TALLINNA LINNAVALITSUS
|
|
KORRALDUS
|
|
|
Tallinn
|
20.
detsember 2006 nr 2584-k
|
|
|
Mittetulundusühingu
Harjumaa Ühistranspordikeskus, Tallinna linna ja Maardu linna vahel sõlmitava
lepingu projekti heakskiitmine ja volituste andmine Andres Harjole
|
|
|
|
Kohaliku omavalitsuse
korralduse seaduse § 10 lg 1, § 35 lg 5 ja § 62 lg 1 p 1 ning Ühistranspordiseaduse
§ 5 lg 1 p 8 ja lg 2 alusel ja kooskõlas Tallinna põhimääruse § 8 ning
Tallinna Linnavolikogu 9. detsembri
2004 määrusega nr 43 kinnitatud Tallinna Transpordiameti põhimääruse
punktidega 2.1.10 ja 2.1.22:
|
|
|
|
|
|
1. Kiita heaks Mittetulundusühingu
Harjumaa Ühistranspordikeskus, Tallinna linna ja Maardu linna vahel sõlmitav
Tallinna linna ja Maardu linna ühendavate maakonnaliinide rahastamise lepingu
projekt vastavalt lisale.
2. Volitada Tallinna Transpordiameti
juhatajat Andres Harjot Tallinna linna
nimel alla kirjutama punktis 1 nimetatud lepingule.
3. Tallinna Transpordiametil teha
korraldus teatavaks Maardu linnale ja Mittetulundusühingule Harjumaa
Ühistranspordikeskus.
4. Korraldust on võimalik vaidlustada Tallinna
Halduskohtus (Pärnu mnt 7, Tallinn 15082) 30 päeva jooksul arvates
korralduse teatavakstegemisest.
|
|
|
|
Jüri
Ratas
|
Linnapea
|
Toomas
Sepp
|
|
Linnasekretär
|
|
Tallinna
Linnavalitsuse
20. detsembri 2006
korralduse nr
2584-k
LISA
|
|
|
|
|
|
LEPING
Tallinna linna ja
Maardu linna ühendava maakonnaliini rahastamiseks
Bussiliin 34A
Viru keskus – Muuga aedlinn
Bussiliin 29A
Seli – Iru - Kärmu
Tallinnas, ............................. 2006
Arvestades, et
1.
Tallinna linna ja
Maardu linna elanike huvide arvestamise ja ühistranspordi otstarbeka korralduse
vajadusest ning sõitjatevoogude piirkondlikest iseärasustest lähtuvalt on
vajalikud maakonna bussiliinid, mis ühendavad Tallinna linna ja Maardu linna
haldusterritooriume.
2.
Tallinna linn,
Maardu linn ja MTÜ Harjumaa Ühistranspordikeskus, kellele Harju Maavalitsus
andis 29.12.2004 sõlmitud halduslepingu nr 4.1-37/202 punktidele 1.1, 2.1.4,
2.1.13, 2.1.19 ja 2.1.21 alusel käesoleva lepingu sõlmimise pädevuse, soovivad
tagada ülalnimetatud eesmärkide saavutamist läbi Tallinna linna ja Maardu linna
ühendavate maakonna bussiliinide rahastamise Tallinna linna ja Maardu linna
poolt.
3.
Ühistranspordiseaduse
§ 15 lõike 2 punkti 2 kohaselt toetatakse omavalitsusüksuse eelarvest avalikku
liinivedu maakonna bussiliinil Ühistranspordiseaduse § 5 lõikes 3
nimetatud juhul.
4.
Ühistranspordiseaduse
§ 5 lõike 3 kohaselt võivad piirnevate haldusterritooriumidega
omavalitsusorganid toetada nende haldusterritooriume ühendavaid maakonnaliine
oma eelarvest ja riigieelarve sihtotstarbelisest toetusest omavahelisel ja
nende asukohajärgse maavalitsusega kokkuleppel.
ja võttes arvesse, et
5.
