lepinguga nr DP‑5‑1/H‑05.
Detailplaneering algatati Tallinna
Linnavalitsuse 1. juuni 2005 korraldusega nr 1067‑k,
detailplaneeringu koostamise eesmärk oli Haabersti linnaosas asuvale Jõeküla
tee 18 kinnistule nelja korterelamu rajamine.
Teade detailplaneeringu algatamise kohta ilmus ajalehes Postimees
4. juunil 2005. Detailplaneeringu lähteseisukohtade ja eskiislahenduse
tutvustamiseks toimus avalik arutelu 17. juunil 2005. Teade
eskiislahendusega tutvumise ja arutelu toimumise aja ning koha kohta ilmus
ajalehes Postimees 9. juunil 2005.
Detailplaneeringu koostas ARHITEKTIBÜROO M. NURM Osaühing kooskõlas Tallinna
Linnavalitsuse 16. juuni 2004 määrusega nr 61 kinnitatud
detailplaneeringu eskiisi ja detailplaneeringu koostamise ning vormistamise
nõuetega. Detailplaneeringu koosseisus on dendroloog Aino Aaspõllu koostatud haljastuse hinnang.
Tallinna linna ehitusmääruse § 16 lõikes 1 määratud isikud ja
asutused on detailplaneeringu kooskõlastanud.
Haabersti Linnaosa Valitsus kooskõlastas detailplaneeringu märkusteta.
Haabersti Linnaosa Halduskogu kooskõlastas
detailplaneeringu järgmistel lisatingimustel: näha planeeringus ette 1,5 parkimiskohta
korteri kohta; sõnastada detailplaneeringus selgelt, et elamutele ei rajata
sokli- ja/või ärklikorrust; hoonete
ühekordsete osade maksimaalseks kõrguseks näha ette 4,5 meetrit, näidata
ära ka absoluutse kõrguse piir.
Haabersti Halduskogu
parkimiskohtade arvu puudutav nõue on täidetud. Detailplaneeringuga on
kavandatud kokku 51 korterit ning 82 parkimiskohta. Planeeritud
parkimiskohade arv vastab Tallinna Linnavolikogu 16. novembri 2006
otsusega nr 329 kinnitatud Tallinna parkimise korralduse arengukava
aastateks 2006‑2014 äärelinna normile. Teistest esitatud tingimustest
tulenevalt on detailplaneeringu põhijoonisel hoonete kõrgusi ja korruselisust
puudutavad täpsustused sisse viidud.
Tallinna Kommunaalamet, Tallinna
Tervisekaitsetalituse Harjumaa osakond, Tallinna Transpordiamet ja Harjumaa
Päästeteenistus kooskõlastasid detailplaneeringu märkusteta.
Tallinna Keskkonnaamet
kooskõlastas detailplaneeringu järgmistel lisatingimustel: ehitus- ja
haljastusprojektid kooskõlastada enne ehitusloa taotlemist Tallinna
Keskkonnaametiga, jäätmete kogumise konteinerid paigutada kõvakattega platsile
või katusealusesse. Vastavad nõuded ehitusprojekti koostamiseks on
detailplaneeringus määratud. Lisaks märkis Tallinna Keskkonnaamet, et Jõeküla
magistraalkraavi ehituskeeluvööndi vähendamise nõusolek tuleb taotleda
keskkonnaministrilt pärast detailplaneeringu vastuvõtmist ning vähendatud
ehituskeeluvöönd (10 meetrit tavalisest veepiirist) jõustub
detailplaneeringu kehtestamise järel.
Tallinna Maa-amet kooskõlastas
detailplaneeringu ning märkis, et reformimata riigimaast moodustatav
transpordimaa sihtotstarbega krunt taotletakse munitsipaalomandisse, kuna
moodustab osa Jõeküla tee tänavamaast. Lisaks märkis Tallinna Maa-amet, et kuna
planeeritav maa-ala hõlmab reformimata riigimaad, siis on vajalik
detailplaneering kooskõlastada riigi maa‑ametiga.
Reformimata riigimaa valitseja, Keskkonnaministeeriumi esindaja Maa-amet
on märkinud, et ei esita vastuväiteid reformimata riigimaale 1291 m2
suuruse transpordimaa sihtotstarbega krundi positsioon 2 moodustamise
suhtes eeldusel, et kohalik omavalitsus taotleb transpordimaa krundi positsioon 2
pärast detailplaneeringu kehtestamist munitsipaalomandisse.
OÜ KAKUMÄE VÕRGUD (käesoleval ajal ärinimega Tehnovõrkude Ehituse OÜ)
kooskõlastas detailplaneeringu
märkusteta.
Elion Ettevõtted Aktsiaselts kooskõlastas planeeringu tingimusel, et
tööjoonised kooskõlastatakse
täiendavalt. Vastav nõue
ehitusprojekti koostamiseks on detailplaneeringus määratud.
Osaühing Jaotusvõrk kooskõlastas detailplaneeringu ning märkis, et
tööjooniste staadiumiks konkretiseeritaks
tehnilisi tingimusi ja tööjoonised kooskõlastataks täiendavalt. Vastav nõue
ehitusprojekti koostamiseks on detailplaneeringus määratud.
Aktsiaselts
KH Energia ‑ Konsult kooskõlastas detailplaneeringu ning märkis, et
tööjoonised tuleb täiendavalt kooskõlastada. Vastav nõue ehitusprojekti
koostamiseks on detailplaneeringus määratud.
