TALLINNA
LINNAVALITSUS
|
|
KORRALDUS
|
|
|
Tallinn
|
28. juuni 2006 nr 1513-k
|
|
|
Mittetulundusühingu Harjumaa Ühistranspordikeskus,
Tallinna linna ja Harku valla vahel sõlmitava lepingu projekti heakskiitmine
ja volituse andmine Andres Harjole
|
|
|
|
Kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 10 lg 1, § 35 lg 5
ja § 62 lg 1 p 1,
Ühistranspordiseaduse § 5 lg 1 p 8 ja lg 2 alusel ning
kooskõlas Tallinna põhimääruse § 8, Tallinna Linnavolikogu 9. detsembri 2004
määrusega nr 43 kinnitatud Tallinna Transpordiameti põhimääruse punktidega
2.1.10 ja 2.1.22:
|
|
|
|
|
|
1. Kiita heaks Mittetulundusühingu Harjumaa Ühistranspordikeskus,
Tallinna linna ja Harku valla vahel sõlmitav Tallinna linna ja Harku valda
ühendava maakonnaliini rahastamise lepingu projekt vastavalt lisale.
2. Volitada Tallinna Transpordiameti juhatajat Andres
Harjot Tallinna linna nimel alla kirjutama punktis 1 nimetatud lepingule.
3. Tallinna Transpordiametil teha korraldus teatavaks
Harku vallale ja Mittetulundusühingule Harjumaa Ühistranspordikeskus.
4. Korraldust on võimalik
vaidlustada Tallinna Halduskohtus (Pärnu mnt 7, Tallinn 15082) 30 päeva
jooksul arvates korralduse teatavakstegemisest.
|
|
|
|
|
Jüri Ratas
|
Linnapea
|
Toomas Sepp
|
|
Linnasekretär
|
|
Tallinna Linnavalitsuse 28. juuni 2006
korralduse nr 1513-k
LISA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LEPING
Tallinna
linna ja Harku valda ühendava maakonnaliini rahastamiseks
Tallinnas, ........ 2006
Arvestades,
et
1.
Tallinna linna ja Harku valla elanike huvide arvestamise ja ühistranspordi
otstarbeka korralduse vajadusest ning sõitjatevoogude
piirkondlikest iseärasustest lähtuvalt on vajalikud maakonna bussiliinid, mis ühendavad
Tallinna linna ja Harku valla haldusterritooriume.
2. Tallinna linn, Harku vald
ja MTÜ Harjumaa Ühistranspordikeskus, kellele Harju Maavalitsus andis
29.12.2004 sõlmitud halduslepingu nr 4.1-37/202 punktidele 1.1, 2.1.4, 2.1.13,
2.1.19 ja 2.1.21 alusel käesoleva lepingu sõlmimise pädevuse, soovivad tagada
ülalnimetatud eesmärkide saavutamist läbi Tallinna linna ja Harku valda
ühendavate maakonna bussiliinide rahastamise Tallinna linna ja Harku valla poolt.
3. Ühistranspordiseaduse § 15
lõike 2 punkti 2 kohaselt toetatakse omavalitsusüksuse eelarvest avalikku
liinivedu maakonna bussiliinil Ühistranspordiseaduse § 5 lõikes 3
nimetatud juhul.
4. Ühistranspordiseaduse § 5
lõike 3 kohaselt võivad piirnevate haldusterritooriumidega omavalitsusorganid
toetada nende haldusterritooriume ühendavaid maakonnaliine oma eelarvest ja
riigieelarve sihtotstarbelisest toetusest omavahelisel ja nende asukohajärgse
maavalitsusega kokkuleppel.
ja võttes arvesse, et
5. Ühistranspordiseaduse § 6
lõike 1 punkti 10 kohaselt tagab maavalitsus koos vedajatega sõidupiletite
müügikorralduse ja korraldab piletikontrolli maakonnaliinidel.