Ühistranspordiseaduse
§ 6 lõike 2 kohaselt täidetakse Ühistranspordiseaduse § 6 lõikes 1 punktis 10
loetletud ülesandeid koostöös maakonnas asuvate omavalitsusüksustega ja
omavalitsusüksuste liiduga ning maakonnaga piirnevate maakondade
maavalitsustega.
sõlmisid
Maardu linn (edaspidi: Maardu), linna
põhimääruse alusel tegutseva linnapea Georgi Bõstrov’i isikus
ja
Tallinna linn (edaspidi: Tallinn), Tallinna Linnavalitsuse
........ ...................... 2006 korralduse nr
........................alusel Tallinna linna esindaja Transpordiameti juhataja
Andres Harjo isikus
ja
MTÜ Harjumaa
Ühistranspordikeskus (edaspidi:
Keskus) vastavalt Harju Maavalitsuse ja MTÜ Harjumaa Ühistranspordikeskuse
vahel 29.12.2004 sõlmitud halduslepingu nr 4.1-37/202 punktidele 1.1,
2.1.4, 2.1.13, 2.1.19 ja 2.1.21, volikirja alusel tegutseva tegevdirektori Ago Kokser’i isikus,
edaspidi koos: Lepingupool või eraldi: Lepingupooled,
käesoleva lepingu (edaspidi: Leping)
alljärgnevas:
1
Lepingu
eesmärk
1.1 Lepingu eesmärgiks on Tallinna linna ja Maardu linna
elanike huvide, sõitjatevoogude piirkondlikest iseärasuste ning ühistranspordi
otstarbeka korralduse vajaduse arvestamiseks tagada bussiliinide ühendus
Tallinna linna ja Maardu linna haldusterritooriumite vahel.
1.2 Lepingu punktis 1.1 nimetatud eesmärkide
saavutamiseks:
1.2.1
rahastatakse
bussiliine 34A ja 29A ühiselt.
2
Rahastamine
2.1
Maardu, Tallinn ja Keskus võtavad endale kohustuse ühiselt rahastada
Maardu ja Tallinna haldusterritooriume ühendavaid maakonnaliine (edaspidi: Ühisliinid).
2.2
Tallinn rahastab ühisliine vastavalt veoettevõtetega sõlmitud lepingutele,
kaasates Tallinna linna eelarve ja Keskuse poolt eraldatavaid vahendeid.
2.3
Ühisliinide Keskuse poolt rahastatav osa 2006. aastal on 445 000 (nelisada nelikümmend viis
tuhat) krooni.
2.4
Keskus korraldab Lepingu punktis 2.3 nimetatud summa tasumise Tallinnale
hiljemalt 20.12.2006.
2.5
Ühisliine Maardu poolt 2006. aastal ei rahastata.
2.6
Ühisliinide Keskuse poolt rahastatav osa 2007. aastaks lepitakse Poolte
vahel kokku peale Harju maavanema korralduse alusel Harju maakonnale eraldatud
sihtotstarbelise toetuse kinnitamist maanteetranspordi korraldamiseks 2007.
aastal käesoleva Lepingu punktis 7.7 nimetatud Lepingu lisas.
2.7
Ühisliinide Maardu poolt rahastatav osa 2007. aastaks lepitakse Poolte vahel
kokku käesoleva Lepingu punktis 7.7 nimetatud Lepingu lisas.
2.8
Ühisliinide Keskuse poolt rahastatav osa järgnevateks aastateks lepitakse
Poolte vahel kokku peale Harju maavanema korralduse alusel Harju maakonnale
eraldatud sihtotstarbelise toetuse kinnitamist maanteetranspordi korraldamiseks
järgnevatel aastatel käesoleva Lepingu punktis 7.7 nimetatud Lepingu lisas.