OÜ Hastings, Aktsiaselts Freece Eesti, osaühing Ordway Capital ja OÜ
DEVIAN INVEST kooskõlastasid
detailplaneeringu märkusteta.
Tulenevalt planeerimisseaduse
§ 17 lõike 3 punktist 2 ning Tallinna linna ehitusmääruse § 16
lõikest 5 esitas Tallinna Linnaplaneerimise Amet detailplaneeringu Harju
maavanemale lisakooskõlastuste määramiseks.
Harju maavanem pidas vajalikuks detailplaneering enne vastuvõtmist
kooskõlastada Keskkonnaministeeriumiga planeeringualasse jääva Jõeküla
magistraalkraavi ehituskeeluvööndi vähendamise osas.
Kuna looduskaitseseaduse § 40 lg 4 p 2 kohaselt saab keskkonnaminister otsustada
ehituskeeluvööndi vähendamise küsimuse vastuvõetud detailplaneeringu alusel,
esitas Tallinna Linnaplaneerimise Amet detailplaneeringu
Keskkonnaministeeriumile läbivaatamiseks ja eelinformatsiooni andmiseks.
Keskkonnaministeerium on 30. märtsi 2006 kirjas nr 16.6/2630‑2
asunud seisukohale, et planeeritaval
maa-alal ei asu looduskaitseobjekte ning Jõeküla tee 18 kinnistule elamute
rajamine ei kahjusta kalda kaitse eesmärke ja nõustub põhimõtteliselt esitatud
detailplaneeringu lahendusega.
Detailplaneering, millega nähti ette Jõeküla tee 18 kinnistule 4 kuni
2‑korruselise kokku kuni 51 korteriga korterelamu rajamine ning heakorrastuse, haljastuse
juurdepääsuteede, parkimise ja tehnovõrkudega varustamise lahendamine, võeti
vastu Tallinna
Linnavalitsuse 13. septembri 2006 korraldusega nr 1855‑k.
Teade detailplaneeringu vastuvõtmise kohta ilmus ajalehes Postimees
16. septembril 2006.
Tallinna Linnaplaneerimise Amet esitas Tallinna Linnavalitsuse poolt vastu
võetud Jõeküla tee 18 kinnistu detailplaneeringu alusel 29. septembril
2006 Keskkonnaministrile taotluse Jõeküla magistraalkraavi
kalda ehituskeeluvööndi vähendamiseks 25 meetrilt 10 meetrini.
Lähtudes planeeringuala lähiümbruses välja kujunenud ehituslikust
situatsioonist, Tallinna üldplaneeringust ning arvestades asjaoluga, et antud
alal ei asu kaitstavaid loodusobjekte, andis keskkonnaminister
loodukaitseseaduse § 40 lõikele 3 tuginedes 27. oktoobri 2006
kirjaga nr 16‑6/11852‑2 nõusoleku Jõeküla magistraalkraavi
kalda ehituskeeluvööndi vähendamiseks 10 meetrini vastavalt Jõeküla tee 18
kinnistu detailplaneeringu lahendusele.
Detailplaneering oli avalikul väljapanekul 29. septembrist 13. oktoobrini
2006. Teade avaliku väljapaneku aja ja koha kohta ilmus ajalehes Postimees 21. septembril
2006. Avaliku väljapaneku kestel planeeringulahenduse
kohta kirjalikke ettepanekuid ega vastuväiteid ei laekunud.
Tallinna Linnavalitsus esitas 20. novembri 2006 kirjaga nr LV‑1/602
detailplaneeringu Harju maavanemale planeerimisseaduse § 23 lg 1 p 2
ja lg 3 p 3 ning Tallinna linna ehitusmääruse § 18 lg 13
kohaselt järelevalve teostamiseks ja
heakskiidu andmiseks.
Tingimusel, et planeeringu lahedusega nõustub Jõeküla tee 18 kinnistu
omanik, andis Harju maavanem 20. detsembril
2006 kirjaga nr 2.1‑13/576 detailplaneeringule heakskiidu.
Maavanema esitatud tingimusega on arvestatud, osaühing Ordway Capital ja
Aktsiaselts Freece Eesti on detailplaneeringu
kooskõlastanud.
29. detsembril 2006
sõlmitud lepinguga nr TT‑43/H kohustus osaühing Ordway Capital
tagama detailplaneeringu kohaste avalikult kasutatavate teede ja tehnovõrkude
väljaehitamise ning üldkasutatava haljastuse rajamise hiljemalt viie aasta
jooksul pärast detailplaneeringu kehtestamise korralduse jõustumist.
Kohaliku
omavalitsuse korralduse seaduse § 22 lg 1 p 33
kohaselt kuulub volikogu ainupädevusse detailplaneeringu kehtestamine, mille
puhul planeerimisseaduse kohane järelevalve teostamine planeeringute koostamise üle on kohustuslik. Tallinna
Linnavolikogu 29. mai 2003 määrusega nr 35 kinnitatud Tallinna linna
ehitusmääruse § 19 lg 3 alusel kehtestab detailplaneeringu, mille
puhul teostatakse planeerimisseaduse kohast järelevalvet või millega määratakse
miljööväärtusega hoonestusala, linnavolikogu oma otsusega.
|
|
|
|
Toomas Vitsut
|
Tallinna Linnavolikogu esimees
|