6. Ühistranspordiseaduse § 6
lõike 2 kohaselt täidetakse Ühistranspordiseaduse § 6 lõikes 1 punktis 10
loetletud ülesandeid koostöös maakonnas asuvate omavalitsusüksustega ja
omavalitsusüksuste liiduga ning maakonnaga piirnevate maakondade
maavalitsustega.
sõlmisid
Harku vald (edaspidi: Harku), valla
põhimääruse alusel tegutseva vallavanem Ott Kasuri isikus
ja
Tallinna linn (edaspidi: Tallinn), Tallinna
Linnavalitsuse 2006 korralduse
nr-k alusel Tallinna linna esindaja
Transpordiameti juhataja Andres Harjo isikus
ja
MTÜ Harjumaa Ühistranspordikeskus
(edaspidi: Keskus) vastavalt Harju
Maavalitsuse ja MTÜ Harjumaa Ühistranspordikeskuse vahel 29.12.2004
sõlmitud halduslepingu nr 4.1-37/202 punktidele 1.1, 2.1.4, 2.1.13, 2.1.19 ja
2.1.21, volikirja alusel tegutseva tegevdirektori kohusetäitja Terje Villemi isikus,
edaspidi koos: Lepingupool või eraldi: Lepingupooled,
käesoleva lepingu (edaspidi: Leping)
alljärgnevas:
1. Lepingu
eesmärk
1.1 Lepingu
eesmärgiks on Tallinna linna ja Harku valla elanike huvide, sõitjatevoogude
piirkondlikest iseärasuste ning ühistranspordi otstarbeka korralduse vajaduse
arvestamiseks tagada bussiliinide ühendus Tallinna linna ja Harku valla
haldusterritooriumite vahel.
1.2
Lepingu punktis
1.1 nimetatud eesmärkide saavutamiseks:
1.2.1 rahastatakse Lepingu punktis 1.1 nimetatud bussiliine ühiselt.
2. Rahastamine
2.1 Harku ja Tallinn võtavad endale kohustuse ühiselt
rahastada Harku ja Tallinna haldusterritooriume ühendavaid maakonnaliine
(edaspidi: Ühisliinid).
2.2 Ühisliinide Harku poolt rahastatav osa 2006. aastal
on 87 080 krooni.
2.3 Harku tagab rahaliste vahendite laekumise Keskuse
arveldusarvele ja Keskus korraldab Lepingu punktis 2.2 nimetatud summa tasumise
Tallinnale iga kuu 20. kuupäevaks. Esimene makse tehakse 20.07 2006 aastal
summas 14 514 krooni. Järgnevatel kuudel on summa 14 514 krooni.
2.4 Kui Lepingut ei jõuta kõikide Lepingupoolte poolt
allkirjastada enne 1. juulit 2006.a, tehakse esimene makse viie päeva jooksul
peale Lepingu allkirjastamist kõikide Lepingupoolte poolt.
2.5 Lepingupooled võivad kirjalikus vormis kokku leppida
Ühisliinide täiendavas rahastamises.
3. Ühisliinid
3.1
Ühisliinid ja
nende liikumistee on määratud kindlaks Lepingu punktis 7.1.1.
3.2
Ühisliini
sõiduplaani (edaspidi: Sõiduplaan), sealhulgas Ühisliini peatused ja
liikumistee, kinnitab Tallinna Transpordiamet.
3.3
Lepingu punktis
3.2 nimetatud Sõiduplaani muutmise
vajaduse korral esitab Lepingupool Sõiduplaani muutmise ettepaneku
kooskõlastamiseks teistele Lepingupooltele. Lepingupooled kooskõlastavad või
põhjendavad kooskõlastamata jätmist kirjalikult seitsme (7) kalendripäeva
jooksul, arvates Sõiduplaani muutmise
ettepaneku saamisele järgnevast päevast.
3.4
Kui Keskus
Lepingu punktis 3.3 nimetatud Sõiduplaani muutmise ettepanekut ei kooskõlasta,
jätab Tallinn Sõiduplaani muudatused kinnitamata. Kui Sõiduplaani muutmise ettepanekut ei
kooskõlasta üksnes Harku, kinnitab Tallinn Sõiduplaani muudatused ning
põhjendab Harku seisukohtadega arvestamata jätmist kirjalikult seitsme (7)
kalendripäeva jooksul arvates Harkult muutmise ettepaneku kooskõlastamata
jätmise põhjenduste saamisest.
3.5
Kui Lepingu
punktis 3.3 nimetatud Sõiduplaani muutmise ettepaneku esitab Keskus, kuid
teised Lepingupooled ettepanekut ei kooskõlasta, kinnitab Tallinn Sõiduplaani
muudatused seitsme (7) kalendripäeva jooksul alates Keskuse ettepaneku
saamisest, kui Keskus on ettepanekute kooskõlastamata jätmisel jätkuvalt
arvamusel, et Sõiduplaani muutmine on põhjendatud.