2.9
Ühisliinide Maardu poolt rahastatav osa järgnevateks aastateks lepitakse
Poolte vahel kokku käesoleva Lepingu punktis 7.7 nimetatud Lepingu lisas.
2.10
Maardu tagab rahaliste vahendite laekumise Keskuse arveldusarvele iga kuu
15. kuupäevaks ja Keskus korraldab Lepingu punktide 2.6 ja 2.7 alusel kokku
lepitud summade tasumise Tallinnale iga kuu 20. kuupäevaks.
2.11
Lepingupooled võivad kirjalikus vormis kokku leppida Ühisliinide
täiendavas rahastamises.
3
Ühisliinid
3.1 Ühisliinid ja nende liikumistee on määratud kindlaks
Lepingu punktides 7.1.1 ja 7.1.2.
3.2 Ühisliini sõiduplaani (edaspidi: Sõiduplaan),
sealhulgas Ühisliini peatused ja liikumistee, kinnitab Tallinna Transpordiamet.
3.3 Lepingu punktis 3.2 nimetatud Sõiduplaani muutmise
vajaduse korral esitab Lepingupool Sõiduplaani muutmise ettepaneku
kooskõlastamiseks teistele Lepingupooltele. Lepingupooled kooskõlastavad või
põhjendavad kooskõlastamata jätmist kirjalikult seitsme (7) kalendripäeva
jooksul, arvates Sõiduplaani muutmise
ettepaneku saamisele järgnevast päevast.
3.4 Kui Keskus Lepingu punktis 3.3 nimetatud Sõiduplaani
muutmise ettepanekut ei kooskõlasta, jätab Tallinn Sõiduplaani muudatused
kinnitamata. Kui Sõiduplaani muutmise
ettepanekut ei kooskõlasta üksnes Maardu, kinnitab Tallinn Sõiduplaani
muudatused ning põhjendab Maardu seisukohtadega arvestamata jätmist kirjalikult
seitsme (7) kalendripäeva jooksul arvates Maardult muutmise ettepaneku
kooskõlastamata jätmise põhjenduste saamisest.
3.5 Kui Lepingu punktis 3.3 nimetatud Sõiduplaani muutmise
ettepaneku esitab Keskus, kuid teised Lepingupooled ettepanekut ei kooskõlasta,
kinnitab Tallinn Sõiduplaani muudatused seitsme (7) kalendripäeva jooksul
alates Keskuse ettepaneku saamisest, kui Keskus on ettepanekute kooskõlastamata
jätmisel jätkuvalt arvamusel, et Sõiduplaani muutmine on põhjendatud.
3.6 Tallinn võib jätta Lepingupoole esitatud Sõiduplaani
muutmise ettepaneku alusel Sõiduplaani muudatused kinnitamata, kui muudetud
Sõiduplaan tooks Tallinnale seoses Ühisliiniga kaasa senisest planeeritust
suuremad kulud ning Lepingupooled ei lepi vastavalt Lepingu punktile 2.9 kokku
Ühisliini täiendavas rahastamises.
4
Aruandlus
ja teavitamine
4.1 Tallinn esitab teistele Lepingupooltele hiljemalt iga
kuu 10. kuupäevaks liiniläbisõidu kuuaruande eelmisel kuul Lepingu punktis 7.3
nimetatud kohustuse täitmise kohta.
4.2 Tallinn annab Lepingu punktis 4.1 nimetatud aruande
ning Lepingu punktis 7.3 nimetatud kohustuse täitmisega seotud kulude
kohta teiste Lepingupoolte taotlusel täiendavaid selgitusi ja esitab
asjakohaseid dokumente.
4.3 Lepingupooled peavad teineteist kirjalikult teavitama
kõigist Lepingu täitmisega seotud olulistest asjaoludest.
5
Lepingu
tähtaeg ja jõustumine
5.1 Leping jõustub
allakirjutamise kuupäevast. Leping on sõlmitud tähtajalisena ja kehtib kuni
31.12.2007.