3.6
Tallinn võib
jätta Lepingupoole esitatud Sõiduplaani muutmise ettepaneku alusel Sõiduplaani
muudatused kinnitamata, kui muudetud Sõiduplaan tooks Tallinnale seoses
Ühisliiniga kaasa senisest planeeritust suuremad kulud ning Lepingupooled ei
lepi vastavalt Lepingu punktile 2.4 kokku Ühisliini täiendavas rahastamises.
4. Aruandlus
ja teavitamine
4.1 Tallinn
esitab teistele Lepingupooltele hiljemalt iga kuu 10. päevaks liiniläbisõidu
kuuaruande eelmisel kuul Lepingu punktis 7.3 nimetatud kohustuse täitmise
kohta.
4.2 Tallinn
annab Lepingu punktis 4.1 nimetatud aruande ning Lepingu punktis 7.3 nimetatud
kohustuse täitmisega seotud kulude kohta teiste Lepingupoolte taotlusel
täiendavaid selgitusi ja esitab asjakohaseid dokumente.
4.3 Lepingupooled
peavad teineteist kirjalikult teavitama kõigist Lepingu täitmisega seotud
olulistest asjaoludest.
5. Lepingu tähtaeg ja jõustumine
5.1 Leping on sõlmitud tähtajalisena ja
kehtib kuni 31. detsember 2006.
5.2 Leping on koostatud ja allakirjutatud
kolmes (3) identses võrdset juriidilist jõudu
omavas eesti keelses eksemplaris, millest üks (1) jääb Tallinnale, üks
(1) Harkule ja üks (1) Keskusele.
5.3 Leping jõustub alates 01.07.2006.
5.4 Lepinguosalistel on õigus Lepingut muuta
või lõpetada õiguskorras toimuvate oluliste muutuste korral.
6. Vastutus
6.1 Kui Harku jätab täitmata Lepingu punktides
2.2, 2.3 või 2.4 nimetatud kohustuse kahel Lepingu punktis 2.3 nimetatud
tähtajal on Tallinnal õigus, täiendavat tähtaega määramata, Leping ühepoolselt
lõpetada ja nõuda kahju hüvitamist.
6.2 Lepingupooled vabanevad vastutusest vääramatu jõu puhul, mis takistab Lepingust
tulenevate kohustuste täitmist. Vääramatu jõud on selline pärast Lepingu
sõlmimist juhtunud Lepingupooltest sõltumatu ettenägematu olukord, mis takistab
või teeb Lepingupooltel võimatuks Lepingul põhinevate kohustuste täitmise
(force majore).
6.3 Lepingupool ei tohi arvestada vääramatu
jõuga kui ta ei ole andnud teistele Lepingupooltele kirjalikku teadet
vääramatust jõust kahe nädala jooksul pärast seda kui ta sai sellest teada või
pidi teada saama.
6.4 Tallinna
poolt Lepingu kohustuste mittetäitmisel tekib Keskusel õigus vähendada Lepingu
punktis 2.3 nimetatud summat viiekümne (50) krooni võrra
ühisliinide teenindaja süül iga ärajäänud ja Keskusele Tallinna poolt
teatatud veootsa eest. Arvestus toimub Lepingu punkti 4.1 alusel liinide kaupa
ja veootsade arvu ületamine mingil liinil ei kompenseeri teise liini ärajäänud
veootsi.
7.1 Lepingu punktis 2.1
nimetatud Ühisliinideks on:
7.1.1 Harkujärve
- Laagri alevik (Järvekalda tee, Paldiski mnt, Õismäe tee, Ehitajate tee,
A.H.Tammsaare tee, Ehitajate tee, Turu plats, Pärnu mnt, Veskitammi tn, Pärnu
mnt, Ehitajate tee, Turu plats, Ehitajate tee, Õismäe tee, Paldiski mnt,
Järvekalda tee), mis on enne Lepingu sõlmimist kinnitatud Tallinna
Transpordiameti poolt liini 27 sõiduplaanis 27. liiniks.
7.2 Lepingupooled
käsitlevad Lepingu punktis 7.1.1 nimetatud 24.05.2006 Keskuse poolt
kooskõlastatud ning 22.05.2006 Tallinna Transpordiameti poolt kinnitatud 27.
liini tööpäeva sõiduplaani, 21.06.2006 Keskuse poolt kooskõlastatud ning
13.12.2004 Tallinna Transpordiameti poolt kinnitatud 27. liini laupäeva
sõiduplaani ja 21.06.2006 Keskuse poolt kooskõlastatud ning 26.08.2002 Tallinna
Transpordiameti poolt kinnitatud 27. liini pühapäeva sõiduplaani kinnitatud
Sõiduplaanidena Lepingu punkti 3.2 tähenduses.
7.3 Tallinn
tagab Ühisliinidel liiniveo korraldamise vastavalt Lepingu punktis 3.2 nimetatud Sõiduplaanile.
7.4 Tallinn ei ole kohustatud järgima Lepingu
punktis 7.3 sätestatud kohustust osas, milles ei ole tagatud Ühisliinide
ühissõidukite liikumistee sõidetavus või liiklusohutus Harku
haldusterritooriumil.
7.5 Harku tagab Lepingu punktis
7.3 nimetatud liiniveo korraldamiseks:
7.5.1 Ühisliinide
ühissõidukite liikumistee sõidetavuse kohalikel teedel Harku
haldusterritooriumil;
7.5.2 Lepingupoolte
teavitamise Ühisliinide liikumistee ajutistest plaanilistest sulgemistest Harku
haldusterritooriumil, millega kaasneb liinide töö ümberkorraldamine, ette
vähemalt 35 päeva.
7.6 Lepingu
punktides 4 ja 7 sätestatud kohustusi kohaldatakse alates 01.07.2006. Kui
Lepingus sätestatud kohustuse täitmise tähtaeg on käesoleva punkti alusel
saabunud, ei ole Lepingupool viivitusse sattunud, kui ta täidab nimetatud
kohustuse kahekümne (20) tööpäeva jooksul arvetes Lepingu allkirjastamisest
Lepingupoolte poolt järgnevast päevast.
7.7 Juhul, kui üks Lepingupool ei teata
teistele Lepingupooltele 15 kalendripäeva enne lepingu tähtaja möödumist
kirjaliku teatega, et ta ei soovi lepingu pikendamist, pikeneb leping 1 aasta
võrra. Lepingu pikenemisel 1 aasta võrra vormistatakse käesoleva Lepingu lisana
selle 2007. aasta Harku poolt rahastatav osa, ühisliinides toimunud muudatused
ja muud täpsustamist vajavad Lepingupoolte õigused ning kohustused.
Lepingupoolte poolt kokkuleppe mittesaavutamisel eelnimetatud tingimuste osas,
Lepingu pikendamist ei toimu ja Leping loetakse lõppenuks 31. detsembrist 2006. aastast.
8. Lepingupoolte andmed:
Harku vald
|
Tallinna linn
|
MTÜ Harjumaa Ühistranspordikeskus
|
Registrikood 75014132
|
Tallinna Transpordiamet
|
Registrikood 80213342
|
Ranna tee 1, Tabasalu Harku vald,
|
Vabaduse väljak 10
10146, Tallinn
|
Rävala pst 8, C-110
10143, Tallinn
|
Telefon: 6003848
|
Telefon: 640 4618
|
Telefon: 640 6780
|
Faks: 6003854
|
Faks: 640 4617
|
Faks: 640 6789
|
|
e-post: tta@tallinnlv.ee
|
e-post: info@harjuytk.ee
|
Hansapank
a/a 1120159636
|
SEB Eesti Ühispank
a/a 10220028916014
|
SEB Eesti Ühispank
a/a 10220041254012
|
Kontaktisik:
|
Kontaktisik:
|
Kontaktisik:
|
Osakonna juhataja
Mait Kornet
|
peaspetsialist
Gunnar Hannus
|
sõitjateveo spetsialist
Kadri Krooni
|
telefon 6003850
|
telefon 640 4614
|
telefon 640 6783
|
e-post:
mait.kornet@harku.ee
|
e-post: gunnar.hannus@tallinnlv.ee
|
e-post: kadri.krooni@harjuytk.ee
|
................................. ................................. ........................................
Harku vald Tallinna
linn MTÜ
Harjumaa
Ühistranspordikeskus
|
|
|
|
|
Toomas
Sepp
|
Linnasekretär
|