5.2
Leping
on koostatud ja allakirjutatud kolmes (3) identses võrdset juriidilist
jõudu omavas eestikeelses eksemplaris,
millest üks (1) jääb Tallinnale, üks (1) Maardule ja üks (1) Keskusele.
5.3 Lepinguosalistel on õigus Lepingut muuta või lõpetada
õiguskorras toimuvate oluliste muutuste korral. Lepingu muudatused ja
lõpetamine vormistatakse kirjalikult ning kõigi Lepingupoolte poolt
allkirjastatult.
6
Vastutus
6.1 Kui Maardu või Keskus jätab täitmata Lepingu punktides
2.3, 2.4, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9 või 2.10
nimetatud kohustuse kahel Lepingu punktis 2.10 nimetatud tähtajal, on
Tallinnal õigus, täiendavat tähtaega määramata, Leping ühepoolselt lõpetada.
6.2 Lepingupooled vabanevad vastutusest vääramatu jõu (force majore) puhul, mis
takistab Lepingust tulenevate kohustuste täitmist. Vääramatu jõud on selline
pärast Lepingu sõlmimist juhtunud Lepingupooltest sõltumatu ettenägematu
olukord, mis takistab või teeb Lepingupooltel võimatuks Lepingul põhinevate
kohustuste täitmise.
6.3 Lepingupool ei tohi arvestada vääramatu jõuga, kui ta
ei ole andnud teistele Lepingupooltele kirjalikku teadet vääramatust jõust kahe
nädala jooksul pärast seda, kui ta sai sellest teada või pidi teada saama.
6.4 Tallinna poolt Lepingu kohustuste mittetäitmisel tekib
Keskusel õigus vähendada Lepingu punktis 2.10 nimetatud summat viiekümne (50) krooni
võrra ühisliinide teenindaja süül iga
ärajäänud ja Keskusele Tallinna poolt teatatud veootsa eest. Arvestus toimub
Lepingu punkti 4.1 alusel liinide kaupa ja veootsade arvu ületamine mingil
liinil ei kompenseeri teise liini ärajäänud veootsi.
7.1 Lepingu punktis 2.1 nimetatud Ühisliinideks on:
7.1.1
Viru keskus – Muuga aedlinn (Hobujaama tn, A.Laikmaa tn, Gonsiori tn, Narva mnt, Pirita tee,
Merivälja tee, Kloostrimetsa tee, Pärnamäe tee, Muuga tee, Õunapuu pst), mis on
enne Lepingu sõlmimist kinnitatud Tallinna Transpordiameti poolt liini 34A
sõiduplaanis 34A. liiniks.
7.1.2
Seli – Iru -
Kärmu (Ümera tn, K.Kärberi tn, Ussimäe-Kärberi ühendus, Ussimäe tee,
Narva mnt, Vana-Narva mnt), mis on enne Lepingu
sõlmimist kinnitatud Tallinna Transpordiameti poolt liini 29A sõiduplaanis 29A.
liiniks.
7.2 Lepingupooled käsitlevad:
7.2.1
Lepingu punktis
7.1.1 nimetatud 16.10.2006 Keskuse poolt kooskõlastatud ning 11.10.2006
Tallinna Transpordiameti poolt kinnitatud 34A. liini tööpäeva sõiduplaani,
01.09.2006 Keskuse poolt kooskõlastatud ning 29.08.2006 Tallinna
Transpordiameti poolt kinnitatud 34A. liini laupäeva sõiduplaani ja 01.09.2006
Keskuse poolt kooskõlastatud ning 29.08.2006 Tallinna Transpordiameti poolt
kinnitatud 34A. liini pühapäeva sõiduplaani kinnitatud Sõiduplaanidena Lepingu
punkti 3.2 tähenduses.
7.2.2
Lepingu punktis
7.1.2 nimetatud 17.11.2006 Keskuse poolt kooskõlastatud ning 16.11.2006
Tallinna Transpordiameti poolt kinnitatud 29A. liini tööpäeva sõiduplaani
kinnitatud Sõiduplaanidena Lepingu punkti 3.2 tähenduses.
7.3 Tallinn tagab Ühisliinidel liiniveo korraldamise
vastavalt Lepingu punktis 3.2 nimetatud
Sõiduplaanile.
7.4 Tallinn ei ole kohustatud järgima Lepingu punktis 7.3
sätestatud kohustust osas, milles ei ole tagatud Ühisliinide ühissõidukite
liikumistee sõidetavus või liiklusohutus Maardu haldusterritooriumil.
7.5 Maardu tagab Lepingu punktis 7.3 nimetatud liiniveo
korraldamiseks:
7.5.1
Ühisliinide
ühissõidukite liikumistee sõidetavuse kohalikel teedel Maardu
haldusterritooriumil.
7.5.2 Lepingupoolte teavitamise Ühisliinide
liikumistee ajutistest plaanilistest sulgemistest Maardu haldusterritooriumil,
millega kaasneb liinide töö ümberkorraldamine, ette vähemalt 35 päeva.
7.6 Kui Lepingus sätestatud kohustuse täitmise tähtaeg
on saabunud enne käesoleva lepingu allkirjastamist, ei ole Lepingupool
viivitusse sattunud, kui ta täidab nimetatud kohustuse kahekümne (20) tööpäeva
jooksul arvates Lepingu allkirjastamisest Lepingupoolte poolt järgnevast
päevast.
7.7 Juhul, kui üks Lepingupool ei teata
teistele Lepingupooltele 30 kalendripäeva enne lepingu tähtaja möödumist
kirjaliku teatega, et ta ei soovi lepingu pikendamist, pikeneb leping 1 aasta
võrra. Lepingu pikenemisel 1 aasta võrra vormistatakse käesoleva Lepingu lisana
järgneva aasta Maardu ja Keskuse poolt rahastatav osa, ühisliinides toimunud
muudatused ja muud täpsustamist vajavad Lepingupoolte õigused ning kohustused.
Lepingupoolte poolt kokkuleppe mittesaavutamisel eelnimetatud tingimuste osas,
Lepingu pikendamist ei toimu ja Leping loetakse lõppenuks 31. detsembrist 2007.
8. Lepingupoolte andmed:
Maardu linn
|
Tallinna linn
|
MTÜ Harjumaa Ühistranspordikeskus
|
Registrikood 75011470
|
Tallinna Transpordiamet
Registrikood 75028252
|
Registrikood 80213342
|
Kallasmaa t 1, Maardu
74111, Harjumaa
|
Vabaduse väljak 10
10146, Tallinn
|
Rävala pst 8, C-110
10143, Tallinn
|
Telefon: 606 0702
|
Telefon: 640 4618
|
Telefon: 640 6780
|
Faks: 606 0701
|
Faks: 640 4617
|
Faks: 640 6789
|
e-post: linnavalitsus@maardu.ee
|
e-post: tta@tallinnlv.ee
|
e-post: info@harjuytk.ee
|
SEB Eesti Ühispank
a/a
|
SEB Eesti Ühispank
a/a 10220028916014
|
SEB Eesti Ühispank
a/a 10220041254012
|
Kontaktisik:
|
Kontaktisik:
|
Kontaktisik:
|
peainsener
Jüri Pihlak
|
peaökonomist
Mart Moosus
|
sõitjateveo spetsialist
Kadri Krooni
|
telefon 606 0721
|
telefon 640 4614
|
telefon 640 6783
|
e-post:
juri.pihlak@maardu.ee
|
e-post: Mart.Moosus@tallinnlv.ee
|
e-post: kadri.krooni@harjuytk.ee
|
.................................
.................................
.......................................
Maardu linn
Tallinna linn MTÜ Harjumaa
Ühistranspordikeskus
|
|
|
Toomas
Sepp
|
Linnasekretär
|